Pár nap, és Karácsony. Az egy hónap alatt viszonylag elég kevés dolog történt. Adrien szakított Kagamival, aki még mindig sír utána, de Adriennek nem hogy jobb, inkább rosszabb lett. Rá szálltak a rajongói, és nem hagyták őt békén.
Macskával a kapcsolatom még mindig nagyon erős. Majdnem minden este eljön, vagy filmet nézünk, vagy csak beszélgetünk. Nagyon sok dolgot megtudtam róla. Hogy tud kínaiul, hogy szeret vívni, és hogy a croissant a kedvence a szüleim pékségéből. Nem tudom, hogy miért, de rettentően hasonlít valakire. Ki tudja? Lehet, hogy csak simán én vagyok hülye.
Utolsó napom az iskolában, és utolsó napunk Miss Bustierrel, mivel megy anyaságira. Hát igen...beleszoktunk, hogy itt van, de el kell engednünk. Végül is van miért aggódnunk, ugyanis Mrs. Mendjeliev lesz az osztályfőnökünk, és Ő nem kímél. De végül is, nem lesz baj. Kibírjuk.
_______________________________________
-Mhhhp-nyújtóztam ki, mikor fel álltam az padomról, és hátamra vettem a táskám, és már gyors sétával sétáltam volna ki az ajtón, de hallottam a hátam mögött egy hangot. Majdnem elestem ijedtemben, mert egész végig azt hittem, hogy egyedül vagyok.
-Én a helyedben nem sietnék annyira kicsim-jött a hátam mögül egy ismerős hang, aminek a hatására, undorral elhúztam a szám szélét.
-Lila, micsoda meglepetés! Nagyon régen nem beszéltünk-fordultam meg vigyorral a számon-De ha megbocsátasz, akkor én megyek is haza-indultam meg az ajtó felé.
-Á-á, az nem fog menni-nevetett-először beszélni szeretnék veled-nyúlt be a táskájába, és amit kivett belőle, attól rosszul lettem, és a szám elé kaptam a kezem. A pillangó talizmán...nem, az nem lehet! Halálfej oda adta a talizmánját Lilának? De mégis miért? Talán valaki rájött Halálfej kilétére? De az miért tartotta titokban? Talán mert Halálfej is rájött, hogy az a valaki rájött a civil énjére, és túszul ejtette! De lehet, hogy ez az elmélet nagyon nem a valóság. Na mindegy, szerezzük meg a pillangó talizmánt! De hogyan? Nem változhatok előtte át Katicává!
-Remélem, hogy most aztán egy győzelemmel záruló harcom veszi kezdetét! Igaz Marinette? Vagy hívjalak csak... Katicának?-nevetett, mire én megdermedtem, és elbotlottam, és nagy puffanással érkeztem a földre.
-Te-te ezt honnan tudtad?-dadogtam
-Hagyok időt, hogy gondolkozz. Talán beugrik-nézegette a körmét. Jézusom...miért tudhatja a kilétemet? Nem tudom...komolyan nem tudom! A szerzetesek mindent helyre hoztak! Nem igaz? Vagy...Chloé még előtte elmondta Lilánk, hogy én vagyok Katica, még azon a napon, mikor megtudta! Nem, az nem lehet...
-Remélem, hogy eltaláltad. Kapcsolatba vagyok az eredeti Halálfejjel, és Chloé elmondta nekem, hogy te vagy Katica. Persze most már nem emlékszik semmire, erre rájöttem- fordult el, amire Tikki is előrepült
-Marinette, most muszáj átváltoznod, és hívnod Adrient!-suttogta a fülembe, de ledöbbentem. Adrien Fekete Macska? Akkor én egész végig Adrien Agrestével jártam! Ilyen nagy szerencse nincs! Vagy ebben az esetben szerencsétlenség...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MIRACULOUS🐞🐱
Hayran KurguEz a történet a 3. Évad után játszódik. Mi történik Marinettel azután, hogy ő lett az őrző? Ebben a történetben megtudhatod! 2021.1.19-#10 in Miraculous ♡︎♡︎♡︎ 2021.1.21.-#8 in Miraculous 2021.1.21.-#1 in Tikki 2021.1.21-#1 in Plagg 2021.1.21-#1 in...