merhaba salamli ekmeklerim!
kemerlerinizi baglayin ucusa geciyoruz
iyi okumalar.
*arkadaslar yorum atmiyorsunuz, zirlarim*
.....
İnce belimi saran eller, açık camdan gelip perdeyi uçuşturan hafif esinti, tenlerimize renk veren parlak güneş ve yanımda huzurla uyuyan esmer tenli sevgilim Kim Taehyung.
Uykum açılsın diye birkaç kez ard arda gözlerimi kırpıştırmış ve esnemiştim. Daha sonra Taehyung'u uyandırmamaya özen göstererek yatakta ona doğru dönmüştüm. Yüzünü kısa bir süre bakmış ve sesli bir şekilde iç çekmiştim.
Tanrı şahit her anında kusursuz görünüyordu.
Dağılmış saçları, kızarıp, şişmiş ve biraz yara olmuş dudakları ve çıplak üst bedeni, Taehyung kusursuz ve zarif bir eser gibi görünüyordu.
Sabahları onunla uyanmayı ilk kez olsada sevmiştim. Sadece birkaç saniye bile suratına bakmak huzurla iç çekmemi ve onun yanında olduğum her saniyeye şükretmemi sağlıyordu.
Benim yakışıklı koca bebeğim.
Üzerimde Taehyung'a bile biraz bol gelen bir tişörtü vardı ve dizlerimin biraz üzerine geliyordu.
Elimi çıplak sırtına yerleştirmiş ve onu biraz daha kendime çekmiş, burnunun ucundaki kahverengi noktaya tüy hafifliğinde bir öpücük kondurmuştum. Bu hareketim onu huylandırmış olacak ki burnunu kırıştırmış ve belimdeki ellerini biraz daha sıkılaştırmıştı.
Bir elimle sırtına hayali şekiller çiziyor, diğer elimle yüzüne gelen saçlarını geriye ittirmeye çalışıyordum.
Dudaklarına öpücük kondurmak için aramızda çok az mesafe olmasına rağmen biraz daha yaklaşmıştım suratına. Dudaklarımı, dudaklarına bastırmış ve geri çekilmiştim.
Sevgilim Kim Taehyung'u öpmeyi çok sevmiştim.
Saat'e bakmış ve 10'a geldiğini görüp tekrar Taehyung'a çevirmiştim gözlerimi. Dudaklarımı kulağı hizasına getirmiş ve kulak memesinin altına bir öpücük kondurup fısıldamıştım, "Sevgilim,"
Taehyung sesimi duyduğunu belli edercesine garip sesler çıkarıp lafımı tamamlamamı beklemişti. "Uyan hadi güzel aşkım, kahvaltı edelim."
Cevap vermek yerine kafasını, göğsüme yerleştirmiş ve burnunu tişörtüme sürtmüştü.
"Biraz daha böyle kalalım, kokunu ciğerlerimde daha fazla hissetmek istiyorum." göğsüme bir öpücük kondurup gözlerime bakmıştı.
"Göbüşüm aç mı kalsın Taehyung." yalandan bir üzüntüyle dudaklarımı öne büzerek konuştuğumda Taehyung dayanamıyormuş ve nefes almıştı.
"Göbüşün mü? Belin incecik farkında mısın Kim?" ellerini belimin inceliğini göstermek ister gibi daha da sıktığında neşeyle kıkırdamıştım.
"Oyalama beni, kahvaltı edelim kalk." onu ittirmiş ve yataktan çıkmak için doğrulmuştum ki Taehyung bedenimi tutup tekrar yanına yatırmış ve üzerime çıkmıştı.
"Sabah öpücüğü istiyorum Jungkook yoksa günüm aymaz hiç." başını boynuma gömmüş ve konuşmuştu.
Ellerimi saçlarına daldırmış ve kafasını boynumdan kaldırıp yüzlerimizi eşitlemiştim. Ardından ince dudaklarımı, dolgun dudaklarına bastırıp günümü şenlendirmiştim.
Alt dudağımı emdiğinde aynısını üst dudağına uygulamıştım. Kısa bir süre sonra geri çekilmiş ve alınlarımızı birleştirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unknow | taekook
Fanfictionbilinmeyen numara: hey, sırrını biliyorum 080121| 110621| {düz yazı ağırlıklı/text}