merhaba salam ekmekler<3
öncelikle bölümde tamamen bir smut sahne yok :(
ayrıca ilk yazışım fazla acemice beğenirsiniz umarım😎
iftardan sonra okumaya özen gösterelim👋😤
iyi okumalar sutlaclar
*bolumu aceleyle atiyorum yazim yanlislari icin ozur dilerim :((*
....
"Taehyung sevişelim mi?"
Ve sahili dolduran, Taehyung'un derin sesinden gelen kahkahalar.
"Komik mi Taehyung?" sinirli sesimle omuzlarından ittirip, kucağından kalkmaya çalıştığımda, belimi daha sıkı sarıp aramızda mesafe varmış gibi daha da yaklaştırdı beni kendine.
"Benim küçük meleğim sevişmek mi istiyor?" hem sahil boyu yankılanacak derece kahkaha atıyor, hem de benimle dalga geçiyordu.
"Artık istemiyor Taehyung! Bırak beni." dudaklarımı öne büzmüş ve yalandan bir sinirle kaşlarımı çatarak konuşmuştum.
"Ben de bebeğimle sevişmek istiyorum." kulağıma yaklaşarak derin sesiyle fısıldadığında bedenim titremişti. Kızaran yanaklarıma ellerimi götürüp okşamıştım.
Terliyordum.
"Hadi eve gidelim." beni kucağından indirmeden ayağa kalktığında refleks olarak ayaklarımı, beline dolamıştım.
"Taehyung ne yapıyorsun? İndir beni, insanlar bakıyor." isteksizce konuşup, belinden sarkıttığım ayaklarımı salladığımda kıkırdamış ve dudaklarıma öpücük kondurmuştu.
Sanırım biraz endişeleniyor ancak her şeyden çok onun olmak ve onun'da benim olmasını istiyordum.
Şimdi ruhlarımız gibi bedenlerimizde birbirimizin olacaktı.
Kucağındaki beni biraz yukarı zıplatarak zorlanmadan yürümeye devam ettiğinde ellerimi sıkıca boynuna sarmış, başımı boynuna gömmüş ve kokusunu içime çekmeye başlamıştım.
"Taehyung," sıcak nefesim boynuna çarptığında titremişti.
"Hm?"
"Sen, of sen daha önce biriyle hiç şey yaptın mı?" utana sıkıla konuştuğumda kıkırdamış ve saçlarıma öpücük kondurmuştu.
"Birkaç kız arkadaşım oldu ama ilerisi olmadı bebeğim. Benim ilklerim seninle, senin ilklerinse benimle olacak." derin sesiyle mırıldandığında utanmış ve başımı boynuna biraz daha gömmüştüm.
Çevremizdeki pis bakışları hissedebiliyordum.
Birkaç dakika sonra araba açma sesi geldiğinde arabanın yanına geldiğimizi anlamıştım. Arabanın kapısını açıp beni ön koltuğa oturtmuş ve kapıyı kapatıp bir şey demeden kendi koltuğuna geçmişti.
"Bebeğimle sevişmeye gidiyoruz."
...
Kısa süren yolcuğumuz ardından eve geldiğimizde arabadan inmeden önce babama Taehyung ile kalacağıma dair kısa bir mesaj bırakmış ve onay alınca arabadan inip Taehyung'un yanına ilerlemiştim.
Tanrım o kadar çok utanıyordum ki yanaklarım kıpkırmızı olmuştu.
"Güzelim gerilmeni istemiyorum." Taehyung site kapısına ilerlemeden önce dizlerini kırarak boylarımızı eşitlemiş ve şefkat dolu bir sesle konuşmuştu.
"Gergin değilim ben." ellerimizi birbirine dolayıp onu eve sürüklediğimde arkamdan gelen kıkırtısını duyuyordum.
"Benim bebeğim asla gergin değil biliyorum." kıkırdamaya devam ederken asansöre binmiştik. Asansör Taehyung'un evinin olduğu katta durunca derin bir nefes almış ve inmiştim. Peşimden Taehyung'da inince asansör kapısını kapatıp, Taehyung'un evine ilerlemiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unknow | taekook
Fanfictionbilinmeyen numara: hey, sırrını biliyorum 080121| 110621| {düz yazı ağırlıklı/text}