27.,,Nu il mai lovi!"

1.3K 64 1
                                    


*Perrie*

Neata, somnorilă. Trebuie să mergem la școală.îi zic lui Justin ,sărutându.l tandru pe acele buze care mă fermecau.

Justin:Dar nu vreau!!se smiorcăie el ca un bebeluș. Vreau să stau aici cu tine și stam împreună pe veci!!!striga el luandu.mă de șolduri și punandu.ma peste el.

Eu:Haide ,mai Justin. Mai e o săptămână și terminăm liceul. Chiar nu vreau să îmi dezamăgesc părinții.

Justin:Ok. Știu ca e important. Dar tot nu scapi de mine,frumoaso.îmi șoptește el la ureche intr-un mod așa de intens.

Eu:Asta e rămâne de văzut.îi zic ieșind din cabină și fugind prin port.

Dar nici dupa 5 minute Justin m-a și prins. Normal,atâta sport își lăsa amprenta.M-a luat în brațe de la spate,sărutându.mi încet gâtul.

Justin: Credeai ca nu te voi prinde,frumoaso?Tu vei intotdeauna a mea.îmi șoptește ,continuând să mă sărute.

Nu vroiam să zic nimic. Vroiam să fie cât mai confuz. Așa îl voi face să îmi demonstreze ca mă iubește, chiar dacă a făcut.o de atâtea ori.

Eu:Hai odată la școală. Dar întâi hai acasă să îmi iau cărțile.

Justin: Bine. Intră în mașină.îmi deschide el usa ca un adevărat gentleman.

Eu:Dar de când ești tu așa?îl intreb eu surprinsă, normal în glumă.

El mi-a făcut jocul și a continuat.

Justin:Pai cred ca de când am întâlnit o blondă foarte serioasa care mă înnebunea din ce în ce mai mult pe zi ce trece,refuzandu.mă și facandu.ma să mor de ciudă ca nu o aveam.

Eu:Oare o cunosc?

Justin:S-ar putea. Semănați destul de bine chiar.face el observație, continuând să fie ironic.

Am ajuns acasă și jocul nostru s-a can terminat. Băiatul meu rău mi-a sucit mințile cu complimentele și îndrăzneala lui de a mă atinge.

Eu:Du.te și tu să îl iei.zic eu autoritară.

Justin:Rea și autoritară. Așa îmi place,frumoaso.zice el muscandu.și buza inferioară.

Dar nu. Trebuia să vadă ca nu mă mai impresionează chiar dacă acum as fii sărit să îl sărut mai sălbatic ca niciodată.

Îmi întorc capul și intru să îmi rucsacul. Mai avem 30 de minute. Foarte bine. Maine vom sta la școală pentru a face nimic și vineri .... PETRECEREA!!! Am vorbit cu mama și tata și ziua mea e chiar în ziua terminării școlii. Vom face ziua la lac. Am cerut deja autorizația. Vor venii toți colegii mei. Va fii cea mai frumoasă zi din lume!! Oare Justin știe asta?

Justin:Ai murit acolo?întreabă el ironic de întârzierea mea.

Eu:Poate ca da. Chiar te interesa așa de mult?

Justin:Normal,Perrie.se revoltă el intrigat de întrebarea mea.

Eu:Haide să mergem.spun eu pupandu.l ca un copilaș pe obraz.

Justin:Și.... Vom termina liceul... Ce vom face,Perrie?mă întreabă el pe în ton surprinzător de serios.

Chiar nu mă gândisem ca terminam și... Eu vreau o facultate. Dar dacă nu va mai fii Justin în viața mea?Nu,e prea greu și știu ca timpul trece repede.

Eu:Nu știu,Justin. Știu doar ca te iubesc..

Justin:Și eu. Dar tot va trebui să vorbim despre acest subiect.mă atenționează el,oprind mașina în parcarea liceului.

The bad girl - IN CURS DE EDITAREUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum