Azt hiszem, hogy menten elájulok. Lila felém fordul majd odavág nekem egy pofont. Ki kerekedett szemmel néztem rá, majd kitört a düh, és átváltoztam. Most jut eszembe: Kéne hívnom Macskát. Vagy Adrient. Jézusom...ez nagyon zavaros. Nem nagyon...hanem nagyon-nagyon.
-El is húzod a csíkot?-csatolta fel magára a pillangó brosst.
-Nehogy átváltozz!-kiáltottam rá
-Már késő. Noroo, sötét szárnyakra!-változott át. Várjunk csak...ez kezet mert rántani rám, és ellenkezni kezdett velem! Hogy lehet valaki ennyire, de ennyire seggfej?
Előrántottam a yoyómat, és megpróbáltam vele betekerni, de mire feleszméltem, elkapta azt, és megrántotta, mivel a kezemben tartottam, szaltóztam egy nagyot, és elé estem. Rálépett a csuklómra, és a fülem felé nyúlt.
-Már a csata elején elveszem a fülbevalód? Nem számítottam rá, hogy ilyen gyorsan győzni fogok Halálfejjel, és Mayurával.
-Azt már nem!-ordítottam, majd ki gáncsoltam-halljam, kik Ők a való életben!
-Nem mondom meg!-mosolygott
-Komolyan olyan vagy, mint egy óvodás, csak a való életben egy igazi pszichopata-nyúltam a yoyómért és már hívtam is Macskát. Vagyis Adrient. Nem fogom megszokni.
-Macska, tudom hogy ki vagy, és kérlek, de über gyorsan gyere ide a Francois Duponthoz, nagyon kérlek! Lehetséges, hogy végső csata van!-küldtem el hangpostán. Várjunk csak...ha tudja, hogy ki vagyok, vagy tudják ki vagyok, akkor talán már el is vették a talizmános dobozt, és már lehet, hogy a tartalma náluk van! De lehet, hogy még nem...muszáj megnéznem. Már ugrottam is ki az ablakon, mikor megszólított Lila a hátam mögött.
-Már is megfutamodsz?
-Nem, csupán nyaralni indultam Hawaii-ra télen!-szóltam vissza.
Kiugrottam, majd meglendítettem a yoyót, és az erkélyem felé repítettem. Kinyitottam az ablakot, és be ugrottam.
Rend volt, szóval talán senki sem volt bent. Kinyitottam a ládát, és elkezdtem ki dobálni a tartalmát. Nem volt benne a doboz. De benne volt egy talizmán. A méh talizmán. De azt miért hagyták itt?
Bele tűztem a hajamba, azután megláttam Pollent.
-Szia Pollen!-szóltam hozzá barátságosan-El kell mondanod, hogy mi történt itt!
-Marinette!-gyűltek könnyek a nagy szemébe-Itt volt Mayura, a páva talizmán hordozója. Elvitte a dobozt, én és a többi kwami mind itt volt, szóval mind láttuk. De ők már a legrosszabb esetben halálfejnél vannak. Én azért maradtam itt, mert kiesett a talizmán a dobozból. Nem direkt hagyták itt, de amint észre veszik, biztosan vissza jönnek érte, szóval legyünk résen. Másodpercek kérdése, hogy észre veszik ezt. A talizmános dobozos dolog pedig olyan öt perce történt-hadarta a kwami, majd megöleltem.
-Pollen, a helyzet sajnos a következő:Halálfej, Lila, és Mayura is tudja, hogy én vagyok Katica. Hívtam Adrient, vagyis Macskát, ő neki csak én tudom a kilétét, mert Tikki el mondta nekem. De ez most nem fontos. Lilánál van a pillangó talizmán. És mivel Mayuránál van a Páva, ezért...-mondtam, de Ő belevágott.
-Felerősíthetik, és erőt adhatnak a Halálfej álarca alatt rejtőző embernek. Nagyon nagy veszélyben vagyunk. Használd az erőmet, menj Macskához, és harcoljatok. Legyél erős. Ez nagyon fontos. Én tudom, hogy nyerni fogtok! Ti mindig nyertetek!-igen. Igaza van Pollennnek. Mi mindig nyerünk. Mindig is nyertünk. Most is fogunk.
YOU ARE READING
MIRACULOUS🐞🐱
FanfictionEz a történet a 3. Évad után játszódik. Mi történik Marinettel azután, hogy ő lett az őrző? Ebben a történetben megtudhatod! 2021.1.19-#10 in Miraculous ♡︎♡︎♡︎ 2021.1.21.-#8 in Miraculous 2021.1.21.-#1 in Tikki 2021.1.21-#1 in Plagg 2021.1.21-#1 in...