𝗦𝘇𝗶𝗮𝘀𝘇𝘁𝗼𝗸! 𝗘𝗴𝘆 𝗽𝗶𝗰𝗶 𝗸𝗲́𝘀𝗲́𝘀𝗲𝗹 𝗱𝗲 𝗺𝗲𝗴𝗷𝗼̈𝘁𝘁𝗲𝗺(𝟮𝗵𝗲́𝘁😂). 𝗘𝘇 𝗶𝘀 𝗲𝗴𝘆 𝗠𝗮𝗿𝗶𝗰𝗵𝗮𝘁 𝗹𝗲𝘀𝘇, 𝗱𝗲 𝗮𝘇𝘁𝗮́𝗻 𝗷𝗼̈𝗻 𝗺𝗮́𝘀 𝗶𝘀. 𝗠𝗼𝘀𝘁 𝗺𝗮́𝗿 𝗵𝗮𝗴𝘆𝗹𝗮𝗸 𝗼𝗹𝘃𝗮𝘀𝗻𝗶 𝘁𝗶𝘁𝗲𝗸𝗲𝘁! 𝗝𝗼́ 𝗼𝗹𝘃𝗮𝘀𝗮́𝘀𝘁!
-Jól vagy?-kérdeztem egy idő után a lány azúrkék szemeibe pillantva, de ő nem néz rám, csak a telefonját kocogtatja.
- Nem vagyok!-sírta el magát a lány, mire közelebb mentem, és együttérző arcot vágok, miközben a vállamra hajtja a fejét, erre én megsimogtatom a hátát.
-Mi a bajod? Tudok segítteni?-szinte lehelem, de erre egy meglepő választ kapok. -Nem tudsz, személyes.-szipogja, mire átölel, ezt én is viszonoztam.
Néma csendben ölelkeztünk,mire támadt egy ötletem.-Jösz velem?-kérdezem a lánytól, aki meglepett arcot vág.
-Hova?
-Az Eiffel-toronyhoz-mondom,mire elmosolyodik, és én is elmosolyodom.
-Megyek-felelte, mire felkapom, és elindultunk az Eiffel-toronyhoz.Mikor odaértünk, leültem, mire Marinette is leült, és úgy néztük gyönyörű Párizst, a szerelem városát. A hősök városát. Katica és Feketemacska városát.
-Ideje indulni-felelem kábán,de Marinette nem áll fel,tovább ül, mintha a falnak beszéltem volna, de szerencsére nem volt igazam.
-Hagy maradjunk még egy picit!-nézett rám, mire biccentettem.Kb. 5 perc múlva Marinette feláll.
-Mehetünk-mondja
-Na végre!-nyújtózkodtam ki,mert már pirkadt.Felkaptam, és visszaindultam Marinettel a balkonjára. Már készültem volna indulni vissza az Agreste-villába, mikor Marinette megszólalt:
-Köszönöm a kedvességet!-szólt Marinette halkan mire belenéztem a szemeibe.
-Szívesen-mosolyodom el, majd visszaugrálok az Agresete-villába.-Karmokat be-mondom a varázsigét, mire a fekete kwamim, Plagg, kiszáll a gyűrűmből.
-Gratulálkok, hány csajt akarsz még veleszedni?-néz rám Plagg mire megvonom a vállam.
-Ne butáskodj, Marinette csak barát!
-Ez a duma már túlságosan régi, és már nem lehet elhinni!(𝗵𝗼𝗴𝘆 𝗣𝗹𝗮𝗴𝗴𝗻𝗮𝗸 𝗺𝗲𝗻𝗻𝘆𝗶𝗿𝗲 𝗶𝗴𝗮𝘇𝗮 𝘃𝗮𝗻!)-mondja Plagg.
-Na mostmár aludjunk...- de ekkor megcsörrent a telefonom, mire utána nyúltam. Marinette írt.
-𝙼𝚎́𝚐𝚎𝚐𝚢𝚜𝚣𝚎𝚛 𝚔𝚘̈𝚜𝚣𝚘̈𝚗𝚘̈𝚔 𝚖𝚒𝚗𝚍𝚎𝚗𝚝! 𝙳𝚎 𝚖𝚘𝚗𝚍 𝚌𝚜𝚊𝚔, 𝚑𝚘𝚗𝚗𝚊𝚗 𝚟𝚊𝚗 𝚗𝚎𝚔𝚎𝚍 𝚖𝚎𝚐 𝚊𝚣 𝚎́𝚗 𝚝𝚎𝚕𝚎𝚏𝚘𝚗𝚜𝚣𝚊́𝚖𝚘𝚖?
-𝙰𝚣 𝚝𝚒𝚝𝚘𝚔 𝙷𝚎𝚛𝚌𝚎𝚐𝚗𝚘̋👸 -írom aztán leteszem a telefonom, és befekszem az ágyamba,már mást sem akarok csinálni, csak aludni, aludni amíg csak lehet...
𝗡𝗮 𝗶𝘁𝘁 𝘃𝗮𝗻 𝗲𝗴𝘆 𝗽𝗶𝗰𝗶𝘁 𝗵𝗼𝘀𝘀𝘇𝗮𝗯𝗯 𝗿𝗲́𝘀𝘇,𝗵𝗮 𝘁𝗲𝘁𝘀𝘇𝗲𝘁𝘁⭐️, 𝗵𝗮 𝘃𝗮𝗻 𝘃𝗮𝗹𝗮𝗺𝗶 𝗸𝗿𝗶𝘁𝗶𝗸𝗮́𝗱,𝗰𝗼𝗺𝗺𝗲𝗻𝘁✉️
𝗔𝗱𝗱𝗶𝗴 𝗶𝘀 𝘀𝘇𝗶𝗮𝘀𝘇𝘁𝗼𝗸 𝗯𝗼𝗴𝗮𝗿𝗮𝗶𝗺!
KAMU SEDANG MEMBACA
MIRACULOUS🐞🐱
Fiksi PenggemarEz a történet a 3. Évad után játszódik. Mi történik Marinettel azután, hogy ő lett az őrző? Ebben a történetben megtudhatod! 2021.1.19-#10 in Miraculous ♡︎♡︎♡︎ 2021.1.21.-#8 in Miraculous 2021.1.21.-#1 in Tikki 2021.1.21-#1 in Plagg 2021.1.21-#1 in...