-Haide,o sa îți placa!Spune Cora prietena mea cea mai buna.Insista sa mergem la o petrecere de ceva vreme,iar mie nu mi-au placut niciodata.
-Doar sti ca nu ii plac petrecerile?!Spune Chace,celălalt prieten al meu.
Uram petrecerile de început de an,imi plăcea sa stau acasa in patul meu și sa citesc sau sa ma uit pe tavanul meu alb.In schimb Cora iubea petrecerile,fata asta era opusul a ceea ce sunt eu,era vorbăreață,frumoasa nu ii rezista nici un băiat și toti cădeau la picioarele ei,chiar și Chace de care imi plăcea încă din primul an de liceu.
Cora se ridica din pat și se plimba de colo,colo.O enerva faptul ca mereu refuzam propunerile ei.
-Amelie,haide te rog.E ultimul an de liceu!Spune aceasta seriosa.Nu am fost la nici o petrecere de când sunt la liceu,și ea chiar crede ca o sa merg la petrecerea lui Andy Carson?tipul nici măcar nu stie de existența mea,exact ca toată lumea din liceul ala.
-Haide Ame,Cora are dreptate,trebuie sa te distrezi și tu putin.Spune Chase și se întoarce inapoi la joaca lui cu pixul.Asta m-a pus pe gânduri,poate ca o petrecere nu o sa strice.
-Bine,bine merg.Spun și schițez un zambet fals.O vad pe Cora cum sare de bucurie prin camera la aflarea vestii,iar Chase o admira de la birou.Eram atat de geloasa pe Cora câteodată,cum de nu observase ca un băiat atat de minunat ca Chase o place?
***
-Cora,sunt prea dezbracata.Spun către prietena mea care conducea cu grija.Nu eram prea dezbracata,dar într-adevăr felul in care arătam nu era deloc pe placul meu.-Taci te rog,arați bine.Spune aceasta și imi zâmbește.Wow Cora Thomson tocmai ce mi-a făcut mie un compliment?Nu imi făcea niciodata complimente și mereu ma făcea sa ma simt inferioară ei.Normal,doar ea era cea frumoasa și dorita de baieti.
Am ajuns in fata casei lui Andy Carson.Pe alee era șir de masini,se pare ca toate acele zvonuri de la liceu cum ca petrecerile lui ar fi căutate de toti liceenii erau adevarate.Cora ma aștepta nerăbdătoare.
-Amelie,mișcați fundul ala din masina.Spune ea țipând.Era atâta galagie încât tot ce am înțeles era sa imi mișc ceva,dar sunt sigura ca voia sa ma mișc de pe scaunul pasagerului.Mi-am desfăcut centura,am inchis portiera mașinii și m-am îndreptat înspre prietena mea.
-Chase nu e aici?Spun curioasa.Chiar imi doream ca el sa fie,deoarece sunt sigura ca Cora ma va lasa balta pentru vreun băiat de la petrecerea asta la care nu voiam sa vin.
-Mi-a dat mesaj și mi-a spus ca nu poate veni.Ai lui sunt plecați și trebuie sa aibă grija de fratele sau.Spune Cora strigând din cauza gălăgiei.
Am intrat in casa și mirosul de alcool și de fum de tigara imi înțepa nasul.Cât ai zice peste,prietena mea nu mai era lângă mine.Dispăruse ca prin minune.Ma uitam la toti cei de acolo,toti erau de la noi din liceu.Unii se sărutau pe canapeaua mare din sufragerie,altii dădeau shot-uri peste cap.Eu eram pierdută și singura,mi-as fi dorit ca Chase sa fie aici.
Căutam bucătăria,deoarece speram ca acolo va fi mai multă liniște.Intr-un final am găsit-o nu era liniște,dar măcar puteam sa beau niște apa.Mi-am luat un pahar dintr-un dulap și am pus apa in el.
-Hei,Amelie!?Striga o voce destul de familiara in spatele meu.Nu voiam sa ma întorc deoarece știam cine era,nimeni altul decât Achim Maro.Pana la urma m-am întors și am ramas cu privirea fixată pe el.
-Da chiar eu,Achim.Te ajut cu ceva?Spun și ma uit serioasa la el.Se putea observa de la distanta ca Achim băuse mult.
-Am nevoie de o favoare.Spun el și se apropie de mine.Mirosea groaznic a alcool,iar tricoul sau rosu era patat cu ceva,nu imi puteam da seama cu ce.
-De ce mi-ai cere mie un favor?Spun și ma uit serioasa la el.Nu vorbise niciodata cu mine și acum dintr-o data imi cere ajutorul,ce fel de capcana era asta?
-Ai permis de conducere?Spune acesta serios.Ce o fi cu întrebarea asta?Imi puneam atâta intrebari in capul meu încât nu imi dădeam seama ca el aștepta un răspuns.
-D...da.Spun balbaindu-ma.Ii simt mâna peste a mea,strecoara ceva și când ma uit sa vad ce este,erau cheiile mașinii lui.Oare ce naiba vrea sa fac cu aceste chei?
-O sa ma duci acasa,nu pot conduce in starea asta.Spune el și se uita serios la mine.Avea niște ochi atat de negri încât te făceau sa îngheți instant.
-Amm Oo..ok.Nu mai puteam spune nimic,eram înghețată acolo in fata lui.Trebuia sa îl refuz,dar acum fapta e consumată.
Abia se ținea pe picioare asa ca l-am luat și l-am carat după mine prin parcare.Era atâta de greu,iar eu atat de fragila pe lângă el.Oare de ce venise exact la mine?El nu vorbise niciodata cu mine,ce ii veni asa dintr-o data?De ce eu Amelie Turner?
Intr-un final am găsit masina,l-am asezat usor pe locul pasagerului,iar eu am ocolit masina și m-am asezat pe locul de la volan.Mi-am dat jos pantofii cu toc și am pornit înspre casa acestuia.
CITEȘTI
Achim
RomanceSe întâlneau zilnic pe holurile liceului,dar nu își dădeau importantă. Pentru el Amelie Riluri Turner,era doar una din mulțime.Pentru ea Achim Maro,era doar vecinul ei arogant. Totul se schimba o data cu o petrecere. ,,Și uneori asa e iubirea un abi...