A gdzie Tom? (krótki epilog)

250 7 0
                                    

Witam bardzo serdecznie wszystkich, którzy dotarli do tego rozdziału. Z przyjemnością mogę powiedzieć, że przeczytaliście całą książkę!

Teraz mam tylko nadzieję, że Anastazja do nas wróci...

Okazało się jednak, że to nie takie proste.

Tajemnicze rozcięcie na jej ręce było po ataku Akromantuli. Do ciała został wchłonięty jad, który w połączeniu z jadem bazyliszka (potwora z komnaty) i ogólnym osłabieniem okazał się być śmiertelnie niebezpieczny.

Jednak Snape sporządził jakieś eliksiry i to pomogło. Anastazja obudziła się 23 czerwca.

Wyjaśniliśmy jej co się stało. Dłuższą chwilę siedziała cicho, bez ruchu aż w końcu zapytała

-A gdzie Tom?

-Tom? - spytał Harry

-Tom. Obiecałam mu, że mu pomogę...

-Tom to był Voldemort - oznajmił

-Czyli obiecałam pomoc Voldemortowi? - zaśmiała się

-Nie pomożesz mu. To na szczęście było tylko wspomnienie.

Czas do wakacji minął nam na nauce i mimo wszystko, dobrej zabawie.

Potem razem z Harrym (niestety) wróciliśmy do wujostwa.

Anastazja pojechała do swojej cioci, która aktualnie była w tym czasie we Francji, a potem do Włoch. W sierpniu natomiast do Bułgarii, do przyjaciół z Dumstrangu.

Urodziny spędziłam z Harrym i Anastazją (uwaga!) u Dursleyów!  Ale mieli miny, jak zobaczyli naszą siostrę. Nie chcieli jej u siebie, ale Dumbledore im zagroził, że musi tam być do końca wakacji [uznajmy, że cała trójka (Harry, Angelina i Anastazja) miała urodziny 23 sierpnia, bo (szczerze) nie pamiętam jak było w pierwszym rozdziale, a muszę to dodać szybko, bo zaraz mam lekcje. od aut.].

200 słów.
Tyle w tym krótkim ostatnim rozdziale.
Mam nadzieję, że podobała wam się "Angelina Potter".
Mi osobiście tak (zwłaszcza te ostatnie rozdziały).
Zaczęłam pisać drugi tom:
"Anastazja Potter"
Mam nadzieję, że też się wam spodoba.

Miłego dnia!

♥️

Dziękuję wszystkim, którzy byli ze mną (komentowali, gwiazdkowali, motywowali mnie, podsuwali pomysły), jesteście super!

♥️

Chcę jeszcze (bardziej) wspomnieć o tych osobach, które jakoś szczególnie się wyróżniły na tle innych:

♥️  MartyMars5  od jakiegoś czasu głosowała jako pierwsza na każdy rozdział

♥️  Sandrixia  dodała tą część "Potęgi trójki" do listy książek "do przeczytania", mam nadzieję, że przeczytasz i ci się spodoba

♥️  I wreszcie wszystkie te osoby, które polecały tą książkę innym. Przepraszam, ale jest ich tak wiele, ze wszystkich nie wymienię.

Zapraszam was do przeczytania następnej części "Potęgi trójki" czyli "Anastazję Potter". Pierwszy rozdział wyjdzie już 1 lutego.

Będzie to opowieść z punktu zabawnej Anastazji. Nasi bohaterowie pojadą do Hogwartu na trzeci rok. W szkole spotkają... pewnie się już domyślacie kogo.

Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego dnia! ♥️

Edit. 2 luty:
Kolejna część "Potęgi trójki" wyjdzie 15 lutego z powodu pewnych problemów.

Potęga trójki | Angelina PotterOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz