Shanghai különkiadás 3/1

697 30 51
                                    

Na, akkor ide is elérkeztünk. Az üzenetemben olvashattátok, hogy lesz Shanghai különkiadásos részem, amiben Katicát képzik ki őrzővé. Amit nem említettem, az, hogy három részes lesz. Szóval ezen kívül még kettő, hosszú fejezet. Na de ne is húzzam az időt, csapjunk a lovak közé, legyen Katitcából képzett őrző!

-Na jó...akkor most azonnal kezdjük a kiképzést?-kérdeztem rá, mire a férfi bólintott.
-Igen, most. A tananárod, vagyis én foglak tanítani, és iskolába sem kell menned.-mondta mosolyogva, majd felvontam a szemöldököm.
-De az osztály, meg a tanárok...-kezdtem bele, de közbevágott.
-Arra most jelen pillanatban semmi szükség. A logikádat azt egy picit még csiszolni kell, úgy látom-kacsintott- arra nem gondoltál, hogy vissza mész a nyúl talizmánnal az időben, és akkor ott vagy az iskolában is, és nem maradsz le semmiről?-kérdezte, de mire válaszolni akartam, leintett- igen, tudom. A talizmánokat önös célokra nem szabad használni. De ez esetben egy picit más a helyzet. Tudnod kell, hogy melyik az a bizonyos „önös" cél. Rendben?-kérdezte, mire bólintottam-remek. Az első feladatod az, hogy neked harcolnod kell emberekkel. Persze ez előre meg van szervezve-nyugtatott le, látva a rémült arcomat-Menni fog?-kérdezte. Te jó ég! Kislány, ne félj! Ez olyan, mint a három próba...
-Megpróbálom-mondtam félénken, mire elmosolyodott.
-Tény, hogy félsz ettől a próbától, de nem kell aggódnod. Mondjuk meglehet, hogy kéne, mert képzett emberekkel fogsz megküzdeni, de azért adj bele mindent!-mondta mosollyal az arcán-Akkor menjünk a nagyterembe, ott lesz a „harc".
Végigsétáltunk ugyan azon a folyosón, ahol már egyszer végigmentünk. Fekete Macskát már előre elküdték a nagyterembe, hogy majd ott láthassa a harcomat.
A folyosón végigmenve le kanyarodtunk balra, majd arra is nyílt egy óriási ajtó. Na jó, nagyon sok az ajtó, de itt leszek pár napig, szóval meg kell tanulnom, hogy hová kell menni, mert különben el fogok tévedni.
A férfi, Su-Han, kinyitotta az ajtót, és egy hatalmas terem tárult a szemem elé. A terem tele volt üveg festmények százaival, és körül-belül harminc ember tartózkodott ott. Te jó ég! Csak most veszem észre! Csak én vagyok Nő?! Na ne...
-Akkor készen állsz?-kérdezte a döbbent arcomat látva. Lenéztem a kicsi bicepszemre, ami láttán elszomorodtam. Lehet, hogy kondi terembe kéne járnom...de végül ráeszméltem, hogy kérdeztek, ezért bólintottam-remek-oké...ez is remek. Pontosan úgy, mint amit Leiner Laurától olvasok-állj a terem közepére!-utasított, mire mindenkinek rám szegeződött a tekintete, aztán a fülembe suttogott-nyugi, csak két emberrel kell megküzdened, a többiek csak tanítványok, és a tanáraik, akik tanítják őket-ez hallatán megnyugodtam, és szembe találtam magam két magas, izmos férfival. Nos igen...két John Cena. Tökéletes!
A következő pillanatban azt vettem észre, hogy mindenki a két férfin kívül ül, de még a tanárom sem volt már mellettem. Pár másodperccel  később majdnem kaptam egy öklöst, pont, hogy lebuktam. Ezután a yoyóm után kaptam, de éreztem, hogy kigáncsolnak, és találkozom talaljjal. Ez után valahogyan fel tápászkodtam, de éreztem, hogy hátulról elkapják a nyakamat. Ekkor eszembe jutott egy jó ötlet. A lábammal kigáncsoltam a mögöttem levő egyik John Cenát, majd előkaptam a yoyómat, és össze kötöztem a másik John Cenával. Nos, ez volt az első próba. Ma még ha jól sejtem, akkor tanulnom kell.
Pár másodperccel később jöttek az öröm tapsok, mire oda szaladtam a sarokban álldogáló Macskához, és megöleltem.
-Jól csináltam?-kérdeztem, mikor a szemébe tudtam nézni, mire elmosolyodott.
-Nagyszerű voltál! Van már tapasztalatod a verekedésben, gondolom-röhögött-de igen. Ha hátra néznél, mindenki el van ájulva az ügyességedtől, mondjuk erre az is közre játszhat, hogy te vagy az egyetlen nő-ne erre nem tudtam mit mondani-hoppá, mégsem-mondta kuncogva, majd hátra néztem. Egy Gésa állt az ajtóban, aki mosolyogva nézett rám, majd hozzám sétált, mellette Su-Hannal.
-Katica! Egyszerűen zseniális voltál. Úgy látom, vág az eszed, most már látom-mondta levakarhatatlan mosollyal az arcán, de észre vette, hogy mi a gésát nézzük-És igen. Ő itt Roseanne, Japánból. Fiatal Gésa. És Roseanne-nézett a gésára-Ő itt Fekete Macska, és Katica. Katicát most láttad harcolni, egyszerűen elképesztő volt. Őt képezzük most ki őrzővé.
-Szia! Nagyon örülök, hogy találkozhatunk!-mosolyogtam rá, mire válaszolt.
-Sziasztok! Én is nagyon örvendek! Katica, lennél szíves velem jönni? Bemutatom a szobádat, aztán mehetünk vacsorázni is. Kezd esteledni-nézett ki az üvegen keresztül a szürkülő tájra-ha jól tudom, ma este még hullani is fog a hó. Itt magasan minden megeshet.-hadarta el, mire bólintottam. Ki mentünk a nagyteremből, majd bekanyarodtunk egy másik  sarkon, amiről egy lépcső nyílt. Fel sétáltunk az über magas lépcsőn, majd jobbra kanyarodtunk. Arról két ajtó nyílt.
-Ez lesz a te szobád, melletted Fekete Macska lesz a másik szobában(ha valaki nem olvasta el jól a mondatot, azt most lelkileg megöltem😅).
Benyitottam a szobába, és csoda tárult a szemem elé. A csoda egyszerűen csodálatos volt. (Most komolyan! Ilyenkor be szoktak szúrni egy képet, de én nem vagyok ilyen. Képzeld magad elé a legszebb álom szobát, ami csak eszedbe jut)
-Balra van a fürdő szoba, ott nyugodtan lefürödhetsz. Ruhák a szekrényben vannak. Úgy döntöttem, hogyha gésának öltöztetlek, akkor nem derül ki a személy azonosságod, mert nem fogja látni az arcod-magyarázta a nagyszerű ötletet, mire bólintottam.
-Nagyszerű ötlet! Kezdhetjük!-mosolyogtam, mire kezembe adta a ruhákat, és bekísért a fürdő szobába.
Belépve vissza változtam, majd adtam Tikkinek sütit.
Az öltözés viszonylag egyszerű volt. Levettem a ruhámat, majd felvettem az alsó rétegű gésa ruhát, majd rávettem a másik réteg gésa ruhát. Miután kiléptem a kwamimmal a nyomomban, Roseanne már egy egész sminkkészlettel várt.
-Gyere nyugodtan ülj le!-nézett rám, mire leültem. Eltűzte az ofinámat, majd, a hajamat kezdte fésülni.
-Mit szoktál a hajadra használni, hogy ilyen fényes és puha? Fested, hogy ilyen szép kék színe van( én még mindig nem hiszem el, hogy Marinettenek fekete haja van)?-záporoztak e féle kérdések a nyakamba.
-Sima sampont szoktam használni, aloe verásat. A hajam természetesen ilyen színű, bár sokan azt hiszik, hogy festem-feleltem, és úgy tűnt, hogy elég kielégítő választ adtam a kérdésre.
Pár perc múlva a hajam kész is lett, az arcom következett, avagy a tíz kiló smink.
-Ez a pakolás, tudod, az a fehér-mutatott fel egy üveget, majd egy ecsettel vitte fel az arcomra-ha felvittem az arcodra, akkor megvárjuk, míg megszárad, azután jöhet a piros szemhéjfesték.
Miután megszáradt, hihetetlenül nehéznek éreztem az arcom, és az egészet lekapartam volna a körmömmel, de nem lehetett, mivel ez védte meg a személy azonosságomat.
