19| sadece kırgınım

3K 242 610
                                    

Merhaba güzellikler!

uzun bir bölümle geldim ve bu yüzden bolca yorum istiyorum😔

Unknow için son 5 bölüm bu arada :")

Her neyse bu bölümle birlikte kaosumuz tamamen bitiyor..

Eh iyi okumalar o zaman..

....

-Taehyung-

Jungkook kollarım arasında bayılmıştı.

Olduğum yerde kısa süre şokla yüzüne bakmıştım ancak olayın gerçekliğinin farkına varıp şoktan çıktım yere eğilip Jungkook'u dizlerime yatırmış ve ellerimle yavaş bir baskı uygulayarak yüzüne tokat atmıştım.

"Jungkook! Meleğim uyan." birkaç kez tekrar etsemde uyanmamıştı.

Ellerimden birini sırtına, diğerini ise dizlerinin arkasından geçirmiş ve kucağıma almıştım.

"Meleğim, uyan lütfen. Beni korkutuyorsun.." yüzüne ümitsizce bakıp ara sokaktan çıkmış ve eve doğru hızlı adımlarla ilerlemiştim. Yoldan geçenlerin gözleri bize dönsede umursamamış ve hızla yoluma devam etmiştim. Minik meleğim kucağımda sakin nefeslerle baygın yatıyordu çünkü.

Siteye yaklaştığımı fark ettiğimde koşmaya başlamıştım. Arada Jungkook'un suratına bakıyor ve uyanmasını bekliyordum. Ancak düzenli nefesleri dışında hiçbir tepki vermiyordu.

"Meleğim seni her öptüğümde bayılırsan sanırım zorlanacağız. Her gün bayılman biraz bizi yoracak." site kapısından içeri hızla girdiğimde kendimi rahatlatmaya çalışıyor ve duyduğunu düşünerek kucağımdaki minik bedenin kulağına fısıldıyordum.

Asansöre bineceğim sırada beni yavaşlatacağını düşünerek merdivenlerle yürümüştüm. Kucağımdaki bedeni hafifçe zıplatmış ve kayması engellemiştim.

Kim ailesinin olduğu kata geldiğimde kapının önüne ilerlemiş ve ayağımla kapılarını tekmelemiştim. İçerden sesler gelince rahatlamış ve derin bir nefes almıştım.

"Boşuna tosun demiyorum. Kır kapıyı al sök Jungkook tamam mı? Al sö-" kapıyı açmasıyla cümlesi yarıda kalmıştı.

"Bay ki-"

"Oğluma ne oldu? Dudaklarına ne oldu bu çocuğun? Hangi ırz düşmanı yaptı? Uyan tosunum." kucağımdaki bedeni kendisine çekerek yere uzanmış ve yüzünü tokatlıyordu.

"Efendim kolonya koklatabilirsiniz. Dizilerde hep öyle yapıyorlar sonra baş rol uyanıyor." ben de ikisinin önüne eğilip sakince konuşmuştum.

"İçeri geçelim, tosunum kapılarda kaldı." dediği şeyle başımı sallamış ve Jungkook'u kucağıma almak için eğilmiştim. Aksi halde Seokjin Hyung'un almaya gücü olduğunu sanmıyordum. Dizlerine vurup söyleniyordu.

Bildiğim yolu takip ederek oturma odasına gitmiştim. Bayıldığı için endişeleniyordum ancak bir sorun olmadığını düşünerek kendimi rahatlatıyordum. Birkaç dakika ardından Seokjin Hyung söylenerek salona girmişti.

unknow | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin