Pov. Bridget
Był trening a potem mieliśmy cały wieczór wolny poszłam do Pięć aby obejrzeć film.
-witam, może obejrzymy jakiś film
-z przyjemnością.
Położyłam się na łóżku a pięć zamiast puścić film położył się na mnie
-mieliśmy oglądać
-ale ja oglądam ciebie
-bardzo śmieszne. możesz zejść
-nie
Zaczął mnie całować i wtedy po pokoju przez ok o wbiegła Tatiana pięć wstał i już miał ją walnąć
-pięć nie!
-musimy iść już! Gdzie jest Eli?!- kobieta była zaniepokojona
-na dole pięć przenieś ją szybko!
Po paru sekundach był tu z siostrą Tatiana zabrał Eli na ręce
-ty daj jej jakaś bluzę z kapturem
Pięć podał mi swoją bluzę szybko ją ubrałam dałam mu buzi w policzek i wyskoczyłam za Tatianą przez okno.
Pov. Pięć
Nie wiedziałem co się dzieje ale widziałem jak biegną w stronę parku. Po chwili strzały do akademi znowu wpadło ci dziwacy zaczęli wszystko przeszukiwać teraz było ich z 20.
Bałem się ale wiedziałem że z tą kobietą będą bezpieczne po kilku godzinach poszli sobie ale siostry nie wracały ani dzisiaj jutro i po miesiącu.
Nie byłem sobą z wszystkimi się kłuciłem i codziennie chodziłem do Klausa aby sprawdził czy żyją. Przespałem może z 9 nocy i nic więcej nie umiałem oglądałem zdjęcia filmy z nimi bałem się że już nie wrócą.
Pov. Bridget
Nie wiem ile czasu minęło ale byłam uwięziona nie wiem gdzie i nie wiem co z Eli ani z Tatianą ani z wujkiem!
Kiedy weszliśmy do domu wujka zaatakowali nas ale nie koledzy ojca tylko jacyś naukowcy pobili wujka i Tatianę a mas zabrali.
Siedziałam w pokoju był biły cały a do jedzenia dostawałam ryż i mleko nie mogłam wytrzymać to były tortury. Codziennie brali nie na badania a kiedy coś robiłam źle razili mnie prodęm nie wiedziałam co robili z moją siostro ale wiedziałam że nie jest traktowana lepiej ode mnie.
-idziemy- odezwał się facet związał mnie i zaprowadził do laboratorium
Nie wiedziałam co się dzieje zaczął pomału rozcinać mi ręce i sprawdzać jak się zachowam robił to chyba przez cały dzień potem odstawił nie do pokoju zasnęłam odrazu bo byłam wykończona.
Pov. Eli
Dzisiaj ten pan zaczął mnie przecinać nożem to bolało a on nie zwracał na to uwagi. Potem było znowu jasno bo dał nie do tego dziwnego pokoju
Oczami narratora
Przez tydzień naukowiec badał skóre krem i tkanki sióstr chciał dowiedzieć się czy są zbudowane tak jak normalni ludzie nie robiło na nim wrażenia jak krzyczały albo płakały. Eli była posłucha ale nie wychodziły jej różne rzeczy przez co razili ją prądem częściej niż siostrę. Minęły kolejne miesiące o nic się nie zmieniło były tam już pół roku żadna z nich nawet już nie myślała o wujku Tatianie czy którejś z nich teraz myślały tylko o tym jak dożyć jutra...
*W akademi*
Pięć jak zwykle siedziała cicho przy śniadaniu dopukie nie odezwał się Klaus i nie zaczęła się kłótnia
CZYTASZ
Kochanie To Przywiązanie | TUA
Teen Fiction-kocham cię powiedz coś błagam -normalny ja bardzo was kocha -a ja pozwoliłem jej odejść . . . . . . . . . . -nie ma apokalipsy -Ben żyje -Pogo żyje -ojciec jest milszy -na początku mają14 lat