2.Un nou ,,Acasă "

5.1K 212 5
                                    

In sfarsit,dupa 3 ore am iesit din acel avion si m-am dus in acea sala mare.Poate ca o sa-mi placa in Los Angeles.Macar azi ca nu merg la liceu.Dar maine o sa-mi intalnesc noii colegi.

In timp ce gandeam la asta,am simtit o lovitura direct in umar si am cazut .Cand ma uit cine m-a lovit era un baiat cu parul perfect,ochi ciocolatii si niste buze....Mhhmm ^.^

El:Nu vezi pe unde mergi??

Eu:Nu cumva tu ai dat peste mine?!ii zic eu nervoasa si ma ridic in picioare.

Dar cand m-am ridicat el se uita cu o privire destul de perversa si nu știam de ce.Apoi am vazut ca rochia era umpic pre sus, asa ca mi-am pus-o inapoi cum era.

Eu:Ce ti se pare asa amuzant?intreb eu iritata de privirea lui.

El:Nu stiu..Poate ca te-am vazut asa. Nu esti deloc rea.Poate ne mai vedem, frumoaso.

Eu:Da,sigur.ii raspund eu ironica in timp ce ma indrept catre iesire.

El:Cum te cheama,frumoaso?

Eu:Perrie..Si nu mai imi zice frumoaso.

El:Ok,frumoaso.imi spune el cu un zambet cuceritor in timp ce pleaca.

Doamne!E prima mea zi aici si deja am intalnit un baiat asa de rau si pervers.Dar frumos.. :)

Oricum,doar nu o sa-l mai vad.Sper....

Dupa ce m-am intalnit cu acel baiat ingamfat am mers cu familia ca sa ne vedem noua noastra casa.

Am mers cu un taxi care ne-a lasat in fata unei case imense.

Eu:Mama,asta e casa noastra?intreb eu extrem de surprinsa si incantata in acelasi timp.

Mama:Da.Iti place?ma priveste mama parinteste.

Eu:Desigur!raspund eu entuziasmata.

Am iesit repede din taxi si m-am dus in casa.Era asa de frumoasa si luxoasa!Nu se compara cu casa din Boston.

Dupa ce am vazut bucataria,livingul,baia,piscina care e absolut super,m-am dus in camera mea.

Cand am deschis usa parca eram in rai.Era camera perfecta pentru mine!!Spatioasa,culori deschise, pereti numai buni de lipit postere si desenat :))

Dar cand am iesit la balcon,ghici pe cine am vazut la casa de alaturi?!..

........................................................................................

Pe cine credeti ca a vazut Perrie?

Sper ca v-a placut capitolul 2 si va multumesc ca il cititi Va pup :*

Scuze daca sunt greseli de ortografie.

The bad girl - IN CURS DE EDITAREUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum