Era duminica,iar eu mi-am petrecut weekendul in pat.Achim insista sa iesim,dar nu imi doream asta.-Asculta aici incapatanata mica,tu o sa iesi azi din casa.Spune Achim și imi trage pilota de pe mine.
-Achim nu vreau sa ies nicăieri.Spun și ma ridic din pat.
-Te-ai ridicat din pat,acum fugi la baie fa-ti un dus și schimba-te.Spune Achim de parca ar vorbi cu un copil mic.
Pana la urma am mers la baie.Trebuia sa imi fac un dus pentru ca miroseam a tristete și a transpirație.Am intrat in cabina de dus,apa calda curgea pe pielea mea rece,iar senzația asta ma făcea sa tresar.
Eram in camera și ma uitam la Achim care se uita pe tavan fascinat.Imi amintea de mine,mereu ma holbam la tavanul ala când cădeam pe gânduri,parca asteptam sa vad un răspuns la toate,pe acel tavan.Dacă și Achim făcea același lucru când se gândea,oare la ce se gândea acum?Se gândea la mine?la relația noastră?sau la Sorana?Nu puteam sa găsesc un răspuns pentru asta exact asa cum nu puteam găsi un răspuns pentru multe alte întrebări.
-Haide visătorule sunt gata.Spun si imi flutur degetele prin fata sa.
-Ah scuze,eram pierdut in gânduri.Spune și se ridica de pe pat.
-Nu e nimic.Spun și ma uit in ochii lui.
Voiam sa stiu la ce se gândea,eram atat de curioasa sa aflu,dar imi era frica ca voi afla ceva care ma va rani.-Imi place hanoracul.Spune Achim făcând o remarca despre acesta, deoarece era unul de al lui.
Aveam trei hanorace de ale lui și mereu i le dădeam lui ca sa le spele,deoarece imi plăcea mirosul de copilarie pe care îl avea.-Și mie imi place.Spun amuzata de remarca lui.
-O sa te duc undeva sa mâncam ceva dulce.Spune el zâmbind și trăgându-ma aproape de el.
Mâinile sale erau pe talia mea,iar eu imi tineam mâinile dupa gatul sau.Eram aproape unul de altul,ma săruta scurt pe buze și își îndepărtează mâinile de pe talia mea.Mi-am luat și eu brațele de după gatul lui.Nu imi plăcea când momentele de genul se terminau atat de repede.-Și unde mergem?Spun și ma uit curioasa la el.
-Surpriza.Spune el și ma ia de mâna ca sa iesim din camera.
Eram in masina și ca un copil mic îl întrebam pe Achim cât mai avem pana ajungem,nu răspundea niciodata doar zambea.Presupun ca se amuza pe seama mea.
După un drum lung am ajuns la o gelaterie.Imi plăcea cum arată de afara,pe lângă era plin de flori de toate culorile.Începea sa imi placa locul asta.-Îți place printesa?Spune el și se uita la mine.
-Arată minunat pe dinafara.Spun și ma uit ca un copil mic la el.
Am intrat,era decorat in stilul anilor nouăzeci,iar geamurile imense îți permiteau sa vezi tot ce se întâmpla afara.Imi plăcea deja gelateria,cu toate ca încă nu gustasem din înghețată.
Ne-am îndreptat înspre tejghea,iar Achim ma ținea de mâna.Acolo se afla o bătrâna care parea destul de draguta.-Achim, baiete de când nu te-am mai vazut!Spune bătrâna fericita.
Se pare ca bătrâna îl cunoștea bine pe Achim.Oare erau rude?
-Imi era dor de înghețată dumneavoastră doamna McCall.Spune Achim și ii zâmbește politicos.-Nu ai mai fost aici de când cu...Spune bătrâna,fără sa termine fraza.
Acum imi dădusem seama,Achim o aducea aici pe Sorana.Oare de ce ma adusese aici dacă locul asta ii trezea amintiri?-Mda...Spune Achim zâmbind in continuare.
-Dar cine e dulceata asta?Spune bătrâna care ma observase la brațul lui Achim.
-Eu sunt Amlie.Spun și ii întind mâna politicos,însă bătrâna iese de după tejghea și ma ia in brate.
-Ea e noua mea iubita.Spune Achim.
Stai putin și aici ma prezintă ca fiind iubita lui?Ce naiba o fi cu el?Nu ca m-ar deranja,imi plăcea sa aud cum spunea ,,iubita mea",dar era ciudat ca și aici ma prezenta in acest fel.-Sa ai grija de el,a suferit destul.Spune doamna McCall și se uita blând la mine.
-Stați liniștita doamna McCall sunt sigur ca Amelie nu ma va supara in nici un fel.E o dulceata,după cum ati spus si dumneavoastră mai înainte.Adaugă Achim și se uita zâmbind la mine in timp ce ma trage mai aproape de el.