-Végeztem is!-vette el az ecsetét az arcomtól, mire bólintottam-igen tudom! Nagyon nehéz a smink, de elalvás előtt leszedheted fürdés közben-motyogta-Gyere le a kertbe vacsorázni. Nem fogsz fázni, mivel melegíttik. Lent várlak!-kiáltott utánam.
-Na szuper. Tikki, mond, hogy legalább jól nézek ki?-kérdeztem tőle
-Gyönyörű vagy, mint mindig Marinette! Csak menj le vacsorázni! Éhen halhatsz! Nem ettél semmit a reggelin kívül!-mérgeskedett.
-Jó! Csak merre is kell menni?-kérdeztem
-Úúú...-tűnődött el-nem tudom! Olyan régen jártam itt!
-Csak megtaláljuk!-mondtam mosollyal az arcomon.
Kisétáltam a szobámból, majd lekanyarodtam, vagyis volna, mivel össze ütköztem valakivel.
-Oh úgy sajnálom-fogtam a fejem, de valaki a kezét nyújtotta.
-Szia! Te vagy Katica?-kérdezte a nem tudom ki.
-Igen! Te meg ki vagy?-kérdeztem
-Teddy. Leendő őrző. Vacsorázni mész? Elkísérlek-mondta udvariasan, mire felkuncogtam. Erősen hasonlít Fekete macskára...
-Köszönöm-suttogtam
Sok kanyar volt, már nem is tudom, hol van a szobám. Kiértünk az épületből, majd megláttam Su-Hant, Fekete Macskát, Roseannet, és a Szerzetesek Mesterét.
-Jó estét!-köszöntem, mire mindenki engem nézett.
-Jó estét neked is. Úgy látom Teddel letaláltál-mosolyodott el.
-Igen letaláltam. Mi a vacsora? Reggelin kívül nem ettem semmit!-nyafogtam, mire mindenki kuncogott.
-Macska Bogara nyafog, mert reggelin kívül nem evett semmit-játszotta el, egy próbáért az én hangomon, mire mindenkiből kitört a nevetés, még belőlem is-a vacsora sushi, Roseanne kedvéért.
Leültünk az asztalhoz, majd már hozták is a vacsorát. Nagyon finom volt, és jól is laktam.
-Köszönöm a vacsorát, nagyon finom volt!
-Nagyon szívesen. Macskával fel is mehetsz.
Macskára néztem, aki bólintott. Felsétáltunk a lépcsőn majd lekanyarodtunk jobbra, és oda is értünk a szobánkba.
-Na jó estét bogaram!
-Jó éjszakát Macska!-ásítottam, majd kinyitottam a szobám ajtaját. Felsóhajtottam, majd megláttam Tikkit.
-Muszály levegőznöm-sóhajtottam még egyszer, majd kiléptem a szobámból, és elsétáltam a folyosó végébe. Kihajoltam a hidegbe, majd megborzongtam. Kihajoltam, majd hideg cseppeket éreztem. Havazik. Le könyököltem a korlátra, majd egy meleg kezet éreztem a hátamon. Mögém néztem, majd a sötétben két macska fület vettem ki.
-Hát te nem alszol?-hallottam meg macska hangját.
-Hosszú nap volt ez!-sóhajtottam harmadszorra
-Egyet értek. Még nekem is, pedig nem őrzőnek  jöttem. De így is hihetetlen volt.
-Hát, ilyen az élet. Kiszámíthatatlan.
-Hát ja-ásította
-Ne mond, hogy csak miadtam jöttél ki!-hülledeztem-már én is megyek vissza aludni.
-Nem gond drágám. Az a lényeg, hogy tudj aludni.
-Aranyos vagy-nevettem fel-Na jó most már tényleg menj!
-Nem megyek.
-De mész!
-Nem megyek!
-Jézusom! Hogyan lehetünk ennyire gyerekesek?-röhögtünk fel-akkor most már jó éjt!
-Viszlát holnap bogaram!-ásított még egyet.
Becsuktam az ajtómat, majd besétáltam a fürdő szobába, és elkezdtem leszedni a sminkemet azzal a lemosóval, amit Roseanne adott. Jó tíz perc után végre lejött, és indulhattam vissza a hálóba. Az ablakból lehetett látni, hogy szakad a hó.
Levettem a felső-gésa ruhát, az alsó réteget meghagytam pizsamának, majd bedőltem az ágyba, ahol már Tikki az álom országában járta útjait. Nem sokat kellett várni, hogy én is oda jussak, hogy álom szálljon a szememre.

Hát jó, itt az első rész. Remélem, hogy tetszett, mert több mint 1550 szavas, és tele van humorral. Nem sokára jön a következő rész. De addig is addijosz!🙂

MIRACULOUS🐞🐱Where stories live. Discover now