Unexpected Change

559 20 0
                                    

'Warning sex scene lagi.. tapi kali ni untuk yang follow up cerita ni. Please pay attention dalam chapter ni. Sebab ada banyak hints untuk plot cerita ni. Anyway.. Enjoy 😉'

Malam ini malam yang ke-19 dato' Megat dan isterinya tiada di villa ini. Bermakna malam ini malam ke-19 aku bermalam di villa mewah ini. Suasana pekat malam kini menyelubungi awan. Bunyi guruh yang berdentum memeranjatkan aku yang sedang membaca novel di sofa. Membaca novel telah menjadi hobi aku sejak zaman sekolah. Aku kembali memfokuskan bacaanku kepada novel berjudul 'Aku Lelakimu' karya Sara Aisha. Memang aku minat betul jalan cerita novel itu. Novel yang bertemakan psycho - thriller memang menjadi pilihan hati sejak dulu. Pembunuhan berantai yang dilakukan seorang psikopat yang diceritakan dalam novel ini sedikit membuat aku obses dengan crime. Apa yang menariknya kisah di dalam novel ini diangkat daripada kisah benar. Kalau nak tau kena baca sendiri la. Mungkin itu salah satu sebab yang aku boleh diambil sebagai bodyguard.

Masih terbayang bayang diingatan saat pertama kali aku bertemu dengan Inas. Saat itu sewaktu di tingkatan satu di sekolah menengah. Inas seorang yang pendiam dan sering dibuli. Aku telah didenda oleh guru disiplin kerana telah belasah pembuli Inas sampai lunyai. Tapi tak ada la sampai mati. Dah aku tengok dia tak kuat nak lawan. Aku pon masuk la tolong dia. Sejak itu kami menjadi rapat. Aku ni nampak je feminist. Tapi kalau bab mempertahankan diri.. buat apa pun aku sanggup. Cuma tak ada orang berani kacau aku. Itu yang nampak ayu je. Lagipon aku jenis tak suka tunjuk kebolehan aku. Even depan mama pon aku buat lembik je.

Tapi... kenapa bila dengan Sara kau jadi perempuan lemah? Kenapa kau tak lawan je dia macam mana kau lawan budak yang buli Inas dulu? Ke kau saja je buat buat lemah? Kau suka kan bila dia buat macam tu dekat kau? Kau sebenarnya suka kan bila dia dekat dengan kau, sentuh kau, cium kau.. Aku menggeleng kepala sambil memejam mata. Novel ditangan aku tutup. Aku bersandar di kerusi sambil menekup muka. Tak! Bukan macam tu. Aku cuma tak sanggup nak apa apa kan dia. Aku tak sanggup nak sakitkan Inas. Nafi otakku. Iye ke? Bukan kau memang nak ke..?

Aku mengeluh. Lama aku termenung. Tiba tiba ada sesuatu melingkari pinggang aku. Tapi aku tak terkejut. Aku dah puas menafikan kehendak Sara. Puas aku menyatakan perkara ini salah. Tapi langsung tidak diendahkan wanita itu. Semakin hari semakin menjadi jadi godaan dia. Sampai satu saat aku dah tak mampu nak menafikan lagi. Aku menyerah tanpa rela. Tapi.. entah kenapa tiba tiba aku rasa takut. Rasa takut kehilangan wanita itu. Entah.. aku pon tak faham dengan diri aku. Sedar sedar sahaja Sara sudah menggigit manja bibir bawah aku. Bila masa pulak dia cium aku ni? Aku jadi terhibur dan tanpa sedar aku membalas ciuman itu.

"It feel really nice seeing you enjoy it." Sangat romantik kedengarannya.

Aku hanya senyum tidak membalas. Rasanya cukup terangsang saat Sara mula meraba raba tubuhku. 'Just one' kata otakku. Aku menarik nafas dalam sebelum aku menolak Sara terlentang disofa panjang itu. Sesungguhnya ini kali pertama aku benar benar rela. Aku naik diatas Sara dan mula mencium lehernya. Aku tak tau apa yang akan terjadi lepas ni. Tapi apa yang aku tau.. malam ini biarlah aku pula yang memainkan peranan utama dalam perhubungan kali ini. Aku ingin malam ini menjadi titik permulaan untuk memulihkan hubungan aku dengan Inas atau Sara.

Aku peluk tubuh Sara ketika bibir kami sekali lagi bertemu. Tanganku mula meraba raba tubuh itu. Aku meramas ramas kedua buah dada yang tegang itu seperti mana Sara lakukan kepada aku. Aku cuba menarik baju yang dipakai dan berjaya dibuka atas bantuan Sara. Aku tidak terkejut melihat Sara tidak memakai bra. Mungkin kerana mahu memudahkan 'kerja' aku. Aku mengaku Sara mempunyai bentuk tubuh yang cantik dan sexy. Aku cium salah satu buah dada itu dan tangan kiriku meramas sebelah lagi. Aku jilat dan hisap sepuasnya sebelum beralih ke buah dada sebelah lagi dan aku buat perkara yang sama. Aku rasakan butang bajuku dibuka. Tiba tiba Sara bangkit. Aku memandang dengan keliru. Aku rasakan tubuhku seperti dicepung. Aku diangkat Sara dan dibawa ke biliknya. Sampai dibilik aku diletakkan secara berhati hati di atas katil bersaiz king.

Possible Where stories live. Discover now