-Aproape uitasem.Spune bătrâna și se retrage la tejghea.Cu ce sa va servesc dragilor?
-Eu vreau o înghețata de caramel.Spun și ii zâmbesc prietenește.
-Buna alegere.Spune bătrâna și imi face cu ochiul.Ma gandesc ca tu vrei ca întodeauna,ciocolata.Spune bătrâna și se uita la Achim.
Acesta încuviința din cap.Ne-am așezat la o masa aprope de fereastra ca sa ne savurăm înghețata.Eram fascinata de aceasta gelaterie,era totul atat de dragut,iar înghețata era delicioasa.
-Pot sa îți fac o poza?spune Achim și se uita la mine.
In ultima perioada eu și Achim aveam o groaza de poze in telefoane unul cu altul,o groaza de poze împreuna și imaginile noastre de fundal erau cu poze cu noi.Achim începuse cu asta,iar eu ii faceam pe plac,nu imi plăcea sa mi se facă poze,dar cu el ma simteam in largul meu.-Normal ca poți.Spun și ma aranjam ca sa ies cât de cât decent.
-Sti ca nu trebuie sa te aranjezi?!Doar eu vad poza.Spune amuzat.
Stateam cu înghețata in mâna și ma uitam la camera telefonului.-Gata prințesa.Spune el și imi arată poza.Ieșisem decent in ea,Achim o păstra și dacă ieșeam bine și dacă nu.
-Ne facem una împreuna și pe telefonul meu.Spun și imi scot telefonul din buzunarul de la hanorac.
Am poziționat telefonul in fata noastră iar Achim ma sarutase pe obraz,aveam o groaza de poze asa.Am mai făcut încă una in care Achim se uita in camera telefonului.Toate pozele mele cu el erau dragute.Intr-un final am iesi din gelaterie,iar doamna McCall ne-a mai invitat pe la ea.Imi plăcea de ea,era draguta și imi amintea de bunica.Ne povestise despre cum s-a întâlnit cu domnul McCall la magazinul părinților săi și ca parintii ei nu erau de-acord cu relația lor.Pana la urma au ramas imrepuna și au trăit o poveste de dragoste,pana domnul McCall a părăsit aceasta lume.
-Doamna McCall te place.Spune Achim și se uita la mine.
-Normal,sunt o dulceata.Spun zâmbind.
-Ai stat prea mult cu mine.Spune el și atunci ma ia pe sus.Ma arunca pe umărul sau ca pe un sac de cartofi si fuge cu mine pe umarul sau de parca ar vrea cineva sa ma fure.
-Achim ce e cu tine?!Lasa-ma!Spun printre râsete.
Ma amuza modul in care acesta voia sa parcurgă drumul pana la masina.-Ne puteți face o poza?!Il aud atunci pe Achim.
-Achim ce poza?!Spun și rad.
Acesta ma întoarce către omul care ii ținea telefonul și ne făcuse o poza asa.Oare de ce Achim își dorea sa ne facem atâtea poze?De ce atâtea poze de cuplu?Când am ajuns la masina acesta m-a lăsat jos,mi-a tras tot parul de pe fata și se uita la mine,se uita de parca doar eu eram acolo,de parca se pierduse intr-o lume din care nu își mai dorea sa iasa.
-Achim?Spun și imi trec degetele prin fata lui.Esti bine?Spun amuzata.
-Da Riluri,sunt bine.Spune și apasă pe cheia masinii ca sa o deschidă.
-Vreau un moment de adevar.Spun și ma uit la el.
-Ascult.Spune el și se întoarce ca sa se poata uita la mine.
-O aduceai aici pe Sorana?Spun și ma uit curioasa la el,eram sigura de răspunsul sau,dar voiam sa aud asta de la el.
-Da o aduceam aici in fiecare weekend.Ii plăcea înghețata cu vanilie si mânca exact ca un copil mic.Spune si se uita la mine.
Nu am mai spus nimic,doar l-am luat in brate.Am ajuns acasa seara tarziu.Tot drumul am ascultat muzica care era data la maxim,iar eu și Achim cântam in gura mare.Mi-a placut la nebunie ziua de azi,avea dreptate când mi-a spus ca trebuie sa ies.Uitasem de tot,de Chase,de Cora,de tata,de bunica,de mama,pe scurt uitasem de tot ce ma îngrijorează și eram doar fericita.
CITEȘTI
Achim
RomanceSe întâlneau zilnic pe holurile liceului,dar nu își dădeau importantă. Pentru el Amelie Riluri Turner,era doar una din mulțime.Pentru ea Achim Maro,era doar vecinul ei arogant. Totul se schimba o data cu o petrecere. ,,Și uneori asa e iubirea un abi...