8| yalnızca 1 bardak

4.1K 413 666
                                    

Taehyung evimden hızla çıktıktan birkaç dakika sonra, cam kırılma sesleri ardından ise sesli ağlamasını duymuştum.

Hızlıca üstümü değiştirmiş ve dış kapıya gelmiştim.

Sesler kesilmişti zaten. Hoseok hyungu arayıp haber vermem gerektiğini düşündüğüm sıra telefonuma bir bildirim gelmişti.

handsome babam kişisinden 1 yeni mesaj!

handsome babam :
Bebeğim!
Canın baban yarın geliyor mucuklandın.

Ergen bebeğim :
BABAAA!
Çok sevindim, kesinlikle gelmenizi kapıda yatarak bekliyor olucam.

handsome babam :
sjsjsjsj
jungkook çok komiksin bebeğim
yatma ama sonra ben uğraşıyorum
götüm başım ağrıyor, rahat dur

Ergen bebeğim :
Gotun basin o yuzden agrimiyordur ama neyseeee, simdi cikmam gerek isim var optum!!

handsome babam :
LAN DAMAT MI YAPTIN NEREYE GIDIYON VELET
RWSMINI AT RESIM CABUK AT LAN
NAMJOONA SOYLUYORUM DUR
AY BABAN BAYILDI JUNGKOOK!

görüldü


Yüzümdeki aptal sırıtmayla önüme döndüm. Mesajlaşma uygulamasından çıkıp hoseok hyungu aradım.

"Alo jungkook bi sorun mu var?" sesi çok neşeli geliyordu.

"Ah selam hyung, şey taehyungun üst kattan sesi geliyor sanırım morali bozuk gelebilir misin diye soracaktım."
diyebildim titrek sesimle.

"Ah jungkook şu an kuzenimleyim, rica etsem çıkıp bakar mısın?" diyip kıkırdamıştı.

"Ne? Hyung şey olmaz, evet olmaz sen gel. Hyung alo? Hyung?" telefonu kulağımdan uzaklaştırdığımda yüzüme kapattığını gördüm.

İş başa düştü jungkook yapabilirsin!

Kapıyı açıp anahtarım ve telefonumu alıp üst kata ilerlerdim. Kapısında geldiğimde yaklaşık 10 dakika bekleyip, kapıyı çaldım ama açan olmamıştı,
geri dönüyordum ki kapı açıldı.

"Ne var? Ne bok istiyorsun?" dedi sert ama bi o kadar pürüzlü sesiyle.
"Şey hyung s-sesleri duyunca merak et-"
sözümü kesti.

"Gördün merak edilecek bir şeyim yok hadi git." demiş ve yüzüme kapıyı çarpmıştı.

Şokla olduğum yerde kalmıştım. Biraz bakındıktan sonra "Gitsene oğlum kapımdan" diye seslendi içerden.

"Benden nefret mi ediyorsun? Sana birşey mi yaptım hyung?" dedim sessizce yanıt vermediğinde aşağı iniyordum ki kapı açılma sesi duydum.

"Konuyu açma ve içeri geç" dediğinde hızla kafamı salladım ve içeri geçtim.

...

Eve beni aldığından bu yana yarım saat geçmişti ve sadece sessizce oturmuş etrafı izliyorduk.

Sanki evini ilk kez görmüş gibi herşeyi tekrar inceliyordu, bense onu izliyordum. Bu sessizliğe daha fazla dayanamayıp konuşmaya başladım.

"Taehyung, ee şey hoseok hyungu ve arkadaşlarım yoongi ve jimini çağırmamı ister misin hm şey eğleniriz?" dediğimde dik dik bana bakmaya başlamıştı.

unknow | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin