Luna de miere a trecut cu greu pentru mine,nu exista zi in care sa nu ma gandesc la Achim si la ziua aceea cand a venit la mine inainte sa plec in Turcia.I-am dus dorul si aici,credeam ca daca o sa iau o mica vacanta o sa uit,insa nimic nu ma putea face sa il uit,totul chiar si aici la o distanta mare de New-Orleans,imi aminteam de el.De multe ori ramaneam singura in camera de hotel,doar ca sa nu le stric distractia celorlalti,si plangeam pana eram sigura ca m-am secat de fiecare lacrima si asa era fiecare seara,dormeam foarte rar,deoarece mintea mea nu ma lasa sa ma odihnesc deloc,nici mancare nu imi trebuia,asa ca tot ce mancam era un iaurt grecesc cu cereale in feicare zi.
In scurt timp o sa fiu iar la mine in camera,ma bucurasem ca insfrsit am ajuns in orasul meu.Taximetristul era asa galagios,incat tot drumul dinspre aeroport i-am ascultat dramele de familie,avea o sotie insarcinata si inca trei copii,atata retinusem din tot ce imi povestise.Eram cu gadnul la Achim,ma gandeam daca va fi acolo sa ma astepte in fata casei.Oare o sti ca vin acasa?Oare o fi fericit?Oare cum i-a trecut luna stiind ca sunt asa departe de el si de casa?
Intr-un final am ajuns acasa,ma uitam in curte si nu era nimeni,doar tata,Laura si Conor care intrau in casa,deoarece au ajuns inaintea mea.
Ma uitam inspre casa lui Achim,nu se misca nimeni si nimic pe langa ea.Oare Achim si doamna Talia o fi plecat undeva?E prea multa liniste.Intre timp,il anuntasem pe Andy ca am ajuns acasa,voia sa imi spuna ceva important din cate intelesesm din mesajele sale.
Intru in casa si totul era exact la fel cum lasasem noi,cu toate ca am plecat o luna de acasa se simtea de parca a fost un an.Oare ce o sa ma fac cand o sa plec la facultate care e tocmai in Columbia?Ajung in camera mea,imi arunc valiza pe undeva pe acolo,iar eu ma arunc in patul meu moale,imi era dor de asternuturile mele care miroseau a vanilie,dar in acelasi timp intoarcerea acasa imi trezea o groaza de amintiri.Imi iau telefonul si ii dau mesaj lui Andy ca sa il informez ca am ajuns acasa.
Andy imi raspunsese la mesaj,si imi spusese ca in 15 minute ajunge la mine,iar eu pana atunci o sa imi fac un dus,deoarece ma simteam murdara.Terminasem si dusul,ma imbracasem in ceva confortabil si il asteptam pe Andy.Ardeam de nerabdare ca sa vad ce e asa de important si nu se poate spune la telefon.
Intr-un final,Andy a ajuns,ne-am asezat pe pat,iar Andy parea panicat si trist.-Si cum a fost in Turcia?Spune el si schiteaza un mic zambet.
-Suportabil.Spun si ma gandesc la faptul ca nu m-am distrat deloc.
-Bine,nu o mai lungesc.Spune Andy oftand.
-Andy nu imi place privirea asta,spune ce s-a intamplat?Spun speriata,imi treceau o mie de ganduri prin cap si toate despre Achim.
-S-a mutat...Spune Andy si se uita la mine.
-Poftim?Cine s-a mutat?Spun confuza.
In sinea mea speram sa nu fie vorba de Achim pentru ca asta m-ar fi pus la pamant de tot.Andy ramasese mut pentru o clipa si parca incerca sa isi gaseasca cuvintele.-Achim...Spune el repede.
La auzul acestor cuvinte inima a inceput sa imi bata din ce in ce mai tare,iar respiratia devenise din ce in ce mai grea,auzeam fiecare cuvant spus de Andy in mintea mea si nu puteam sa gesticulez situatia.Achim al meu a plecat si poate nu o sa il mai vad vreodata.
-S-a mutat in Scotia dupa ce ai plecat in Turcia cu ai tai.Spune Andy putin mai calm.
