Hát szejjasztok! Egy ideje nem jelntkeztem, de most itt vagyok élek és virulok! Ebben lesz egy pici fangörcs szóval vigyázat! Na hagylak titeket olvasni kellemes olvasást!
𝙰𝚣 𝚝𝚒𝚝𝚘𝚔 𝙷𝚎𝚛𝚌𝚎𝚐𝚗𝚘̋👸 -írom aztán leteszem a telefonom, és befekszem az ágyamba,már mást sem akarok csinálni, csak aludni, aludni amíg csak lehet...
💗Marinette szemszöge:💗
Fél hét van. Tikkivel beszélgetek.
-De honnan tudja a telefonszámomat?
-Azt írta titok. Ne foglalkozz ezzel! Mármint a telefonos dologgal. Inkább azt kérdezem, hogy mit csináltál te kint éjjel kettőkor?-kérdezte a picit szigorú hangján Tikki
-Őőő...Én csak nem tudtam aludni, ezért megpróbáltam kiszellőztetni a fejem. Tudod, a tegnapi dolog miatt...-kezdtem magyarázni az igazságot
-És mégis miről beszélgettetek?
-Igazából nagyon semmiről. Nem nagyon volt kedvem megszólalni, de mindent megértett. Ahh! Másra sem bírok gondolni, csak a talizmánokra!-panaszkodtam, mire már rázta is az aprócska fejét.
-Igen elhiszem.
Ekkor rápillantottam a kezemben levő telefonra, ami azt jelzi 7 óra van. Szóval még pont annyi időm van, hogy elkészülődjek.
Felöltöztem, utána lementem reggelizni.
-Szia kicsim!-jött be az étkezőbe anya, mire vissza köszöntem neki.
-Szia anya!
-Mit kérsz reggelire?
-Szerintem pont hogy egy croissantot meg bírok enni.-feleltem
-Akkor hozom is!
Anya kilépett az étkezőből, de jött is vissza,már a friss croissantal.
-Köszi!-mondtam, mire anya biccentett, és elkezdtem enni.
Hamar be is fejeztem,azután mentem fogat mosni, de mikor megláttam magam a tükörben eldöntöttem , hogy muszáj sminkelnem.
Régen nem nagyon sminkeltem, de most muszály volt a zombiarcom miadt.
Tettem correctort a szemem alá, húztam egy tusvonalt a szemhéjamra, és tettem föl még átlátszó szemspirált. Úgy gondoltam jó munkát végeztem.
Mikor kijöttem a fürdőszobából megálltam a paszelrózsaszín doboz mellett, aminek alján a piros alapon fekete pöttyös ládát rejtette.
-Ne vidd magaddal!-szállt ki Tikki a táskámból. Tudom hogy nem szabad, de most már indulnunk kéne.🐞🐞🐞🐞🐞
Mikor beértem a suliba rögtön Alya és Nino felé vettem az irányt. Adrienhez nem mentem, mert a tegnapi után látni sem akartam.
-Sziasztok!-köszöntem úgy általánosságban.
-Szia Marinette! Hogy te milyen csini vagy!- mondta Alya. Ninótól egy biccentést kaptam.
-Mellesleg nem jellemző rád az, hogy időben jössz.
-Köszi!-morogtam, mire a barátnőm elnevette magát.
Ekkor meghallottuk a csöngőt, ezért felindultunk az osztályba. Ott Miss Bustier köszöntött minket. Én egybő odaültem a régi helyemre, ahol már egy ideje ülök.
-Kedves gyerekek!-kezdett bele Miss Bustier-köszöntelek benneteket újra itt a Francois Dupontban! Örömömre szolgál, hogy ilyen lelkesek vagytok ma reggel, ugyanis egy új emberrel gazdagodunk!-fejezte be a tanár, és ekkor bejött az új osztálytárs.
Én a szám elé kaptam a kezem, és éreztem, hogy összeszorul a torkom. Lila olyan arcot vágott, mintha meghalt volna valaki. Chloé pedig olyan vörös volt mérgében, mint egy főtt rák...Hár igen ennyi. Ez a fangörcs...Istem! Ígérem nem kell sokáig várni a következő részig! De addig jó éjszakát!
YOU ARE READING
MIRACULOUS🐞🐱
FanfictionEz a történet a 3. Évad után játszódik. Mi történik Marinettel azután, hogy ő lett az őrző? Ebben a történetben megtudhatod! 2021.1.19-#10 in Miraculous ♡︎♡︎♡︎ 2021.1.21.-#8 in Miraculous 2021.1.21.-#1 in Tikki 2021.1.21-#1 in Plagg 2021.1.21-#1 in...