Ötödik

1.1K 55 1
                                    

Na szejjasztok! Itt is vagyok egy újabb Miraculous részel! Remélem tetszeni fog! Jó olvasást!☺️

A sokktól megkövülten által a fülkében, mire elgondolkodtam. Akkor az a Tikki egy kwami.... ami nem mást jelent mint...Dupain-Cheng Katica?!

🐞✨🐞✨🐞✨🐞

🐱Adrien szemszöge:🐱
A „kis" balhéból a tanárnő rázott ki minket avval az okkal, hogy Katica és Fekete Macska majd elintézik. Ekkor megjelent az ablakon túl a jól ismert piros-fekete pöttyös jelmezes Katica. A mi osztálytermünk felé nézett. Aztán oda ugrott, és megtisztította az akumát. Immár egy fehér lepke szállt ki a yoyo-ból. Ezután mint aki jól végezte dolgát, elment. Persze, hisz neki is ide kell járnia a Dupontba, hiszen ezt kiderítettem akkor, akikor amikor legyőztük kwamiirtót.
Az embereket ajtónyitódás zökkentette ki a bambulásukból. Chloé jött be, de nagyon fura volt. Arca enyhén szólva volt piros, ami nála nem kicsi dühöt jelent. Nem nézett föl, de mindenki őt nézte. A legtöbben megvonták a vállukat azzal a gondolattal hogy „hát dühös, én nem tudok semmit csinálni". Ja igen. A legtöbben nem sajnálják Chloét. Ahogy elnéztem tegnap, Katica sem.

A tanárnő tapsolt hármat, mire már folytatódott az óra. Vagyis pár másodperc múlva megint mindenki az ajtó felé fordult, de ezúttal Marinette nyitott be. Ő neki az arca nyugodt volt. Ezt eddig nem figyeltem, de nyártól elég sokat barnult, és több  szeplő volt az arcán. Nyáron egy párszor találkoztunk, de akkor sem beszéltünk egymással sokat. Mellesleg csak akkor találkoztunk, amikor Alya kísérte el Marinettet, és én meg Ninóval voltam. Akkor egy párszor koccantunk, de semmi több nem történt.

Marinette lazán leült Lila mellé, aki összeszűkült szemmel nézte a jelentet.
Nemsokára kicsöngettek az osztályfőnöki óráról, és indulhattam a kitudja hanyadik fotózásomra. A Dupontból kifele indulam, mikor megláttam Chloét és Alyát. Abban biztos vagyok, hogy Alya nem akar Chloéval beszélni, hiszen utálja. Abban is biztos vagyok, hogy Chloé sem kedveli Alyát. De akkor miért beszélgettek? Elindultam az ajtó felé, mikor meghallottam Chloé hangját.
-Mit szólnál hozzá, ha kinyomoznánk Katica igazi énjét? Csak segíttened kéne nekem, és akkor teljesül az álmod, és írhatod tovább a Katiblogot , Rena Rouge-mondta nyájasan Chloé. Én kővédermedtem, és azt hittem kiesnek a szemgolyóim, úgy néztem rájuk, de szerencsére nem vettek észre.
-És mégis miből gondolod, hogy én segítek neked?! És mégis honnan tudod...?-kérdezte vörös fejjel Alya, annyira mérges volt.
-Én tudom ki Katica. Segítek neked, de cserébe meg kell ígérned valamit.-mondta nyugodtan Chloé, de én ekkor már nem bírtam, elfordultam, és indultam az Agreste-limuzin felé.
Hozzászoktam, hogy Gorilla a testőröm nem is köszön, hanem csak magának brummog. Elindultunk a közeli park felé, ahol most lesz a foltózásom. De döbbenetemre nem álltunk meg, hanem mentünk az Agreste-villához. Ennek örültem, de mégis miért?
Kiléptem a kocsiból, és a lépcső tetején Nathalie várt.
-Adrien, a fotózásod elmarad, mivel a fotósod lebetegedett. Ehelyett menj fel a szobádba, és gyakorolj a kínai óráidra, legközelebb ebédre várnak le 13:15-kor. Indulhatsz gyakorolni.-fejezte be Nathalie, és elment az irodája felé. Miután becsukádott az ajtó, felmentem a lépcsőn bementem a szobámba, és ledőltem az ágyra.
-Éljen szabdság!-kiáltotta Plagg. Ekkor eszembe jutott, hogy egyáltalán nincs szabadság.
-Lesz mit mondani Katicának. Plagg, karmokat ki!-mondtam ki a varázsigét, azzal rámolvadt a hősruha, és a következő pillanatban ugrottam is ki az ablakon. Ugráltam a háztetőkön, míg végül megálltam az egyiken, és már tárcsáztam is Katicát a botomról.
-Katica meg kell beszélnünk valamit, mozogj! Katica nagyon siess!-könyörögtem szinte, de nem volt átváltozva, ezért csak elküldtem hangpostára, és vártam míg jön Katica

🐱🖤🐱🖤🐱🖤🐱

Na itt is van a kövi rész. Most lesznek egy picit gyakrabban részek, mivel online oktatás van. Eddig azért nem voltam, mert hihetetlenül sok dolgom van, de azért remélem megbocsátotok. Agyő✨❤️

MIRACULOUS🐞🐱Where stories live. Discover now