Capitolul 29

1.5K 50 0
                                    

     Seara mult asteptata de catre toti,inafara  de mine venise.Seara balului,unde toti danseaza cu partenerul sau partenera,acea seara cand baietii fug de mana cu fetele la baie asteptand cu nerabdare sa le desbrace si sa petreaca cele mai fierbinti 10 minute,din baia liceului,acea seara cand ii vezi pe toti sarutandu-se patimas pe la colturi,acea seara unde fetele si baietii isi etalau rochiile si costumele,acea seara asteptata de catre toti elevii din ultimul an de liceu,mai putin de catre mine.

   Meredith si cu mine eram in minunata mea camera,pregatindu-ne pentru aceasta seara ,,spectaculoasa".Era atat de entuziasmata de aceasta seara incat de doua zile incoace imi povestea doar despre asta.

-L-ai convins pe tatal tau sa iti dea masina?Spune Meredith  in timp ce imi ondula parul.

-Din fericire pentru tine,da l-am convins.Spun eu serioasa.
Nu a fost deloc usor sa fac asta,dar dupa o groaza de insistente,nu doar ale mele ci si ale Laurei tata a fost de-acord,insa m-a avertizat ca daca masinuta lui va pati ceva va trebui sa lucrez pentru firma ca sa imi platesc datoriile,iar daca masina nu va pati nimic mi-o va darui mie,nu am fost prea incantata,deoarece preferam masina mea obisnuita,dar daca el chiar se ofera sa faca asta atunci voi accepta.

-Minunat!Exclama Meredith zambind.

    Dupa o lunga perioada in care Meredith incercase din rasputeri sa imi onduleze parul,insfarsit reusise,machiajul meu era unul simplu,nu prea incarcat pentru ca Meredith stia prea bine ca nu imi placea sa am fata plina de o tona de machiaj.La final am lasat ce era mai important,piesa de rezistenta,rochia.
Am imbracat-o si m-am incaltat cu sandalele,ma uitam in oglinda si parca nu eram eu,nu mai aratam obosita sau stresata,aratam exact ca acum cateva luni cand eram fericita.Oare daca Achim era acum aici,ar fi fost insotitorul meu la bal?Cred ca am fi facut un cuplu perfect.

  Ies din baie,iar Meredit  isi intoarce capul cand ma vede se uita uimita la mine.Oare de ce s-o uita la mine?Chiar asa de groaznic aratam?Uneori cand Corei nu ii placea cum arat exact asa ma privea,ea era tot timpul cea frumoasa,iar eu din spusele ei eram doar eu.

-Doamne,Amelie arati splendid!Spune ea si se apropie de mine.

-Multumesc si tu esti minunata.Spun si ii zambesc.Meredith arata minunat,rochia sa roz bombon ii venea perfect pe corp si ii scotea in evidenta formele voluptoase,iar parul sau blond cadea pe umerii sai ingusti.

  Pe usa de la camera intra tata care tinea in mana o cutiuta verde.Se uita la mine de parca nu ma mai vazuse niciodata in rochie.

-Esti minunata draga mea!Spune tata zambind.

-Multumesc din suflet.Spun si ii zambesc.

-Am ceva pentru tine.Spune si deschide cutia.Erau perlele pe care mama le-a purtat la balul de la sfarsitul anului de liceu.Nu imi venea sa cred ca tata inca le avea.

-Tata,inca le ai?Spun si ma uit fascinata  la ele.

-Le-am pastrat pentru acest moment.Spune tata si se uita la mine.Ma intorc cu spatele,imi trag  putin parul,iar tata mi-a pus perlele la gat.
Ma intorc si ma uit la el care se uita intr-un mod pe care nu puteam sa il explic,ma privea cu atata drag,dar in acelasi timp cu atata amaraciune.Oare ce o fi cu el?

-Semeni atat de bine cu ea!Spune tata si se uita la mine,staim deja la cine se refera si poate ca de aia ma privea asa,deoarece i se facuse dor de ea.

-Iti lipseste,nu?Spun si ma uit serioasa la el.

-Cand te vad imi amintesti de ea la perfectiune,ai ochii ei,privirea ei,zambetul ei,parul ei,tot e al ei.Ne-am cunoscut in ultimul an de liceu,am mers impreuna cu ea la bal,purta aceste perle,a fost o seara pe cinste alaturi de ea.Ma bucr ca te am in viata mea scumpo.Spune si cateva lacrimi ii cad pe obraji.

-Tata,nu vreau sa imi stric machiajul.Spun si incerc sa destind atmosfera.

Tata ma ia in brate si ma strangea asa de tare incat simteam ca in cel mai scurt timp,daca nu imi va da drumul voi ramane fara aer.

-Domnule Turner,ma faceti sa imi stric machiajul.Spune Meredith  care a asistat la discutia mea cu tata.

-Scuze Meredith.Spune tata si imi da drumul din brate.

-Fetelor sunteti gata de petrecere?Spune Laura care apare si ea in camera.

-Normal.Spunem eu si Meredith la unison.

-Haideti,plecati sa nu pierdeti distractia.Spune Laura zambind.

-Amelie ai grja de masina si la ora 23:30 sa fi acasa.Spune tata serios.

-Promit ca o sa am grija de masina.Nu îți face griji.Spun serioasa.

     Am pornit masina,iar motorul ei facea un sunet,care efectiv ma atragea tot timpul.Meredith era in extaz de fericire.

   Dupa 15 minute am ajuns la liceu unde avea loc balul.Aveam presimtimtirea ca ceva se va intampla,dar uneori instinctele mele se înșală.
Am ajuns in sala de bal,iar muzica era asurzitoare,toata lumea dansa si se simtea bine,insa eu puteam spune ca ma simt putin cam incomod.Toti isi aruncau privirile inspre mine,iar eu uram asta,sa stiu ca toti se uita la mine.

  Undeva la o masa am dat cu privirea de Aron si Andy,iar Meredith  se pare ca ma tara intra-colo.Nu eram pregatita sa dau ochii cu Andy,iar el a fost cel care si-a dorit sa ne indepartam.

-Buna baieti.Spune Meredith  tipand ca sa se faca auzita.

-Buna si voua.Spune Aron  zambind.

   Ma uit la Andy,iar acesta se uita pierdut prin sala.Nu cred ca isi dorea sa ma priveasca.Chiar asa tare il suparase tot?Imi doream sa imi vorbeasca si sa fim iar prieteni.

  Intre timp Meredith si Aron au mers pe ringul de dans,lasandu-ma aici singura cu Andy,care parea agitat si nervos,voiam sa ii vorbesc,dar nu stiam cum sa incep discutia.Imi imaginam o groaza de scenarii in momentul acela despre ce conversatie as putea sa am cu el.

  Vad ca dintr-o data privirea lui Andy se schimba si parea una surprinsa.Ma intorc si eu ca sa vad la ce se uita si nu imi venea sa cred ochilor,un gol  se formase in stomacul meu,iar inima imi batea cu putere.M-am uitat la Andy,iar el se uita la mine la fel de surprins,nu intelegeam nici unul ce cauta el aici.

AchimUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum