Tizenöt

532 26 13
                                    

-Na mesélj! Milyen volt az első igazi csókod?-mosolygott Tikki, miközben én is levakarhatatlan mosollyal ültem az ágyamon.
-Ömmm...-kezdtem bele zavartan- nem is tudtam, hogy ilyen jól csókol Macska. Különösen franciát-néztem Tikkire- olyan puha ajkai voltak. Nem! Nagyon puhák voltak! Miközben megcsókolt, rájöttem, hogy szeretem. Ez olyan fura. Úúú...remélem hamarabb is jön...-reménykedtem, miközben kinéztem a korom sötét tájra. Pár percek később már pizsamában ültem reménytelenül a tévén előtt, de kopogást hallottam az ablak tetőmön. Ő az.
Kinyitottam, miközben bemászott a szobámba, és tudomásul vette, hogy pizsamában ülök előtte.
-Szia-köszöntem, mire közelebb jött, közelebb jött és megcsókolt.
-Szia! Aludni készülsz?-kérdezte, mikor eltávolodtak az ajkaink, de még mindig közvetlen közel volt hozzám.
-Nem...filmet készültem nézni. De te is jöhetsz nyugodtan-ültem le a tévé előtti kanapéra, és leült mellém.
-Persze! Itt maradok, akármit nézünk-pólintott mosollyal az arcán.
-„miutánt" szeretnék nézni-néztem rá
-Dee te még csak...-dadogott
-15 vagyok. A film igazából 16 karikás, de tavaly már láttam. Holnap megyek a második részére a moziba.
-Értem. Kíváncsi vagyok rá, ha már ilyen izgalmasan mesélsz-hajtottam le vállára a fejem, miközben el indítottam a filmet.
Macska nagyon élvezte, ahogyan én is, pedig már sokadszorra néztem meg. A film végén pedig már teljesen más pózban feküdtünk.
Ő az öllemben élvezte a filmet, míg én a kanapén nyúltam meg.
-Hogy tetszett?-kérdeztem tőle egy ásítás kíséretében, de pont ugyan akkor Ő is ásított. Lehet, hogy ez egy vírus...
-Nagyon tetszett-suttogta, majd lehunyta a szemeit, majd egyenletes szuszogásba kezdett, és elaludt.
-Hosszú napom volt. Nem szerencsétlen, pont, hogy szerencsés-gondolkodtam halkan, majd el aludtam.

☯︎︎☯︎︎☯︎︎

-Marinette!-sikította egy jól ismert hang. Ó basszus...Alya hajat jött hullámosítani, hogy megtanítson rá, hogyan kell. Keltem volna fel, de erős szorítást éreztem a hasamnál. Ne...ezt mégis hogyan fogom kimagyarázni?
-Jó reggelt drágám-nyitotta ki szemeit az álmos Macska, majd rám nézett. Ja pontosítok: a számat nézte.
-Jó reggelt!-köszöntem neki. De basszus...itt van Alya...
-Hát ti meg...?-képedt el a barátnőm Fekete Macska láttán.-Ja!-nevette el magát-Ti együtt vagytok! Kislány! Mindent tudni akarok! Minden részletet-kacsintott rám, majd kisétált a szobából, de vissza is nézett.
-Csinálhatnék rólatok egy képet? Nagyon aranyosak vagytok!-lépett hozzánk, mire a Cicám szorosan át karolt, és el is készült a fénykép-köszönöm!-szorongatta csodálattal a telefonját, majd kisétált.
-Hát...ez nyilvánosságra van hozva. Alya insta Liveot indított, és elég sokan is nézik. Kibeszél minket-nevettem el magam a telefonomra
nézve.
-Sajnálom drágám, de nekem mennem kell, nehogy rajta kapjanak, hogy ellógtam otthonról. De este jövök-csókolt meg, majd elköszöntünk egymástól, és kimászott a tető ablakon, és már itt sem volt.

MIRACULOUS🐞🐱Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang