12.Intalnirea

2.2K 115 0
                                    

Ma tot gandeam la tot ce mi-a povestit Zayn si parca nu imi venea sa cred.Dar sunt sigura ca nu m-ar fi mintit.E o persoana foarte buna si nu mi-a pus niciodata increderea la indoiala pe cand Justin....

Nu mai vreau sa ma mai gandesc la Justin.De fiecare data cand ii pronunt numele o furie necunoscuta prinde viata in sufletul meu.Persoana lui imi inspira repulsie si nimic altceva.Defapt da.Imi inspira sila.Sila sa privesc acea persoana incapabila de a simti,sa ascult la nesfarsit numai minciuni cu care sa-mi hranesc inima.

Eram singura in bucatarie.Am ramas pe acel scaun de cand a plecat Zayn.Nu vroiam nimic.Nu puteam face nimic.Asteptam sa se trezeasca el,pentru ca nu puteam sa ii pronunt numele..

Dupa 2 ore aud pasii lui.Nici nu ma clintesc de acolo.Nu aveam niciun chef de el.Vroiam doar sa plece o data din viata mea.

El coboara incet scarile pana ce vine in bucatarie.

Justin:Ce ai patit,suparacioaso?imi spune el ironic.

Pacat.Eu nu aveam niciun chef de glumele lui idioate asa ca am plecat de langa el si m-am asezat pe canapea si am aprins televizorul.

El observa ca nu sunt in toane bune asa ca vine direct la mn.Dar nici macar nu il privesc.Nu ma mai interesa nimic care avea legatura cu el.

~Justin~

Am coborat jos si am gasit-o pe Perrie foarte suparata.Oare ce a patit fata asta?Credeam ca dupa ce s-a intamplat ieri o sa ne fie mult mai bine.Credeam ca poate cedeaza.Dar fata asta e foarte imprevizibila,nu mai sti la ce sa te astepti de la ea..

Oricum vreau sa stiu ce naiba a patit frumoasa mea azi.

Eu:Ce ai patit,frumoaso?ii zic eu dulce si ma asez pe canapea langa ea.Insa ea se da mai departe de mine si se face ca nu ma vede.Ce copila...

Eu:Perrie,ce naiba ai patit?Ce ti-am facut?spun eu dintr-o data destul de tensionat.Chiar m-a enervat indiferenta cu care ma trata.

Ea tot nu raspunde.Cand dintr-o data vad ca Perrie a primit un mesaj.Se uita la el si zambeste.Oare cine I-a trimis un mesaj?O fii vreun baiat?..

Dar pana la urma ce imi pasa mie?! Doar nu sunt gelos.Poate sa se duca si cu o mie de baieti ca tot a mea va fi.

Eu:Cine e?

Perrie:Nu e treaba ta.imi raspunde ea pe un ton raspicat.

Las' ca vede ea.Tot la mine se intoarce.

Inainte sa mai zic ceva ea paraseste canapeaua si se duce sus.

Astept sa urce scarile si apoi urc si eu cat de silentios pot.Usa era intre-deschisa.Cred ca era asa furioasa incat a mai uitat sa inchida usa.

Dupa 2 min aud dusul.Face baie.Nu-i nimic.O astept in camera.. :))

In 5 minute aud deja cum dusul se opreste.Inseamna ca Perrie va iesi din camera.De ce sa mint ca mor de nerabdare sa o vad?


~Perrie~


Zayn imi trimisese mesaj ca vrea sa ne intalnim sa ne plimbam.Imi facea bine o plimbare.Aveam nevoie de putin aer proaspat si in plus eu nu am vizitat nimic pana acum din frumosul L.A.

Asa ca m-am dus sa fac un dus si sa ma pregatesc.Nu aveam niciun fel de emotie chiar daca imi dadeam seama ca asta ar putea fi o intamplare.Defapt,cam asta e.

Dar nu imi statea capul la asa ceva acum.Pentru mine era o ocazie sa ma relaxez si in acelasi timp sa-l fac pe Justin sa inteleaga ca nu mai am nevoie de el.

Am iesit din baie si dau de Justin pe patul meu cu un ras pe cat se poate de malefic.E un mare nesimtit.Cum indrazneste sa intre in camera mea?Nu e sanatos omul asta.Mama,ce l-as bate...

Ma uit nervoasa la el si incepe sa ranjeasca diabolic la mine.Bine ca nu mi-a cazut prosopul de pe mine.Dar tot nu ma simteam ok ca Justin sa ma vada asa.Ii dadea prea multa satisfactie,si el nu merita nimic..

Eu:Ce naiba cauti tu aici?tip eu furioasa.

Justin:Oh,frumoaso arati asa de bine in acest prosop.

Eu:Iesi odata din camera mea idiotule.Nu am nevoie de tine!Niciodata sa nu te mai apropii de mine,ai inteles?ii spun eu cat de repezit se poate.Nu mai suportam sa il vad in preajma mea nici acum,nici niciodata.

El se uita surprins la mine si apoi reactioneaza si el la randul lui.

Justin:Ce ai Perrie?Ce naiba ti-am facut de te porti asa cu mine?imi spune el nervos.El nu stie ca am aflat ce marsavie a facut dar nici nu e nevoie.Nu vreau sa ii creez probleme lui Zayn.Pana la urma a vrut doar sa imi deschida ochii si sa vad adevarul.

Si pana la urma de ce nu i-as da lui o sansa.El merita,chiar merita.A fost si el pana la urma tot a nebuniei lui Justin.

Eu:Pleaca,Justin.Nu mai vreau sa te mai vad niciodata.ii spun eu obosita de acest joc care nu va duce absolut nicaieri.

Justin:Macar spune-mi cu cine te intalnesti.

Eu:Nu e treaba ta.Eu nu mai sunt parte din interesele tale acum.Nu mai esti nimic pentru mine!ii spun eu foarte serioasa.

El se uita uluit in ochii mei.Nu stiu de ce dar parca mii de sageti imi sagetau inima si lacrimile vroiau sa isi urmeze cursul lor pe obrajii mei fierbinti.

Nu ma mai uit in ochii lui si imi aleg hainele cu care ma imbrac si ma inchui in baie.M-am imbracat intr-o rochita alba din matase,destul de scurta cu niste tocuri albe si parul mi l-am indreptat cu placa in 5 minute.Si normal machiajul care e unul simplu,nu foarte incarcat.Nu stiu de ce dar vroiam sa arat bine cand ma intalneam cu Zayn.

Dupa 20 de minute ies din baie.Justin plecase.Mai bine,nu aveam nevoie de el.Ies din camera si ma duc afara.Il asteptam pe Zayn ca sa mergem la o intalnire (cred)....


.......................................................................................................................................


Am terminat si capitolul 12 :)) Acum am o idee si nu vreau sa ma paraseasca asa ca dupa publicarea acestui capitol ma voi apuca de 13.Sper ca va place si scuze pentru fanii Jerrie.Dar veti vedea ce va urma... Va pwp dulce si scuze daca sunt greseli de ortografie :*:*



The bad girl - IN CURS DE EDITAREUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum