*Perrie*
Era luni dei inca o zi de scoala...M-am trezit mai devreme decat Amy,mi-am facut un dus,am mancat si m-am imbracat intr-o rochita alba din dantela pe care mi-a cumparat.o Amy ieri de la mall.
Acum eram singura in bucatarie si asteptam ca alarma Amaliei sa sune pentru a opri din vise.Avem timp la dispozitie sa ma gandesc la ce voi face....ma gandeam la ce inseamna in momentul de fata Josh pentru mine... Nu il voi mai vedea,asa-i?Si daca nu il voi mai vedea imaginea lui va disparea incet,incet din mintea mea...Da ,il voi uita! Eu il iubesc pe Justin si el va fii singurul pentru mine.A fost doar pe moment asta.Nu ne vom mai revedea si viata mea va reveni la normal.Pana la urma trebuie sa ma bucur ca am persoane care ma iubesc si nu pot lasa tot pentru un om care a aparut din senin in viata mea.Trebuie sa zambesc si sa uit ....Zambeste si incearca sa uiti,asta va fii moto-ul meu.
Amy:Ce faci,matinalo?De cand esti treaza?
Eu:De mult.De cand tu visai la iubitul tau ,Zayn .ii atrag eu atentia incepand sa rad.
Amy:Bine,trec peste pentru ca azi hiar te vad foarte fericita.Pot stii motivul?
Eu:Desigur.Mi-am dat seama cat il iubesc pe Justin si nu il pot parasi pentru un om pe care l-am cunoscut o data si cu siguranta nu il voi mai vedea.
Amy:Ma bucur ca esti asa de hotarata.Eu nu pot sa zic nimic dar te sustin din toata inima mea,Perrie.
Eu:Mersi mult ,Amy.Acum du.te sa mananci si imbracate cat mai repede pentru ca mai e putin si trebuie sa plec,leneso.
Amy:Acum,acum.Dar ce te grabesti asa dintr-o data?
Eu:Habar n-am.Poate pentru ca am luat o decizia care mi-a dat incredere in mine si instantaneu m-a facut mai fericita.
Amy:Ok..Acum ma duc sa mananc ca iar tipi la mine.
Eu nu raspund nimic si incep sa rad.Ma bucur ca o aveam pe Amy alaturi de mine.Este o persoana care m-a face sa ma simt foarte iubita in preajma ei.Imi este mama cand fac ceva rau,sora cand am nevoie de sfaturi...Da,este sora mea.Pe scorpiuta mea nu am mai vazut.o demult timp.Cu atatea probleme pe cap ,nu am avut timp sa imi fac griji pentru familia mea..Dar chiar azi ii voi suna...Chiar mi s-a facut dor de ei acum ca ei sunt in subiect.
*Dupa 30 de minute*
Eu:Mai ai mult??strig eu la Amy.Fata asta facea totul ca melcul.
Amy:Gata,gata ,am terminat!!!
Imediat o vad pe Amy cum coboara in graba scarile.
Amy:Hai sa mergem.zice ea zambitoare.Avea acel dar de a destrama orice cearta cu un singur zambet.
CITEȘTI
The bad girl - IN CURS DE EDITARE
FanfictionAceasta poveste este despre o fata(rebela),pe nume Perrie Johnson in varsta de 17 ani,aproape 18, care se muta de curand in Los Angeles din cauza parintilor care erau amandoi avocati si nu aveau timp de ea si sora ei Emily de 16 ani. In Los Angeles...