Pov. Eli
Kiedy rodzeństwo pojechali ojciec zawołał mnie do siebie
-chciałeś mnie widzieć tak?
-dokładnie. Powiedz mi czy już się dobrze czujesz
-jest okej bo nie wiem jakim to się stało prawem ale czuję się dobrze
-w takim razie ubierz się wygodnie to pojedziesz do kina
-naprawdę!
-tak razem z Grace
-dobrze!!!
Pobiegłam do góry, mega się cieszę z kina to dużo lepsze niż jakieś jezioro tam same nudy.
Chciałam ubrać jakieś moje rzeczy ale wszystko było za małe więc wróciłam do gabinetu
-nie pasuje nic
-Jak nie pasuje
-za małe jest wszystko
-dobrze w takim razie pierw pójdziecie kupić ci jakieś ubrania a potem na film
-dobrze.
Po godzinie podjechaliśmy pod duży sklep razem z mamą wybieraliśmy różne rzeczy i było superowo nawet mogłam sobie wybrać sukienkę.
Muszę wysłać zdjęcie do Pięć i Bridget.
Strasznie jest mi smutno że iż nie są razem chłopakiem i dziewczyną. Po tych krzykach w kuchni poszłam do pięć a ona mi powiedział że ona nadal chce ale ona nie i nie może jej zmusić, a to nie prawda może ja zmusić ale wtedy nie będzie już tak jak wcześniej.
Wróciłam około godziny 20? Tak coś koło tego.
Byłam mega zmęczona ale podobało mi się bo byliśmy na 2 a nie jednym filmie! Zjadłam popcorn w karmelu moi ulubiony, nie rozumiem jak ktoś może go nie lubić?! Przechodząc obok pokoju Luthera zatrzymałam się.
Wiem że nie powinnam ale nigdy mi nie powiedzą, weszłam i zaczęłam szukać w rzeczach aż nie znalazłam jego pamiętnika. Szybko przeczytałam i dowiedziałam się że planuje dla Alison jakąś bardzo romantyczna randkę! Odłożyłam zeszyt tak aby nie zauważył i pobiegłam do siostry. Ahhh gdyby się dowiedzieli zabiliby mnie. U trójki dobrze wiedziałam gdzie ma pamiętnik bo... Nie dobra nie robię tego pierwszy raz. Nie moja wina że jestem ciekawska!
Zajrzałam pod łóżko i wyciągnęłam notes z niebieską okładką, otworzyłam na najdalszej stronie i zaczęłam czytać
To było okropne musiałam użyć plotki na siostrze mam nadzieję że się pogodzą nie mogłam inaczej bo by mnie wydała ale przynajmniej nie zabroniłam im się kochać wsęsie. Próbuje się tłumaczyć ale to bez sensu zrobiłam to i żałuję ale nic nie mogłam poradzić. Piec się załamał ale osiem nic nie pamięta i dobrze.
Na początku nie zrozumiałam ale po chwili mnie olśniło, a złość się skumulował pobiegłam do ojca. Nie powinnam skarżyć ale Bibi to moja siostra i mimo wszystko będę jej pomagać. Może dostanę karę za grzebanie w ich rzeczach ale trudno.
Weszłam do gabinetu
-zobacz
Pobiegłam i dałam ojcu notes
-skąd to masz
-przepraszam ja nie chciałam ale się zaciekawiła i.
-dobrze nie teraz
-ale musisz coś zrobić oni muszą być razem zadzwoń do nich proszę
-dobrze
Widziałam że był zdenerwowany ale nie wiedziałem czy na mnie czy na Allison.
CZYTASZ
Kochanie To Przywiązanie | TUA
Teen Fiction-kocham cię powiedz coś błagam -normalny ja bardzo was kocha -a ja pozwoliłem jej odejść . . . . . . . . . . -nie ma apokalipsy -Ben żyje -Pogo żyje -ojciec jest milszy -na początku mają14 lat