merhaba ozlediniz mi bizi salamli ekmeklerim
oncelikle unknow ilk ficim oldugu icin ozel bolum yazmakta cok istekliydim ama lanet olsun boyle istege illet bir bitmedi. gecikme yuzunden ozurlerimi sunuyorum mucuk
saka asigim canim kitabim<3
o zaman iyi okumalar size yorum atin bay✌👋
optum dudislerden
...
Bazı anlar vardır sizi zora sokan, sizi incitip, geren. Plansız hayatlarınızda yaşadığınız olağan dışı anlar, isteğiniz dışında gelişen olaylar.
Ancak bazı anlarda vardı ki yıllardır yaşamınızı sürdürdüğünüz bu dünyada, kaç yaşında olursanız olun, tüm anılarınıza rakip gelecek, en güzel ve en özel adı altında adlandırdığınız zamanlar. Zaman dursun istersiniz. Zaman dursun, hep bu anda kalalım, kalalım ki özelimiz sonsuz olsun isteriz.
Benimse en özel zamanlarım Kim Taehyung ile olduğum her andı. Ancak insanların koşulsuz şartsız, ne yaşarsa yaşasın her şeyden bir tık önde tuttuğu seçili bir an vardır.
2 yıldır evli olduğum Kim Taehyung ve bana yaptığı evlilik teklifi.
Seçili anımdı bu benim. İlk sevişmemiz, sahil anılarımız, kavgalarımız ve Taehyung ile geçirdiğim daha nice anılarımız değildi en özel adını verdiğim anım.
Geçirdiğimiz koca 2 yılda birçok şey atlatmış, birlikte her şeye göğüs germiştik aşkımızla. Birlikte birçok ülkeyi gezmiş, farklı tatlar denemiş, insanların itici ve çirkin bakışlarını umursamadan öpmüştük birbirimizin dudaklarını. 2 et parçasında bulmuştum sanki soluduğum nefesi ve o da kirazlarımda bulmuştu ilk ve son nefesini.
Geçirdiğimiz sevinç çığlıklarıyla dolu günler ardından 7 ay önce evlat edindiğimiz yaklaşık 12 aylık bebeğimiz Soobin ile hayatın bir kez daha bana en güzel gülümsemesini sunduğunu düşünüyordum.
Bizi bazen huzursuz olduğu anlarda attığı çığlıklar ve kendisini huzurlu bir uykuya sürükleyecek ağlamalarla baş başa bırakıp üstümüzde tatlı bir yorgunluk bıraksa da ondan asla sıkılmıyor ve sevgimi bir nebze olsun azaltmıyordum. İnsanlar küçük bir bebeğin hayatını eşcinsel bir aile olarak mahvettiğimizi söylese de umursamamıştık. Yokluğa terk edilmiş bir bebeğe sıcak yuva, aşk dolu bir ev ve bolca sevgi bahşetmiştik yalnızca.
Nesi yanlıştı ki bunun?
Pekala 2 sene öncesine, geçmişe dönmek ve hayatımın en güzel anlarından bahsedecek olursak, hayatımın en güzel dakikalarını, mutluluğumu kelimelere sığdıramadığım anlarımdan bahsedeceğim.
Evlilik teklifi.
Evlilik.
Soobin'in iki kişilik ailemize huzur dolu gelişi.
Hiçbir zaman ihtişamlı bir restorantta, pahalı süslemeler, altından yiyeceklerin olduğu bir sürpriz evlilik teklifi beklememiştim. Gözüm fazlasında yoktu, ki zaten fazlasına da lüzum yoktu ya.
Sade ve küçük şeylerden mutlu olan yapım ile her zaman bir adım önde olduğumu düşünürdüm kimi zaman. Sahiden de böyle miydi?
Küçük şeylere bile gerek duymazdım bazen Taehyung'un yanımda olması benim için her şeyden büyük bir nimetti çünkü. Bedeninin sıcaklığı hissettirdiği huzur.
Aylardan eylül. Doğum günü partimin bitmesi ardından Taehyung'un heyecanlı ses tonuyla yanıma gelmesi ve bana sürprizi olduğunu söylemesiyle başlamıştı her şey. Arkadaşlarım ve ailemle kısaca vedalaşmış ve yarım saatlik bir yolculuk ardından birlikte her pazar geldiğimiz gölete ulaşmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unknow | taekook
Fanfictionbilinmeyen numara: hey, sırrını biliyorum 080121| 110621| {düz yazı ağırlıklı/text}