Kavga
Odadan çıkar çıkmaz elini elimden ayırdı. Zaten o yapmasaydı ben yapacaktım.
"Kesin disipline gönderecekler beni ya" keşke dövmeseydim Mira'yı, ama o da hak etmişti. Kurduğu cümleler beynimde yankılanırken iyiki dövmüşüm dedim.
"Vereceklerini sanmıyorum ama, yinede öyle bir şey olursa beni ara" dedi saniyelik gözlerime bakıp başka tarafa bakmaya başladı.
"Her şey için teşekkürler" madem o bana bakmıyordu bende ona bakmazdım. Bakışlarımı ellerime çevirdim.
"Git çantanı al gel. Sonuçta okuldan alıyorum dedim" insan bir rica ediyorum falan der.
"Niye alıyorum dedin ki sen" evet neden öyle demiştiki. Şimdi eve gidince annem kesin soracaktı.
"Kal o zaman" beni umursamayıp koridordan çıktı. Şaka mı bu çocuk.
"Dur!" Peşinden koşup yetiştim. Sen ne ara kapıya geldin arkadaş.
Dönüp yine saniyelik baktı ve tekrar etrafa çevirdi bakışlarını.
"Tamam bekle geliyorum"deyip arkamı döndüm. Onun tekrar harekete geçtiğini görünce. "Ama burada bekle" demeyi unutmadım. İşi belli olmaz giderdi falan.
Hızlı adımlarla sınıfa çıkıp eşyalarımı toplamaya başladım.
"Kızım senin içinden de ne canavar çıktı be" Erkan gözlerini büyüterek yaptıklarımı övüyordu.
"Vallahi helal olsun, zaten bende gıcıktım o Miray mı Nuray mı neyse o kıza"
Daha adını bile bilmiyorken sinir oluyordu.
"Mira" dedim çantamın fermuarını kapatırken.
"He" dedi anlamadığını belirterek.
"Adı Mira, Nuray değil" gülmeme engel olamayarak çantamı omzuma astım.
"Aman banane. Umarım bu dövülmenin üzerine çekip gider okuldan. Vallahi beni birisi böyle dövsün şehrimi değiştirirdim"
Ona sadece kafa sallayıp sınıftan çıktım. Erkan'a öyle soğuk davranmamın nedeni bana karşı hislerinin olduğunu bilmek. Hayır herkes birine ilgi, hoşlantı duyabilirdi. Erkan da sürekli benimle konuşmak isteyerek belirtiyordu bunu. Derste sürekli bakmalar. Tuttuğu notları bana vermek istemeler. Daha birçok davranışıyla bunu belli ediyordu. Bu duruma kızmıyordum ama onu kendimden uzaklaştırmak benim elimdeydi. Karşılık bulamayacağı bir sevgiye kendini kaptırmamalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk & Oyun (Düzenleniyor)
AdventureYakışıklım: Gülüm, seni çok seviyorum öncelikle bunu söyleyeyim. Şu zamana kadar ister bilerek ister bilmeyerek kalbini kırdıysam özür diliyorum. Hakkını helal et olur mu gidipte dönememek var. Benden yana zaten hakkım helal. Kendine çok dikkat et...