Capitolul 28

1.5K 47 0
                                    

-Ba da o sa vi!Spune Meredith pe un ton autoritar.

-Meredith,nu vreau sa fiu tarata dinou la o petrecere.Spun serioasa catre fata nervoasa din fata mea.

-Ame,e petrecerea de sfarsit de an.Gandeste-te doar ca o sa iti vezi colegii pentru ultima data.Spune ea si imi arunca cea mai serioasa privire pe care o vazusem pana atunci la ea.

-Si daca as merge,nu am partener.Spun incercand sa gasesc o scuza buna ca sa scap de toata situatia asta.

-Vi cu mine.Spune ea zambind.

-Tu nu parca mergeai cu Aron?Spun eu plictisita.

-Am anulat deoarece eu voi fi partenera ta la dans.Spune Meredith serioasa.

-Tu vorbesti serios?Ai renuntat la invitatia baiatului pe care il placi, pentru mine?Spun surprinsa.

-Da.Spune ea uitandu-se la fel de serios la mine.

-Esti nebuna de-a binelea.Spun chicotind.

-Turner,imi esti draga si nu suport sa te vad in starea asta,adica esti asa de cand el a plecat.Spune ea uitandu-se la mine.Meredith nu prea era incantata sa rosteasca numele lui Achim deoarece stia ca ma deranjeaza,de aia mai mereu in loc sa ii rosteasca numele foloseste acel ,,el"ca apelativ,stia mereu ca imi dau seama despre cine era vorba.Se mai scapase de cateva ori,dar mereu isi cerea iertare.

-Daca tot spui ca ai facut asta pentru mine,iti accept invitatia.Spun zambind.

-Perfect!Striga ea si atunci un zambet pana in urehi ii apare pe fata.

Meredith topaia de colo,colo ca un copil mic.Asta era farmecul ei,era copilaroasa si draguta si niciodata nu puteai sa fi suparata pe ea,ii placea sa ne vada pe toti fericiti si emana o energie care parca si in cele mai urate zile te facea sa te simti bine.Acum inteleg de ce toti din liceu o plac atat de mult,nu o plac pentru bani sau pentru faptul ca tatal sau e producator muzical,o plac pentru ca e ea.
   Credeam tot timpul,inainte sa o cunosc ca fata asta e vreo aroganta si ca toti o plac pentru cine este tatal sau,insa dupa ce am cunoscut-o mi-am dat seama ca nimic din ce credeam eu nu era deloc asa.Pot spune ca datorita lui Achim am cunoscut oameni minunati,ar fi trebuit sa ii multumesc cand aveam ocazia.

-Pregateste-te mergem la shopping.Spune ea zambind.

-Acum?Spun oarecum surprinsa,deoarece nu ma asteptam ca azi sa facem si alte activitati inafara de a sta in casa si ai asculta insistentele.

-Ame,balul e peste doua zile si noi nu avem cu ce sa ne imbracam.Misca-ti fundul ala si haide sa plecam.Spune Meredith pe un ton autoritar.

-Bine sefa!Spun amuzata.

M-am imbracat grabita si am plecat in garaj alaturi de ea.

-Si pe care o vei conduce?Spune ea uitandu-se la toate cele zece masini din garaj.

-O sa imi conduc masina.Nu am de gand sa conduc nici o masina de aici,tata m-ar omora daca ar sti ca ii ating masinile.Spun serioasa.

Tata era pasionat de masini asa ca toate cele zece masini apartin familiei,nu m-a lasat nciodata sa conduc vreuna,deoarece stie ce soferita proasta sunt,asa ca ma multumesc cu masina mea care a fost a mamei,un Audi A6 alb.

-Bine,dar la bal vom conduce altceva.Spune ea si isi arunca ochii catre un Lamborghini Aventdor negru.

-Tata nu mi-ar da voie sa il ating nici moarta.Spun serioasa.

-Mai vorbeste cu el,fa asta pentru mine.Spune ea ca un copil mic.

-Bine,dar nu promit nimic.Spun in timp ce deschid portiera masinii.

Dupa un drum de 20 de minute,in care eu si Meredith am cântat fiecare piesa de la radio am ajuns la mall.Nu mi-a placut niciodata,dar macar imi preocupam timpul cu altceva,decat sa ma gandesc la tot ce se intampla in viata mea de cateva luni bune.

Meredith  se uita dupa o rochie care sa ii atraga atentia,insa mie inca de la intrare in magazin imi atragea privirea o rochie verde smarald cu o mica trena in spate.Prietena mea imi tot spunea sa ma uit si dupa altele ca poate o sa gasesc altceva,insa eu o voiam pe aceea.

Am probat-o si imi venea perefect,era pana la genunchi,iar trena din spate arata superb.Intr-un final si Meredith  si-a gasit rochia,acum era randul pantofilor.
Meredith  exact ca data trecuta nu stia ce pereche de pantofi sa aleaga,insa mie imi atrageau atentia o pereche de sandale albe cu un mic toc si ma gandesc ca ar arata bestial cu rochia.

Intr-un final am terminat si cu sesiunea de cumparaturi,cand Meredith imi spunea ca asta poate vindeca suflete nu am ascultat-o,dar acum imi dau seama ca avea dreptate,nu mi-a vindecat sufletul,dar pentru o perioada m-a facut sa uit si sa ma simt macar putin fericita.Ar trebui sa fac asta mai des.

-Se pare ca in seara asta imi voi lua cina singura,dinou.Tata e plecat ca de-obicei ca sa inregistreze cu vedetele lui,iar mama are o groaza de treaba la firma.Spune ea dezamagita.

-Daca vrei poti veni sa iei cina cu mine.Spun si ma uit la ea.

-Esti sigura ca pe ai tai nu ii va deranja?Spune ea si schiteaza un mic zambet.

-Nu iti face griji pentru asta.Spun zambind.

-Multumesc mult.Spune si zambetul dragalas ii revine pe fata.

-Sti bine ca esti bine primita oricand la noi acasa.Spun si ma uit zambind la ea.


Cina a fost una linistita,Meredith se intelege de minune cu Conor ,iar acesta i-a facut o groaza de complimente,cred ca micutul o simpatizeaza putin.Pana la urma cine nu o făcea,nu cred ca exista om pe aceasta planeta care sa nu o placa,cu exceptia lui Charllote,dar ea e o mare scorpie si nu place pe nimeni si nimeni nu o place pe ea.

AchimUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum