La o săptămâna după toate cele întâmplate,Achim și Andy Carson,prietenul sau cel mai bun,au decis sa dea o petrecere.
Nu aveam starea necesară pentru o petrecere,nu aveam starea necesară pentru nimic.Toată săptămâna eu și Achim am încercat sa dam de Cora,imi datora niște explicații.Nu am dat de ea,l-am sunat și pe Chase,dar mereu Cora era ocupată cu câte ceva.Intr-un final Chase mi-a spus ca vor veni in oras ca sa le facă o vizita părinților,i-am cerut sa ii spună Corei sa ne vedem,iar aceasta a acceptat.Am atâtea de discutat cu ea.După ce o sa aflu de ce mi-a făcut asta,o sa păstrez pentru mine nu aveam de gand sa ma bag in relația ei.Îl voiam pe Chase fericit.
-Achim nu vreau sa merg nicăieri!Spun in timp ce imi pun hanoracul pe mine.
-Ba da o sa vi.Nu o sa stai toată viața inchisa in casa Amelie.Spune acesta serios.
-Nu poți sa mergi doar tu?Spun și ma uit la el.
Nu voiam defel sa merg la petrecerea aia,imi plăcea mult sa imi petrec timpul cu gasca,dar de data asta era o petrecere la care se va afla tot liceul.-Riluri,nu pot merge fără iubita mea.Spune el amuzat.
-Bine,bine.Spun ca un copil mic.
-Haide printesa.Nu te bosumfla.Spune el și se apropie de mine.Își lipește buzele de fruntea mea.
Intr-un final am ajuns la petrecere.Mirosul de alcool și tutun era amețitor.Toată lumea dansa,unii se sărutau pe unde apucau,iar muzica era haotica.
Achim nu ma băgase in seama de cum ajunsesem aici.Prefera sa stea in compania lui Charlotte,sora geamănă a lui Aron Grimldi,care ii făcea ochi dulci.
Poate ca asta avea in plan tot timpul,sa o facă geloasa pe Charlotte,iar pe mine sa ma umilească in fata tuturor celor de la liceu și toti sa șușotească ca Achim Maro mi-a tras claca.
Simțeam mici urme de gelozie când Charlotte și-a pus mâinile pe după gatul lui,Achim parea putin deranjat,dar nu încât sa ii ia mâinile fetei de pe după gat.-Te distrezi prietene?Ma întreabă Andy amuzat,văzând ca eram singura.
-De minune.Spun sarcastica.
-Sti?Ma bucur mult ca Achim a reușit sa treaca peste ce a fost in trecut și ca insfarsit și-a găsit pe cineva.Nu l-am mai vazut asa de când cu...Andy nu mai continua,de parca Achim i-ar fi interzis sa mai pronunțe acel nume vreodata.
-De când cu?Spun eu curioasa.
-Trebuie sa afli de la el,nu de la mine.Spune acesta și se uita intr-un punct fix,era uimit de ceea ce se întâmpla in spatele meu.
-Andy esti bine ai vazut o fantoma?Spun eu amuzata.
-Ame,sa nu cumva sa...Nu mai apuca sa spună nimic,m-am întors iar Charllote îl săruta pe gat pe Achim.
In momentul acela am simțit un disconfort,mi-am făcut loc printre multimea care tocmai observase ce se întâmpla.-Ti-a tras claca.Spune cineva din mulțime!
Eram sigura ca asta e jocul lui.O voia pe Charlotte,iar pe mine voia sa ma umilească in fata întregului liceu.Auzeam cum Achim ma striga disperat,ba chiar fugea.Când intr-un final a ajuns la mine m-a tras brutal de incheietura și s-a uitat in la mine.
-Ce vrei?Spun suparata.
Nu aveam dreptul sa fiu supărat pe el,nu eram impreuna,dar nu suportam gândul ca altcineva inafara de mine îl atinge.-Amelie,nu era ceea ce pare.Am împins-o ca sa ma lase inpace.Spune el serios.
-Și de ce te-as crede?Spun țipând.
Nu observasem ca in curte lumea încă privea ,,spectacolul".De ce ti-ar plăcea sa te uiți la doi oameni care se cearta?De ce ti-ar plăcea sa tragi cu urechea?-Uita-te in ochii mei.Ma cunosti mai bine decât oricine.O sa o mai spun o data.Nu am vrut sa se întâmple asta.Spune el,ma uitam in ochii lui și știam ca spune adevarul.In toate aceste săptămâni ne-am dezvoltat un mod de a vorbi din priviri,imi dădeam mereu seama din privirea lui de o groaza de lucruri,iar acum imi puteam da seama ca nu minte.Ochii mereu spun adevarul.
-Imi pare rau Achim.Spun și ma uit rușinată la el.Sti ca toti se uita la noi nu?Spun și ma uit in jur.
-Atunci haide sa le dam ceva la care sa se uite.Spune el și se apleacă către mine.Imi dai voie?
Nu imi dădeam seama despre ce vorbea.Și-a lipit buzele usor peste ale mele,nu știam ce sa fac era primul meu sărut.S-a desprins putin ca sa se uite la mine,iar atunci eu mi-am lipit buzele de ale lui.
Achim își poziționa mâinile pe talia mea,iar eu le aveam in par urmând sa le pun după gat.După scena din curtea lui Andy,am decis ca in seara asta ne e destul cu petrecerea și sa mergem la locul nostru adica la deal.Toti se uitau la noi,iar eu și Achim treceam zâmbind pe lângă ei.
CITEȘTI
Achim
RomanceSe întâlneau zilnic pe holurile liceului,dar nu își dădeau importantă. Pentru el Amelie Riluri Turner,era doar una din mulțime.Pentru ea Achim Maro,era doar vecinul ei arogant. Totul se schimba o data cu o petrecere. ,,Și uneori asa e iubirea un abi...