19.Zayn s-a trezit

1.5K 71 4
                                    


*Perrie*

Azi e luni deci școală. M-am trezit mult mai devreme.... Probabil pentru ca am adormit devreme. Dormisem pe canapea.

M-am dus sus să văd dacă Justin era în cameră. Am deschis încet ușă și îl văd dormind.

Am mers tip-til tip-til pentru a nu-l trezi și mi-am luat o pereche de blugi negri și un maieu alb cu bufniță și trusa cu machiaje,apoi am coborât jos să mă aranjez.

În 30 de minute eram gata cu tot,mai aveam să mănânc. Si mai aveam încă 1:30 în care va trebui să fac ceva.

Am scos cerealele din dulap și laptele din frigider și am început să mănânc.

Mă tot gândeam la Amalia. Cum a putut să îmi facă asta? Doar eram prietene.....și nu mi-a zis ca era îndrăgostită......

Mi-am adus aminte ca și eu când eram îndrăgostită de Justin(și încă sunt) l-am făcut gelos pentru a mă iubi și mai mult.

Și ea a făcut asta pentru ca îl iubește......

În fine.... Nici nu mai apuc să mă mai gandesc la asta ca aud pașii lui Justin. S-a trezit.

Eu:Neata,somnorilă! îi zic eu afisand eu zâmbet pe față.

Justin:Neata,frumoaso. Mă bucur să te văd bucuroasă și cu zâmbetul pe buze.

Eu:Iti este foame?

Justin:Mai întrebi? zice el răzând.

Se aseaza lângă mine la masă și îi pregătesc și lui de mâncare.

Justin: Multumesc

Eu:Nu ai pentru ce.
Justin:Te simti bine?

Eu:Da...Stai liniștit sunt bine.mint eu.

După ce am mâncat s-a pregătit și Justin și am stat la televizor până la oră plecării.

Justin:Mergem?

Eu:Da,haide.

Deschid ușa și ne îndreptam spre școală pe drum nu am vorbit pentru ca liceul era foarte aproape.

Iesim amândoi din mașină și ne îndreptam spre intrare.

Pe drum am auzit un băiat care zicea ,,Uite.o pe gagica lui Justin. Fac pariu ca au făcut.o"

Dar se pare ca nu sunt singura care a auzit asta.

Fără să mai stea pe gânduri s-a îndreptat furios spre acel băiat și i-am dat un pumn direct în bărbie

Justin:Altă dată să îți ții cuvintele pentru tine ,bobocule dacă nu vrei să rămâi fără dinți în gură.

Acel băiat căzuse instinctiv pe jos și a rămas încremenit. Încă un boboc care vrea atenție luandu.se de alții și mai ales de aia populari.

Justin:Haide să mergem.îmi zice luandu.mă de mijloc.

Eu :Ok.îi zic du sărutându.l. chiar vroiam să îl oftic pe ala.

Justin:Tot rea ești.zice el stergandu.și rujul de pe buze.

Eu:Da,sunt.îi afirm eu răzând. Ne vedem în pauză. Te iubesc.

Justin:Și eu te iubesc.îmi spune el sărutându.mă după care eu ajung la dulapul meu.

Imi iau cărțile pentru următoare ora și intru în clasă așteptând profesorul.

*După ora de istorie*

O oră foarte plictisitoare ca de obicei. Am scris ,memorand mai puțin ,gandindu.mă la starea lui Zayn.

Chiar când ies din clasa aud cum îmi suna telefonul. Era de la spital. Etam foarte agitată și am fost cam stângace în a răspunde dar intr-un sfârșit am răspuns.

Asistenta: Alo? Este cineva?

Eu:Da. Eu sunt, Perrie.

Asistenta:Perrie, vreau să te informez ca Zayn s-a trezit.

Am rămas muta. Nu puteam să cred!! În sfârșit Zayn s-a trezit!!

Asistenta: Alo,alo!!

Eu:Da ,scuze dar sunt foarte emoționată.zic eu abia abtinandu.mă să nu țip.

După ce închid apelul plec fără nici o ezitare de la școală. Trebuia neapărat să îl văd.

Îmi iau niște bani din geantă și plec.

În vreo 10 minute de mers(mai bine zis alergat) pe jos am ajuns la spital abia putând respira.

Mă duc la asistenta cu care vorbisem mai devreme.

Eu:Doamnă Miriam ,e în același salon?intreb eu încercând să îmi reglez respirația.

Asistenta: Da,domnișoară Perrie.spune ea surâzând.

Fără să mă mai gandesc intru în salonul unde se află Zayn.

Era în pat cu ochii deschiși ațintiți intr-un loc din cameră. Însă aude ușa și își îndreaptă privirea spre mine.Părea foarte surprins.

Zayn:Perrie ce cauți aici?spune el surprins de prezenta mea.

Eu:Cum adică? Am fost în fiecare zi la tine și m-am rugat să te faci bine.îi zic eu asezandu.mă pe scăunelul de lângă pat.

Zayn:Chiar? Chiar ai venit aici pentru mine?mă întreabă el dezorientat cu o față de copil nevinovat.

Eu:Da. De ce ți se pare așa de straniu?îl intreb eu izbucnind în râs.

Zayn:Stai putin....Azi ce zi e?

Eu:Luni . de ce?

Zayn:Pai și nu trebuie să fi la școală?

Eu:Ești mai important decât o zi de școală.afirm eu zâmbind.

Cât mă bucur ca si-a revenit. Mă simt așa de ușurata. Acum pot privi din nou acei ochii de un căprui profund care ascund sentimente și ganduri de nedescifrat.

Eu:Și.... Te simți mai bine?

Zayn:Mda.... Doar ca mă cam doare tot corpul.îmi raspunde el ironic și râdem amândoi.

Acum îmi dau seama cat mi-a lipsit Zayn. Acea persoană care te binedispune și în cele mai proaste momente chiar și atunci când e vorba de el . :))

Peste puțin timp intră doctorul care a avut grijă de Zayn tot acest timp.

Doctorul:Bună ziua ,Perrie. Văd ca această vizită la binedispus pe pacient.spune el surâzând.

Zayn:Da,asa este doctore. Mereu a făcut asta.

Eu:Nu exagera.

Zayn:Dar chiar deloc.

Dar înainte ca discuția noastră să continue doctorul intervine.

Doctorul:Acum cred ca pacientul va trebui să ia o pauza pentru a se calma.

Eu:Așa este,doctore. Voi reveni mai târziu. Ai grijă de tine ,Zayn.

Zayn:Multumesc, Perrie. Și tu la fel.

Eu:Va las să îl îngrijiți, doctore.zic eu ieșind din salon.

Atunci observ toate apeluri pierdute de la Justin.

Upss.....Știam eu ca uitasem ceva.... :))

...............................................

Gata și acest capitol.
Vreți ca Zayn să fie cu Perrie sau credeți ca Perrie va ajunge să îl iubească? Scrieți.mi părerea voastră în comentarii. Va iubesc :*



The bad girl - IN CURS DE EDITAREUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum