Sziasztok! Először is, nem sokára Új évet írunk, és szeretném megköszönni nektek, hogy itt voltatok, és hogy olvassátok a könyvemet. Együtt reméljük, hogy nem kell még egy ilyen rossz évet áttélnünk, abban a hitben élve, hogy ez csak elmúlik. Nagy szép jövőt kívánok nektek.
+
Megjelent a Miraculous New York magyar szinkronnal, én már láttam angolul is, de így is nagyon élveztem. Ha gondolod nézd meg.
És ha még nem olvastad a másik könyvemet, akkor elmondom, hogy nem rég kezdtem, és nem sokára is jön a következő rész!
De most csapjuk a lovak közé!
~Fekete Macska szemszöge~
Katica rám bízta az éjszakai őrjáratot, mert állítólag megerőltető napja volt. Én még órákig fent tudtam volna lenni, ezért vállaltam. Körbe néztem, és már nem látom a Bogárkámat. Jól elbambulhattam. Körbe jártam Párizst, és tudomásul vehettem, hogy Halálfejek valószínűleg jobb dolga akadt. Vissza tértem az Agreste-rezendenciára, és ráfeküdtem az ágyra.
-Jól vagy kölyök?-kérdezi Plagg, de hangsúlyából ordít, hogy totál nem érdekli. Megvontam a vállam, és elmentem zuhanyozni. Zuhanyzás után bedőltem az ágyba, és elnyomott az álom.•Shanghaiban:•
-Igen, valószínűleg Fu lelépett- morogta egy mély hang
-A jelek szerint igen. Minden arra utal, hogy Katicánál van a Talizmános doboz. De ő még túl fiatal hozzá...meg nem tudhatjuk, hogy bízhatunk-e benne.
- Su-Han!-kiáltotta valaki- menj el Párizsba, és vedd el Katicától a talizmános dobozt!
-Rendben uram. De attól még hogy Katica fiatal, az nem ok arra, hogy elvegye tőle.
- Második ok: nem tudjuk, hogy bízhatunk-e a talizmánt viselőben. Ezért kell vissza hoznod ide, az Őrzők templomába.
-Rendben uram!
-Holnap reggel kilenc órakor indulsz. Az oroszlán teleportáló erejével-utasította a férfit, aki türelmesen hallgatta -Jó éjt Su-Han!
-Jó éjt!~Marinette szemszöge~
-Jujj, elkések!-visítottam a suli felé futva, de olyan gyorsan, hogy azért a tesi tanár adna egy ötöst. Pont, hogy beértem az ajtón a tanár előtt, és egy "beértem a tanár előtt, büszke vagyok magamra" sóhaj kíséretében mentem a hátsó padsorba.
-Jó reggelt gyerekek, bejelenteni valóm van!-fordult felénk Miss Bustier- Tudnotok kell, hogy a következő félévben új osztályfőnökötök lesz, mivel én a következő pár évben nem taníthatok- a mondatot követően a legtöbben "nyávogni" kezdtek, csak én voltam az a bizonyos ember, aki megkérdezte, hogy de miért, amit még a Fluimucilos Ábel is megirigyelt volna.
-Sok orvosi vizsgálatban lesz részem a jövőben, ugyan is kisgyermekem lesz- mosolygott a tanárnő, mire a többiek tapsoltak- na de kezdünk is az órát. Nyissátok ki a könyveteket, amelyiket tegnap kaptatok, a második oldalon...
A következő óra kémia volt Miss Mendjelievvel. Az óra első tíz perce jól ment, amíg nem hallottunk meg egy ordíttást.
YOU ARE READING
MIRACULOUS🐞🐱
FanfictionEz a történet a 3. Évad után játszódik. Mi történik Marinettel azután, hogy ő lett az őrző? Ebben a történetben megtudhatod! 2021.1.19-#10 in Miraculous ♡︎♡︎♡︎ 2021.1.21.-#8 in Miraculous 2021.1.21.-#1 in Tikki 2021.1.21-#1 in Plagg 2021.1.21-#1 in...