Capitolul 11

1.8K 52 0
                                    

                                  ***
Alte câteva săptămâni trecuseră repede.Eu tot in acea stare deplorabila eram,dar încercam sa ascund asta de gasca.Între timp am început sa ma înțeleg bine cu Andy.Ma bucuram ca ma puteam înțelege cu el.

    Era seara de filme cu gasca.Au ales un film romantic.Ma plictiseau genul asta de filme,totul avea un final fericit și mereu cei doi rămâneau împreuna.Era prostesc sa crezi ca finalurile fericite exista,iar Achim era total de-acord cu mine,pentru ca discutam mereu in ultima vreme despre asta.

Andy pregătea popcornul alături de Angus,iar restul erau împrăștiați peste tot.Eu și Achim stateam pe canapea.Ca de-obicei el ma ținea in brate.

-Nu vreau sa ma uit la genul asta de film.Ii șoptesc lui Achim.

-Nu o sa fie asa rau,in plus inveti poate și tu sa fi mai romantica.Spune el și zâmbește.

-Tâmpitule.Spun ca un copil mic și ma prefac suparata.

-Acum faci pe suparata?!Spune el și zâmbește.
Achim începuse sa ma gâdile,iar eu radeam in hohote.

-Opreste-te.Te rog.Spun printre râsete.
Toti se uitau la noi zâmbind,inafara de Charlotte care nu suporta sa vadă ca Achim intr-un fel sau altul era al meu.

-Bine,bine.Spune Achim și ma imbratiseaza.

-Va rog nu mai fiți asa dulci.Spune Meredith care ne privea de o lunga perioada de timp.

-Sunteți asa dulci încât ma faceți sa vomit.Adaugă Charlotte și zâmbește fals.

-Charlotte,încetează.Spune fratele ei din spate.
Aron se uita destul de urat la sora lui.Nu ii pica bine faptul ca aceasta era asa bagareata.

Toti eram pe canapea și priveam filmul.Achim ma ținea in brate,iar eu nu ma puteam concentra la film,ma uitam doar la el,îl admiram pe el.Era atent la film,nu ma gândeam ca îl fascinează genul acesta de filme.
In momentul acela realizasem ca simteam ceva ciudat in stomac când eram in brațele sale.Acel moment a fost momentul in care am realizat ca eram îndrăgostită de Achim Maro.Ce o sa ma fac acum?Sa ii spun oare?El nu simte la fel,o iubeste pe Sorana,era îndrăgostit de Sorana a lui.Imi doream sa fiu eu Sorana a lui și sa ma iubească pe mine.Nu puteam sa neg faptul ca încă îl iubeam pe Chase,pe care nu cred ca îl voi uita vreodata deoarece a fost prim mea iubire,dar acum eram concentrata pe faptul ca eu simteam ceva pentru Achim,ceva mai mult decât o simpla prietenie.

-Riluri s-a întâmplat ceva?Imi șoptește acesta ca sa nu ii deranjeze pe ceilalți.

-Nu Achim totul e bine.Spun și ii zâmbesc.

Filmul se terminase insfarsit,asteptam momentul asta multă vreme,parca nu mai avea sfârșit.

-Și domnule Maro parca nu erai fascinat de astfel de filme.Spun amuzata.

-Când ma plictisesc orice film e bun.Spune el și imi zâmbește.

-Si fratilor ce vreti sa facem acum?Intreaba Aron.

-Eu as vrea sa aud povestea de dragoste dintre porumbeii noștri.Spune Charlotte și se uita batjocoritor.Vreau sa aud și eu cum o asemenea fata i-ar putea atrage atenția minunatului Achim Maro.Spune și se uita la mine și Achim.

-Charlotte întreci orice măsura!Striga Aron către ea.

Ma simteam jignita,iar roșeața își făcea apariția pe obrajii mei.Ma uitam la picioare.Atunci Achim imi ridica bărbia cu doua degete și se uita in ochii mei,ma săruta scurt pe buze,ma uit in ochii lui iar privirea lui imi transmitea sa ma liniștesc.

-Pai Amelie a mea e minunata.Spune Achim și o privea pe Charlotte zâmbind.Are un suflet minunat,e deșteaptă,drăguța și pe lângă toate astea e frumoasa și e exact ce nu vei fi tu niciodată pentru mine.Spune acesta și se uita la mine zâmbind.
Eram uimita de cuvintele sale,pentru o secunda credeam ca vorbea serios,dar era doar teatru.Însă imi plăcea sa vad cum Achim ii închise gura lui Charlotte.

Aceasta își da ochii peste cap și se uita la cei din jur.Nimeni nu spunea nimic,toată lumea părea uimita de cum vorbea Achim despre mine,însă Andy nu părea deloc,defapt el arata de parca ar mai fi auzit aceasta cuvinte de la Achim.

-Vezi surioara ca Achim o iubeste pe Ame nu îți mai baga nasul.Spune Aron și o privea pe sora sa amuzat.

Seara a continuat normal cu noi povestind despre tot felul de subiecte.Imi plăcea ca intr-un final am ajuns sa ma integrez și eu intr-un grup.Însă teama ma cuprindea când ma gândeam ca toate astea sunt temporare,iar după ce eu și Achim o sa terminam aceasta relație falsa o sa ii pierd și pe ei,iar asta cel probabil o sa se întâmple după ce eu nu o sa mai am nevoie de meditații la chimie.

AchimUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum