*Perrie*
Inca o zi...Inca o zi in care trebuia sa fiu tare si sa il uit...Cand Amy a zis daca sunt pregatita pentru aceasta saptamana,parca a fost ca o prezicere..O saptamana grea va fii.
M-am imbracat in blugi albi cu un maieu gri cu Nirvana imprimat pe el,parul prins intr-o coada mai sus pusa si opinci albe.
Am iesit din casa si m-am urcat in masina.Am dat muzica la maxim..Era o melodie mai trista,potrivita cu starea mea din acea zi.
In 5 minute am ajuns liceu si am intrat in scoala.
Cand treceam pe langa oameni incepeau sa susoteasca despre mine... Ce mai au si ei?In fine,in momentul asta chiar nu ma intereseaza.Nu mai trebuie sa imi incarc mintea cu ce se ocupa ei.
Asa a fost pana cand am ajuns la cantina.
Amy:Ce mai faci?Cum te mai simti?
Eu:Normal,de ce?
Amy:Pai...toți vorbesc despre tine cum ca îl înșeli pe Justin cu Josh...
Eu:Ce?!Doamne ferește!Dacă îl cunosc asta nu înseamnă ca îl înșel pe Justin...Doamne ce gândirea bolnavă au....zic eu indignată și furioasă de bârfele lor.
Amy:Nu îți mai face griji,Perrie. Tu stii adevărul și Justin ne va crede pe noi,nu gură lumii.Acum haide la masă.
Ne-am așezat la o masă aproape de ușă și începeam să mâncăm. Defapt Amy mânca. Eu stateam și încercam să mă calmez când auzeam peste tot ,,Este o ușuratică la fel ca celelalte a lui Justin;Abia a plecat Justin și deja si-a găsit pe altu"
Amy:Nu le da importanță. Nu au mai avut și eu ce discuta de ceva timp.
Eu:Încerc, Amy.Crede.mă
Dar până când o aud pe Jessica...Fosta lu Justin.
,,Justin o va părăsi și se va întoarce la mine. Oricum s-a plictisit de ea. De mine niciodată." spune ea găștii pe care am văzut.o în prima zi de liceu stând cu Justin.
Nu,gata!!Pe ea chiar nu o înghit.
M-am ridicat de la masă cu cafea în mâna și i-am turnat toată cafeaua în cap.
Eu:Mi s-a părut ca nu ai mai făcut de mult baie și m-am gândit să te ajut eu.îi zic eu zâmbind cu un zâmbet malefic.
Toată lumea a rămas încremenită la tocmai ce s-a întâmplat. Chiar și Jessica.
Dar nu.mi păsa de ei. Am ieșit triumfătoare din cantină și am ieșit în curtea școlii.
Eu:Alo?Justin?
Justin:Da.Ce este, draga mea?
Eu:Vreau să vii.Te rog.. Toți îmi spun ca te-ai saturat de mine și d-aia ai plecat.izbucnesc eu intr-un plâns haotic.
Justin:Stai calma.Te rog,liniște.te.Mă îngrijorezi.
Eu:Vino la mine,Justin .Te rog. Te vreau lângă mine.Nu vreau să mai stau o zi fără tine. Te iubesc și vreau să te iau dinnou în brațe.
Justin:Vin cu primul avion. Chiar azi voi veni,frumoaso. Acum te rog calmează.te și spune.i Amaliei să zică profesorilor ca ți s-a făcut rău și ai plecat acasă. Du.te acasă și odihnește.te. Când te vei trezi mă vei găsi acasă alături de tine.
Eu:Bine.Te iubesc mult,Justin.Foarte mult.îi spun eu plină de iubire.
Justin: Și eu te iubesc. Acum trebuie să mă uit de bilet de avion. Vorbim când ajung acasă.Abia aștept să te am dinnou în brațele mele și să fii numai a mea.
Eu:Și eu vreau să te am aproape de mine.Acum trebuie să o sun pd Amy.
Justin:Pa, frumoaso.Somn ușor.
Eu:Mulțumesc mult.
I-am închis telefonul lui Justin și am căutat numărul Amaliei.
Amy:Unde ai dispărut ?
Eu:Asta nu conteaza acum. Eu nu mă simt bine și mă duc acasă. Anunți tu profesorii, da?
Amy:Ok. Ne vedem acasă?
Eu:Nu pot...zic eu începând să râd.
Amy:De ce?
Eu:Justin se întoarce azi pentru mine.
Amy:Serios?
Eu:Da. L-am sunat și i-am zis cât de mult îl iubesc și ca vreau să se întoarcă chiar azi...Și acum căuta bilet pentru L.A.
Amy:Oh,Doamne!! Cât de frumos!! Se vede ca te iubește mult,Perrie.
Eu:Știu,Amy.
Amy:Ohh,porumbei!!! Oare ce faceți voi diseară?? începea ea să râdă.
Eu:Doamne ce nebuna ești.îi zic eu începând să râd.Acum trebuie să mă duc. Vorbim mâine.
Amy:Ok,scumpa. Pa.
Eu:Bye.
Acum trebuie să mă duc acasă și să dorm. Vreau să fiu odihnită.Am urcat în mașină și în 5 min am ajuns acasă. Aveam nevoie de un somn....
...................................................
Scuze ca am postat așa târziu doar ca am fost plecată.
Ce părere aveti despre Justin acum?;)
Lav u all
CITEȘTI
The bad girl - IN CURS DE EDITARE
FanficAceasta poveste este despre o fata(rebela),pe nume Perrie Johnson in varsta de 17 ani,aproape 18, care se muta de curand in Los Angeles din cauza parintilor care erau amandoi avocati si nu aveau timp de ea si sora ei Emily de 16 ani. In Los Angeles...