6.Primul pas către gelozie

3.8K 160 17
                                    

Dimineata

Era ora 7:00 si alarma mea enervanta a sunat.Eram super somnoroasa ,dar trebuia sa merg azi la liceu.Doar e ultimul an si trebuie sa fie unul bun daca vreau sa ajung la o facultate buna.

Asa ca m-am trezit din patutul meu confortabil si m-am dus sa imi fac rutina zilnica.In 10 min minute dupa ce am terminat m-am imbracat.Niste blugi negri cu o camasa rosie mai larga,in carouri,niste ghete negre cu tinte si parul l-am lasat pe umeri.Machiajul a fost unul nu foarte incarcat,adica un rimel si gloss.In 15 min am terminat si m-am uitat inca odata in oglinda.Atunci gandul meu sa dus la Justin.Il urasc pe baiatul asta.De cand l-am vazut pentru prima data m-a facut sa simt atatea lucruri si nici nu stiu de ce.

Dar stiu ca trebuie sa stau departe de el si sa nu cad in plasa lui.Stiu ca nu o cunosc bine pe Ami ,dar pe Justin mai bine si stiu ca asta vrea.Asa ca prefer sa o cred pe Ami si sa ma indepartez de el.Sper ca aceasta jumatatea a anului sa treaca repede si sa nu il mai vad vreodata.

In fine.Era 7:30 si la 8:00 incepeau orele asa ca m-am dus la parter pentru a-mi saluta parinti si sa plec.

Cand am coborat nu era nimeni.Ciudat.Cand m-am dus in bucatarie am gasit un bilet de la mama:

,,Draga, eu si cu tatal tau suntem plecati pana saptamana viitoare si pe Emily am lasat-o la matusa voastra pentru ca nu prea am incredere in ea.Oricum sa ai grija de tine si poti sa aduci o prietena daca vrei sa nu te plictisesti.Apropo,baiatul ala Justin va veni sa te mai viziteze ca sa vada daca esti ok.Te iubesc!     Mama."

Nu pot sa cred ca au plecat si m-au lasat singura in casa asta.Dar sa vezi ce o sa le fac eu cand ajung acasa.Si de ce l-au mai trimis si pe Justin.Oricum stiu ca nu o sa vina si chiar ma bucur.

Dar mai e putin pana incep orele asa ca mai bine plec.

Cand eram pregatita sa deschid usa ghici cine apare la usa..Fiinta adorabila. -.-

Eu:Ce cauti tu aici?Te-a invitat cineva?

Justin:Gata,gata frumoaso.Cineva s-a trezit cu fata la cearsaf astazi.

Eu:Hai lasa glumele ca n-am chef.Zi de ce ai venit.

Justin:Nici nu ma inviti inauntru,frumoaso?

Eu:Hai intra odata.

El intra in casa destul de amuzat.Arata super bine, dar atitudinea lui de nesimtit strica tot.

Eu:Deci ce cauti aici?intreb eu pentru a doua oara.

Justin:Pai am venit sa te duc la scoala,frumoaso.

Eu:Nu multumesc.Pot si singura.N-am nevoie de tine ca sa-mi deplasez picioarele.

Justin:De unde sti ca nu ai nevoie,frumoaso?

Atunci nu am mai zis nimic si am dat ochi peste cap.El s-a apropiat de mine si mi-a prins talia.Ii puteam simti respiratia.Era la cateva centimetri de buzele mele.Ne priveam unul pe altul.Avea niste ochi asa de superbi.De fiecare data cand ii vedeam ma pierdeam in ei.El se apropia si mai mult de mine dar eu ma indepartam pana cand am simtit ceva tare in spatele meu.Era peretele.Cine, Doamne a pus peretele ala acolo?Nu mai aveam scapare...Incercam sa scap, dar mainile lui puternice ma tineau langa el.Nu voiam sa ma sarute.Trebuia sa fiu puternica si sa nu ma las ca celelalte.Trebuia!

Eu:Justin,lasa-ma!ii zic eu.

Justin:Ce,frumoaso?Nu vrei sa fiu langa tine?intreaba el mangaindu-ma.

Eu:Esti nebun?!Acum lasa-ma ca o sa intarzi si nu vreau asta din a doua zi de liceu.Si mai ales din cauza ta.

Atunci imi vine o idee stralucita si il lovesc intre picioare.El se apleaca si eu ies din stransoarea lui.Dar nu pentru mult timp pentru ca mana lui mi-a prins incheietura.

The bad girl - IN CURS DE EDITAREUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum