Beautiful Sin

755 18 1
                                    

'Warning!! Another sex scene....'

Nampaknya persoalan tentang personaliti Inas masih tidak lengkap terjawab. Bila waktu pagi aku lihat Inas akan menjadi seorang yang gila gila, seorang yang baik, dan rakan yang paling rapat dengan aku. Menjelang malam pula aku lihat Inas akan berubah menjadi Sara, seorang lesbian yang menggoda, wanita yang manipulative, dan yang paling tak boleh tahan dia suka ambik kesempatan di atas aku. Kadang kadang aku jadi tak faham Inas ni. Macam mana dia langsung tak boleh ingat side dia apabila dirinya menjadi Sara. Aku nak marah dia pon tak boleh sebab bila aku marah je mesti dia jadi takut. Lama lama aku jadi tak sampai hati nak marah dia. Sara tu.. bukannya aku tak pernah marah dia. Bila aku start marah dekat dia, dia jadi... huhuhu jangan buat kerja. Jadi apa yang aku buat? Bak kata Eve 'survive' je la. Tapi masalahnya lagi aku tahan, lagi kuat dia torture aku. Tapi syukurla aku masih bertahan sampai sekarang. Aku memejam mata sambil merebahkan badan di atas katil.

Sedang aku terleka dengan memori, entah kenapa aku rasa mengantuk. Mengantuk sangat. Aik apasal? Penat sangat ke kau? Kau bukannya buat kerja berat pon. Macam biasa ikut Inas pergi mana yang dia nak pergi. Shopping, riadah, mana mana je lah dia nak pergi. Tak ada pulak kau bertukang ke angkat benda berat ke sampai boleh mengantuk macam ni sekali. Bebel otakku. Lantak la. Tidur lagi bagus. Kata hatiku pula. Aku mula mengikut kata hati.

Belum sempat aku dibuai mimpi tiba tiba aku rasakan seperti ada orang menyentuh pipi aku. Siapa pulak usik pipi aku ni? Aku cuba membuka mata. Rasa mengantuk cuba aku lawan. Aku terkejut melihat Inas sedang mengiring disebelahku.

"Nas? Kau buat apa dalam bilik aku ni?" Kata aku sambil menguap.

Aku dengar Inas ketawa. Bunyinya pelik. Teringat sesuatu aku bangkit dari pembaringan.

"Sedap hot chocolate tadi?"

"Sara!" Aku menjauhi sara. "Kau buat apa dekat sini? Macam mana kau boleh masuk ha?"

Setahu aku, aku dah kunci pintu sebelum ke katil tadi. Macam mana perempuan ni boleh masuk pulak ni? Patutlaa aku mengantuk sangat. Ni mesti dia dah letak something dalam air aku minum tadi. Aku menutup mulut tahan mengantuk.

"You lupa ke yang I own this house? Kesian.. takpe I ingatkan. This is my home. Ofcourse I have the key to this room." Katanya sambil tersenyum bangga.

"Tak payah la nak cover. I tau mesti you mengantuk kan? Meh tidur biar I dodoikan you." Kata Sara penuh makna.

"Ka..kau dah janji tak nak buat apa apa pada aku. Apa ni Sara?" Soalku sedikit kecewa.

"Memang aku dah janji. Tapi janji aku sampai kau bersedia. You remember? I cakap 'I will be ready when you are'. I tunggu you Amy. Lama. Mula mula I ingat you memang tak ready. Tapi I silap. Setiap kali you dekat dengan I, I dapat rasakan yang you nakkan I. Bila I tengok mata you, I nampak yang you nak I puaskan you. You ready sebenarnya Amy. Cuma you yang tak nak mengaku. Sekarang ni I dah ada depan mata you. You are ready. I am ready. We both ready love."

Aku tergamam. Otakku blank.

"You don't have to worry. I tak kan berkasar kalau you bagi kerjasama. Now kiss me. I will bring you to heaven." Katanya menggoda.

Rasa mengantuk kini menguasai diriku. Aku tidak lagi mampu bertahan. Aku terus tidak sedarkan diri sebaik bibirku dicium Sara lembut.

***


keesokan malamnya, aku langsung tak minum apa apa malam tu. Takut lena drug lagi macam semalam. Haih teruk aku nanti. Aku tak masuk bilik. Kali ni aku duduk je dekat sofa ruang tamu. Biar si Sara tu tak boleh nak buat apa apa. Sedang aku ralit menonton television, tiba tiba lagu dark side berkumandang dari hand phone ku. Tanpa melihat nama di skrin, aku langsung menjawabnya.

Possible Where stories live. Discover now