Înainte de a începe acest capitol vroiam sa va mulțumesc pentru numărul cititorilor si comentariilor. Va promit ca voi încerca sa postez următoarele capitole cat de repede pot,doar ca luna asta am multe teste.Va mulțumesc inca o data pentru tot:*........................................................
Buzele sale trandafirii erau atat de aproape de ale mele.Ii puteam simti respiratia destul de grea si sacadata.
Dar cand buzele noastre trebuiau sa se intalneasca intr-un sarut,aud glasul unei fete,care ma face imediat sa ma indepartez de Justin.Era Amy.
Amy:Ce faci,Perrie?Si ce cauta Justin cu tine?! ma intreaba ea destul de surprinsa de prezenta lui Justin in casa mea,si mai ales la cativa milimetri de buzele mele.
Nu stiam ce sa ii raspund.Eram foarte agitata si ma uitam in jur destul de panicata.
Eu:Pai....pa-i... ma balbaiam eu ca o idioata.
Hai,Perrie!Trebuie sa iti vina o scuza in minte.Doar ai avut atat de multe scuze.......
Dar se pare ca Justin ma vazut destul de panica,asa ca ia raspuns el.Cine stie ce o sa zica de data asta?! Dar macar mi-a mai dat mie cateva clipe de planuit o scuza.
Justin:Nu e clar?!Face o baie.Sau ce,nu vezi si tu? ii raspunde el pe un ton foarte ironic.
Dar nu imi permiteam sa rad.Nu vroiam ca Ami sa-si faca o impresie proasta despre mine.Ea m-a avertizat in legatura cu Justin.Si ar trebui sa o ascult.De asta ma simteam si rau,ca eram cu Justin,aproape de un nou sarut.
Amy:Poate face baie,dar de ce cu tine?ii raspunde intr-un final Ami destul de suparata si cu o privire de mila spre mine.
Eu:Ami, nu e cea ce crezi!incerc sa ma apar eu,in timp ce ies din piscina.
Si Justin face acelasi lucru,insa el mai rapid.Nici nu ma mir.La ce muschi are baiatul asta,poate ridica si un autobuz.
Ma indreptam cu o fata destul de trista pe fata,Justin fiind in dreapta mea. Arata asa de bine ud!!Oh,Doamne!
Ce naiba,Perrie?Nu trebuie sa te mai gandesti la el.El vrea doar sa te foloseasca,sa te imbrobodeasca ca sa dovedeasca ca tu nu ii vei scapa.imi repeta din nou constiinta mea,cateodata chiar enervanta.Dar de data asta avea dreptate.Justin vrea decat sa ma duca in pat si apoi sa ma arunce la gunoi cum s-ar zice.Trebuie sa fiu mai precauta cu el.Chiar daca asta va fi greu.
*
Am ajuns toti trei in bucatarie,eu cu Ami asezandu-ne pe scaune,una in fata celelalte.Justin s-a dus in sufragerie,aprinzand televizorul. Se vedea pe fata lui ca era deranjat de întreruperea Amaliei de mai devreme.
CITEȘTI
The bad girl - IN CURS DE EDITARE
FanfictionAceasta poveste este despre o fata(rebela),pe nume Perrie Johnson in varsta de 17 ani,aproape 18, care se muta de curand in Los Angeles din cauza parintilor care erau amandoi avocati si nu aveau timp de ea si sora ei Emily de 16 ani. In Los Angeles...