12| şem ve pervane

3.1K 354 336
                                    

Başlamadan önce, bu bölüm ceyhobier aşkımın ficindeki bölümden esinlenip, uzun site araştırmam sonucu yazılmıştır.

Ciddi haneul 😡😐 *Bölüm geçiş bölümü gibi birşey oldu, olaylar hemen gelişsin istemedim*
💖🍼🍭🌠🍒💘👸🏻🙆🏻‍♀️🥺🦋🌼

***

İnsan oğlu bir çok duygu bulundururdu bedeninde.

Bense şu an bedenimde, sinir ve üzüntüyü barındırıyordum. Sinir, yumuşak saç tellerimden, ayak parmaklarıma kadar ulaşıyor ve daha çok artıyordu.

Taehyunga attığım mesaj üzerinden 2 saat geçmişti, ancak alabildiğim tek cevap bana gönderdiği iki mavi tik simgesiydi.

Bir kaç kez tekrar mesaj atmayı denemiştim ve mantıksız olduğunu düşünüp uygulamadan çıkıp, telefonumu yatağa fırlatmıştım.

Bunların olduğu sıra babam eve gelmişti ve ikide bir neyim olduğunu sorup duruyordu.

Duygularımı hep dışa dönük yaşıyordum ve bu bazı zamanlar cidden sinir bozucu ve can sıkıcı olabiliyordu.

Sıkıntıyla sosyal medyaya girmiş, ekranı aşağı kaydırmaya başlamıştım. Dakika başı mesaj uygulamasını kontrol ediyordum. Son kez uygulamasına girdiğimde, bildirim sesiyle telefonumu elimden düşürmüştüm.

Mesajın bilinmeyen numaradan değil yoongi hyungtan olduğunu görünce derin nefes almış ve mesajlaşmamıza tıklamıştım.

...

yoongi hyung :
Ggukie nerelerdesin?
Bir anda gitme huyundan vazgeçsen iyi edersin. Kaç defa aradık neden açmıyorsun? Hey! Bir sorun mu var küçük velet?
Hyunguna cevap ver hişş alo

GluGluGguk :
Hyungie!!👉🏻👈🏻
Hiiiiç bir tanecik sorun yok🤥🤥 Bir an spor yapma isteği geldi icime biliyor musun? Anlamadim hic😔😔🍭

yoongi hyung :
hm öyle mi olmuş?
Sen spor yapmaktan nefret edersin sanıyordum ben de, görüyor musun yanılmışım😔

GluGluGguk :
Gördün mü istr hep yanilmissin😔
cok koştum ya kalbişim hizlandi🤭🤭
Gidip su iceyim ben, Gidiyorum.
Gittim hyungie😎😎😏

yoongi hyung :
aptal cocuk buraya dön!

görüldü

...

Yoongi hyungla kısa mesajlaşmam sonucu tekrar yatağıma uzanmıştım. Bedenimi cenin pozisyonuna geçirip düşünmeye başlamıştım.

Dışarıda onca insan varken neden benle uğraşmayı seçmişti? Hiç istememiştim bilinmeyen numaranın o olmasını.

İçimde oluşturduğu güven duvarını yıkması, kuruşu kadar kolay olmuştu.

İntikam mı istiyordum? Eh belki.

Kapımın çalınmasıyla başımı o yöne çevirdim. Tekrar çaldığındaysa, girmesi için onaylayan mırıltılar çıkarmıştım. İçeri babam girmişti.

"Bebeğim, arkadaşın gelmiş seni görmek istiyor. Adı neydi şey, hose-hoseok evet."

"Hoseok hyung mu? Hm, evet g-gelebilir babacım." yatağımdan doğrularak yüzüme sahte bir gülümseme yerleştirmiş ve başımı sallamıştım.

unknow | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin