31.Ultima noapte 2

1K 43 15
                                    


Justin 


Acel trup de zeita ce ascundea cel mai veninos si marsav suflet...Era ea,fata care mi-a schimbat viata inaintea lui Perrie...Am zarit acei ochi albastrii si barul blond care m-au bagat in transa,care m-au pacalit cu usurinta,care m-au mintit cu lejeritate... 

Perrie: Justin? Justin,esti bine?striga ingrijorata la mine.

Nu ii puteam raspunde..As fi vrut insa uimirea era atat de mare incat am ramas nemiscat langa masina.NU putam vorbi,nu imi puteam lua ochii de la acel demon cu chip de inger ce mi-a ruinat viata.

Simteam cum tot sangele din corp fierbe,clocoteste in mine.Furia mea intrecea limitele.Nu puteam pur si simplu sa o vad aici,sa stiu ca se afla atat de aproape de mine. Numai gandul ca s-ar putea uita la mine ma face sa imi ies din minte.Obrajii era atat de fierbinti,ochii ma usturau si simteam nebuneasca nevoie de a lovi ceva imediat.

M-am intors brusc cu spatele si am dat puternic cu pumnul in capota masinii. Nu simteam aproape deloc acea durere si nici julitura cauzata.Proasta aia...Un jeg de om,o facatura de fiinta! Doamne,simt ca iau foc!!

Perrie: Justin,opreste te!!!Ce dracu ai?!urla si ea enervata de atitudinea mea vulcanica.

Justin:Doar...Lasati-ma in pula mea singur! Pleaca de langa mine,Perrie....Plecati toti!ma rastesc eu la ei.

Zayn:Frate....Ce ai,ma?...

Justin:Ia-o pe Perrie si plecati la petrecere..Voi veni si eu imediat.spun eu ocolindu-i privirea si uitandu-ma in neant.

Zayn:Haide ,Perrie...ii spune lui Perrie,prinzand-o de mana.

I-am putut auzi suspinul..plangea,plangea a nu stiu cata oara din cauza mea..Vroiam in ultimul sa ma intorc sa o strig sa ii spun sa nu uite cat de mult o iubesc..Din cauza ei,zdreanta aia,de ce a venit sa se bage iar in viata mea?! Dar nu va ramane asa..

Perrie


Nu il pot intelege...Ce a patit?Nu vrea sa imi vorbeasca,mai avea putin si dadea in mine..Nu l-am mai vazut niciodata asa nervos,furia lui se vede in orice gest de-al lui.Ma doare asa tare ca nu ma vrea langa el..Dar poate nu eu sunt remediul pentru el.

Zayn:Calmeaza-te,Perrie.Nu are rost sa plangi,bine?incearca Zayn sa ma linisteasca prinzandu-ma cu ambele maini de umeri. Are si el o zi mai proasta probabil.Nici eu nu imi pot da seama ce s-a intamplat cu el,insa va fi bine. Nu este vina ta.Haide,acum nu mai plange,printesele nu plang niciodata,li se umbreste frumusetea.imi sopteste Zayn zambindu-mi,determinandu-ma si pe mine sa fac acelasi lucru.

M-a imbratisat frateste iar eu parca mi-am mai revenit.El a luat-o pe Amy de mana si s-au dus afara la piscina iar eu am ramas sa im un pahar de vodka.Si bautura e solutia uneori..nu cea buna ,insa si ea este o solutie. Solutiile nu sunt mereu cele convenabile noua,dar sunt solutii.

M-am indreptat spre piscina,unde se afla majoritatea lumii.Toti cantau pe muzica data la maxim,dansau,m-ai alunecau si radeau ca prostii,se aruncau in apa si tipau de fericire.As fii vrut si eu sa fac asta,dar bautura m-a facut sa ma gandesc si mai mult la reactia lui Justin di parcare. Oare de ce a facut asa dintr-o data?Ce a vazut sau pe cine? 

,,El ti-a zis sa pleci de langa el.Tu de ce te gandesti la el daca el nu te-a vrut langa tine?" imi spune constiinta... Stiu ca are dreptate ,dar nu am cyum sa nu ma gandesc.Daca nu l-as iubi,probabil as fi pe mese acum,distrandu-ma la maxim cu toti dorgatii astia. Dar nu pot..Mintea si sufletul se gandesc doar la el,doar daca este bine,doar ...

The bad girl - IN CURS DE EDITAREUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum