*Justin*Chiar când m-am dus în cameră să mă îmbrac mi-am dat seamă ca am făcut cea mai mare greșeală. Aveam nevoie de timp ca să fac ceva mult mai speciala pentru Perrie. Vroiam să fie o noapte unică.
Așa ca am coborât jos cu telefonul la ureche prefăcându.mă ca vorbesc cu cineva.
Eu:Ok,ok. Dacă e așa de urgent voi venii imediat. Așteaptă.mă acolo.
Perrie:Unde pleci?mă întreabă ea cu o față tristă.
Eu:Adam are mare nevoie de mine. Scuză.mă ,draga mea. Iti promit ca mă voi revanșa.o împac eu ,sărutând.o încet pe obraz .
Știu ca e tristă și chiar nu îmi place să o văd așa. Vroiam să iasă ceva foarte frumos. Nu puteam să stric tot acum.
Eu:Acum mă duc. Ne vedem mai târziu. Te iubesc mult.
Perrie:Și eu te iubesc.
Imediat după ce am ieșit din casă am sunat.o pe Amy.
Amy:Ce e Justin?
Eu:Ami,azi vroiam să îi fac o surpriza dar am nevoie de timp. Poți să stai tu cu ea? Te voi suna eu când să o trimiți în port.
Amy:De ce în port? Defapt,nici nu mai intreb. Ești asa de nebun încât știu ca va avea parte de o supriza foarte frumoasă.
Eu:Vezi tu ce inventezi ca să vină. Am încredere în tine ,Amy. Multumesc ca mă ajuți.
Amy:Normal ca te ajut. Știu ca o iubești mult pe Perrie și vreau să avetu atâtea amintiri frumoase încât să nu va mai separați niciodată și să fiți uniți de tot cs ați trăit împreună. Acum trebuie să închid. Mă duc la Perrie. Ne auzim.
Eu:Ok. Pa,Amy.îi zic eu după care închid grăbit apelul .Aveam multe de facut. Flori,lumânări, mâncare și un cadou foarte frumos. Cadoul va fii ultima chestie de pe listă. Acum trebuie să mă duc să iau multe buchete de trandafiri roșii. :)
*Perrie*
Credeam ca în sfârșit o să ne petrecem și noi ziua împreună. Dar daca a zis ca e așa urgent trebuia să mă resemnez. Oricum avem timp să facem tot ce ne propunem împreună.
Chiar când vroiam să lenevesc pe canapea pana când va venii Justin acasă,aud soneria.
Eu:Intră.strig eu din living.
Amy:Ce cauți acolo intinsa pe canapea?mă ceartă Amy venind spre mine.
Eu:Pai Justin a trebuit să rezolve niște chestii cu un băiat ,Adam,așa ca am rămas acasă.
Amy:Și nu iti trecea prin minte să mă suni și pe mine?
Eu:Scuză.mă ,Amy. Oricum dacă tot ai venit la mine nu mai pleci.o avertizez eu.
Amy:Si??..Ce s-a întâmplat?mă întreabă Amy nerăbdătoare de aflarea răspunsului.
Eu:A fost cea mai frumoasă noapte din viața mea ,Amy.îi răspund eu intr-un sfârșit.
Amy:Deci...ați...
Eu:Da,da.o întrerup eu.
În acel moment Amy a început să tipe ca nebuna prin casă. Doamne ce nebună e fata asta.
Amy:Yyyyyy!!!Cât de fain!!!A fost pentru prima dată, nu?
Eu:Da,logic. A fost cea mai frumoasă noapte din viața mea. Pentru ca l-am avut pe Justin. Îl vroiam și ,și nu regret absolut deloc,Amy.constat eu cu zâmbetul pe buze.
CITEȘTI
The bad girl - IN CURS DE EDITARE
FanfictionAceasta poveste este despre o fata(rebela),pe nume Perrie Johnson in varsta de 17 ani,aproape 18, care se muta de curand in Los Angeles din cauza parintilor care erau amandoi avocati si nu aveau timp de ea si sora ei Emily de 16 ani. In Los Angeles...