-In ziua aia si-a luat ramas bun.Spun si ma gandesc la ziua aceia,trebuia sa raman acasa,poate asa Achim nu s-ar fi mutat,nu ar fi fost plecat la mii de kilometri distanta de mine.Oare de ce se mutase?Avea vreo legatura cu mine?cu noi?
-Mi-a zis sa iti dau asta.Spune Andy si imi intinde un plic rosu bine sigilat.O sa te las sa te calmezi,daca ai nevoie sa vorbesti cu cineva suna-ma si am sa vin.Spune si se indreapta inspre usa.
-Multumesc!Spun schitand un mic zambet.
Ramasesem singura in camera,stateam pe pat cu plicul in mana si imi era frica ca sa il deschid.Insa curiozitatea nu imi dadea pace si a trebuit sa il deschid intr-un final.Era o scrisoare si o poza cu mine si Achim de la petrecere,iar pe spatele ei scria ,,poza mea preferata cu noi doi''
Si intr-un final am decis sa citesc scrisoarea:
,,Draga mea,Ame
Iti scriu aceasta scrisoare acum,inainte sa plec si sa imi iau viata de la capat,cel probabil Andy iti va spune unde m-am mutat.Voiam sa iti multumesc pentru toate momentele frumoase petrecute impreuna,ma bucur ca am ajuns sa te cunosc.Acum sa trecem la ce voiam sa iti spun de fapt,cu toate ca nu ti-am spus-o m-am indragostit pana peste cap de tine,de felul in care vorbeai,de felul in care dormeai,pana si de felul tau dezordonat de a manca.O sa imi lipseasca toate astea,o sa imi lipseasca zambetul tau,ochii,felul tau de a fi,serile in care dormeai iar eu mai ramaneam cu tine si te priveam cum dormi.Chiar te-am iubit,am iubit fiecare particica din tine si o sa o fac multa vreme,sunt foarte sigur de asta,dar noi doi nu am avea un final cum iti doresti tu,ne-am rani unul pe alul,iar asta ne-ar face si mai mult rau.Nu o sa ma iubesti la nesfarsit,o sa ma uiti pentru ca uitarea e scrisa in legile omenesti,dar te rog sa nu iubesti pe nimeni cum m-ai iubit pe mine,nu lasa pe nimeni sa iti citeasca seara,sau sa intre pe fereastra ta si sa nu duci pe nimeni pe deal,deoarece imi doresc ca toate astea sa ramana ale noastre si sper sa iti amintesti cu drag de noi.Poate ca asa ne era sortit sa ne cunoastem,sa ne indragostim,sa traim atatea,dar sa nu fim sortiti unul altuia.Sufletele noastre au simtit atatea,insa nu sunt potrivite.
Te rog sa ai grija de tine,sa mananci,sa nu plangi,imbraca-te daca cumva o sa iti fie frig si mult succes la chimie.Sper sa gasesti pe cineva care sa te iubeasca asa cum trebuie.
Cu mare drag Achim
P.S:Te iubesc printesa!"Lacrimile curgeau siroaie dinou,Achim scrisese aici tot ce nu credeam ca voi auzi vreodata de la el.Cum sa il uit cand l-am iubit de la maduva oaselor si inapoi?Cum sa il uit cand l-am iubit cu adevarat?Acum Achim al meu isi incepea o noua viata si din cate observ eu nu fac parte din ea.
Asta cred ca durea mai rau faptul ca isi va face o noua viata,se va indragosti si pe mine ma va uita,iar ea o sa puna mana pe Achim al meu,o sa il ia in brate.Sunt geloasa pe acea ea,care inca nu exitsa,deoarece de cate ori o sa il ia in brate o sa fie de parca mi-ar lua toata lumea in brate.
CITEȘTI
Achim
RomanceSe întâlneau zilnic pe holurile liceului,dar nu își dădeau importantă. Pentru el Amelie Riluri Turner,era doar una din mulțime.Pentru ea Achim Maro,era doar vecinul ei arogant. Totul se schimba o data cu o petrecere. ,,Și uneori asa e iubirea un abi...