25.Revederea

1.3K 75 3
                                    


*Perrie*

Ââmm...Eram așa somnoroasă. Dormisem foarte bine.Ohh,Doamne!!Aproape se întunecă.Trebuie să mă duc să fac cele mai bune clătite.Știu ca îi plac mult cum le fac eu. :)

Am coborât repede jos și căutam grăbită ustensilele și ingredientele(care nu erau multe).

Intr-o oră terminasem clatitele și m-am dus sus să văd cu ce mă îmbrac. Am deschis dulapul și mi-am ales niște blugi scurți negri și un maieu mai larg alb.Părul mi l-am lăsat să cadă pe umeri și la machiaj a fost ceva foarte simplu. Doar rujul roșu ieșea în evidență.

De îndată aud cum se deschide ușa. Era Justin!!

Am coborât în grabă scările și la ușă se afla Justin cu un buchet imens de trandafiri roșii în mână.

Nu pot să cred cât de romantic!! Mă simțeam ca o prințesă. Și el era prințul meu..

Justin: Am întârziat?mă întreabă el cu zâmbetul sau specific.

Eu:Ai venit la timp!îi răspund eu entuziasmata în timp ce coboram scările.

El a lăsat buchetul pe masă și am sărit în brațele lui . Ne-am sărutat timp de mult timp. Cât de dor mi-a fost de el.... El m-a ridicat și m-a învârtit ca pe o fetiță mică în aer. :)

Justin: Cât de dor mi-a fost de săruturile gale,Perrie.îmi zice el continuând să mă sărute.

Eu:Și mie mi-a fost dor de tine,iubire!! Mi-a fost dor să mă aflu în brațele tale ,să te sărut ,să te alint,să mă pierd în ochii tai ciocolatii.

El nu mai zicea nimic și am continuat să ne sărutăm și să ne luăm în brațe. Aveam nevoie de el mai mult decât oricine acum.

Eu:Haide să mănânci. Ti-am făcut clatite!!strig eu ca un copil mic.

El începe să radă și se duce la bucătărie, gustând din clătite.

Justin: Sunt delicioase! mă laudă el mâncând în continuare.

Eu:Nu ai mancat înainte să pleci,așa.i?

Justin: Nu te lăsam sa aștepți așa de mult.

Eu:Cât de dor mi-a fost de tine.Nu îmi vine să cred ca ești aici ,în fața mea.

El se ridicat de la masă și isi înconjoară mâinile în jurul taliei mele.

Eu:Mai ai puțină ciocolată aici.îi zic eu stergandu.i urma de ciocolată de colțul gurii cu puricele degetului.

Justin: Perrie,îmi promiți ceva?mă întreabă el ,fețele noastre fiind la o foarte mică distanță.

Eu:Desigur.Ce e?

Justin:Vreau să fii doar a mea. Doar eu să simt gustul buzelor tale,doar eu să te ating,doar eu să îți zic te iubesc,doar eu să mă trezesc alături de tine...Să fii doar a mea.

Eu nu zic nimic și îl sărut mai pasional decat am făcut.o vreodată. El m-a luat în brațe și am ajuns pe canapea.

Eu:Justin.zic eu la încercând să îmi reglez respirația și inima care bătea necontrolat.

Justin: Ce e?

Eu:Sunt doar a ta.îi șoptesc eu și apoi acel joc al pasiunii continuă.

Justin: Perrie,te doresc. Te doresc foarte mult dar mă voi abtine dacă nu ești încă pregătită.

Eu:Și eu te doresc Justin. îi răspund eu sărutându.l neîncetat.

Apoi el își da jos tricoul de pe el urmând și eu. Mă simțeam în siguranță alături de el și nu puteam controla ce simt. Îl vroiam pe Justin. Îl doream atât de tare.

A fost o noapte lungă... Cea mai frumoasă noapte din viața mea.Și cel mai mult mă bucur ca s-a întâmplat cu Justin. Persoana pe care o iubesc cel mai mult.

Dupa ce m-am gândit la tot ce s-a întâmplat am adormit cu zâmbetul pe buze...

*De dimineață*

*Perrie*

M-am trezit așa de bine în dimineață asta. Justin era lângă mine și dormea ca un înger. Cât de mult mi-a lipsit .... Nu aș putea trăi fără el. Aveam nevoie de el,de săruturile lui,de mângâierile lui,de cuvintele lui...de el.

L-am sarutat ușor pe frunte incat să nu îl trezesc și m-am dus să fac un duș. Cea mai rea parte din această zi era ca trebuie să mergem la liceu.

Am intrat în cabină și am lăsat stropii fierbinți de apă aa cadă pe pielea mea. A fost o noapte intensă cu o groază de sentimente și încercări. A fost pentru prima dată. Dar a fost cel mai frumos lucru care mi s-a întâmplat în viață.

După 5 minute de gânduri am ieșit din baie și atunci văd ca am primit un mesaj. Era de la Becca,șefă clasei. ,,Azi am fost în anunțați ca nu se vor ține ore, dar doar azi. Iti doresc să te bucuri de această zi la fel de mult ca mine. :)"

Mi-am luat hainele cu care mă îmbrăcam azi și m-am dus în baie aa mă schimb.Mi-am luat niște pantaloni destul de scurți albastrii și un maieu roz cu ,,I love you".

Când am ieșit din baie l-am văzut pe Justin ridicat în picioare avand o față destul de somnoroasă.

Eu:Neata somnorilă. îi zic eu radiind de fericire.

Justin:Neata,frumoasa mea.mă alinta el în timp ce se apropie de mine și ma săruta încet pe buze.

Eu:Te iubesc mult,Justin. A fost cea mai frumoasă noapte din viața mea.îi spun eu punandu.mi mâinile în jurul gâtului său.

Justin: Si a mea. A fost cea mai specială noapte din viața mea. A fost pentru prima dată când am fost emoționat și am iubit sau am dorit atât de mult pe cineva.

Eu:Cât de drăguț. Știi ,eu mă așteptam să zici ca a fost încă o dată și ca nu a fost nimic special.

Justin:Doamne. Cum poți să zici așa ceva? Cred ca nu iti dai seama cât insemni tu pentru mine,Perrie.

Eu:S-ar putea.îi raspund eu răzând .

După ce ne-am mai sărutat de câteva ori el s-a oprit pentru a-mi zice ceva.

Justin:Mă duc și eu să mă schimb pentru ca azi vom merge intr-un loc foarte frumos.Așteaptă.mă jos.

Eu:Ok.răspund eu entuziasmata de ideea cu surpriza.

Cobor repede jos și aștept să coboare și Justin. Oare unde mergem?

.................................................

Am terminat și acest capitol. Sper să va placă. Acum mă duc să mă pregătesc pentru VMA's.

Lav u all❤







The bad girl - IN CURS DE EDITAREUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum