selam canikolar
ugur bocegiyle kara kedi ne zaman kavuscak olm ya
neyse iyi okumalar unknow ailesi 🥺😭😭😱😱🐯🐰😻🦋✨🌠💖🥳🐞🎠🎀🌈🌞💋💕❤🦄🐾💘💝
...
Taehyung
Buluşmamız üzerinden geçen 2 gün ardından, evde kucağıma aldığım bilgisayarım ve yanımda duran cips kasesi ile yeni bulduğum bir diziyi izliyordum.
Jungkook'u en son 2 gün önce görmüştüm.
2 gündür onu görebilmek ve ona kendimi açıklayabilmek için fırsat kollamaya çalışıyordum ancak o, benimle karşılaşmamak için her sabah evden erken çıkıyordu.
Bugün okula gitmemiş ve evde oturup Hoseok'un gelmesini beklemiştim.
Okulumu değiştirip Jungkook'un lisesine geçecek ve ona aklımca göz kulak olacaktım.
Evet bunu o benden kaçarken büyük bir başarıyla yapacaktım!
Uzun süren, daldığım dizi serüvenimden beni çıkaran şey zil sesi olmuştu.
Diziyi durdurup, yerimden doğrulmuş ve kapıya ilerlemiştim.
"Çekil, çekil piştim!" Beni kenara ittirip salona geçmiş ve hızla klimayı açmıştı.
"Hoseok bir şey konuşmamız gerek." Onu umursamadan lafa girmeye çalıştığımda, çoraplarını çıkartıp eşyalarını etrafa atmıştı.
"Su getir bana! Buz koy içine 500 tane tam." Nefes nefes söyleniyor ve havanın neden bu kadar sıcak olduğunu sorguluyordu.
Omuz silkip, sinirle solumuş ve mutfağa ilerleyip çıkardığım bardağa su koyup tekrar salona dönmüştüm.
"Al zıkkımlan şunu sonra sus ben bir konuşayım." Aynen der gibi ellerini sallamış ve suyu hızla kafasına dikip bitirdiğinde bir oh çekmişti.
"Okulumu değiştireceğim." Lafımı bitirdiğim an içtiği suyu yüzüme tükürmesini beklemiyordum.
...
Yaklaşık 40 dakikadır oturduğumuz oturma odasında, Hoseok hyungun sıkıcı konuşmasıyla açık olan klimaya rağmen terlemiştim.
"Hyung bir dinle- " lafımı kesip, nefessiz kalana kadar aralıksız konuşuyordu.
"Sus be manyak herif." Ağzı şokla aralanmış ve büyümüş gözleriyle bana bakıyordu.
"Jungkook'a yakın olabilirim, böylece kendimi affettirebilirim belki. Görmüyor musun haftalardır beni dinlemiyor bile." Dediklerimle olumlu anlamda başını sallamıştı.
"Taehyung," derin nefes alıp, sakince yanıma yerleşmişti.
"Onu kırdın. Şimdide kırıkları temizlemek, kötülükleri unutturmak istiyorsun. Amacın tekrar kötü değil, değil mi Taehyung?" Herkesin güvenini sarsmıştım anlaşılan.
Başımı hızla sallamış ve tamamen ona doğru dönmüştüm.
"Hyung yemin ederim sadece kendimi affettirmek istiyorum. O çok güzel, anlıyorsun değil mi? Nefretimi bile yıkacak kadar güzel." Heyecanla konuşan bana bakmış ve başını iki yana sallamış, şakaklarını ovuşturmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unknow | taekook
Fanfictionbilinmeyen numara: hey, sırrını biliyorum 080121| 110621| {düz yazı ağırlıklı/text}