Hoş geldiniz güzellikler ✌
Bölüm şarkımız yok bu yüzden önerilerinizi buraya alalımNeyse yazamayan yazar sizi seviyor!
iyi okumalar
.
.
.Onu öpmüştü.
Taehyung bir kızı öpmüştü.
Evet sikeyim homofobikti ve, ve bir kızı öpmesi gayet normaldi ama kıskanmıştım.
Siktir ben, ben onu kıskanmıştım.
Ondan nefret ediyordum!
Hayatımdaki tüm şansı onunla tanışarak kullandığımı düşünüyordum çünkü, çünkü o cidden çok güzeldi ve şimdi onunla tanıştığım güne lanet ediyordum.
Herkes gibi sahilin ortasında şaşkınlıkla bende onu izliyordum. Kocaman gözlerim olabilecekmişçesine daha da büyümüştü.
İçimde hissettiğim tek duygu kıskançlıktı.
Kimdi o kız? Neden öpmüştü onu? Aşık mıydı ona? Tanıyor muydu onu?
Hepsini es geçtim. Dolu gözlerimle son kez ona baktım ve koşar adımlarla hızla sahilden uzaklaştım. Hakkım yoktu kıskanmaya, onun adına yorum yapmaya. Onun üzerinde hiçbir hakkım yoktu ve deliler gibi kıskanmıştım.
Kısa bir süredir tanışıyorduk ve kalbimi hızlandırması normal değildi.
Eve yaklaştığımda, yolumu çevirip parka ulaştım. Gördüğüm ilk banka hızla oturdum ve sesli bir şekilde ağlamaya başladım.
Göz yaşlarım hızla kumdan oluşan zemine ulaşıp, bulunduğu yeri kirletiyordu.
Karşı bankta yaşıtım olduğunu tahmin ettiğim bir grup çocuk vardı. Ve geldiğimden beri bana bakıyorlardı.
Sesli ve rahatsız edici bir biçimde sakız çiğneyen kız konuştu. "Deliğini beğenmediler mi jungkook neden ağlıyorsun?" ve hepsi kahkaha atmaya başladı.
Cevap veremedim ne diyebilirdim ki?
İbneydim, toplumda dışlanan bir ibne."Kapa çeneni." diyebildim yalnızca.
Uzun boylu bir genç öne atıldı.
"Sevgilimle düzgün konuş orospu çocuğu." dişlerini sıkarak konuşuyordu ve bu cidden, rahatsız ediciydi.Ayağa kalktım, hepsi bana bakıyordu. Yavaş ve çekingen bir tavırla yanlarına ilerledim. Korkmuyordum bu sefer. Canım yanmıştı ve bedensel acı beni incitemezdi, bedenimdeki birkaç morluk beni korkutmazdı.
Onlara doğru ilerledim ve uzun boylu yaşıtım olduğunu düşündüğüm çocuğun önünde durdum.
"Korkmuyorum anladın mı? İbne olmaktan, deliğimin becerilmesinden, ailemin eşcinsel bir çift olmasından, dayak yemekten, birini dövmekten." tükürürcesine konuşuyordum.
"İşte bu yüzden dövmek istiyorum. Beni dövmeni istiyorum, Lütfen."
...
Jimin hyung💗'tan 20 cevapsız arama 6 mesaj!
yoongi hyung'tan 16 cevapsız arama!
bilinmeyen numara'dan 2 yeni mesaj!
hoseok hyung'dan 12 cevapsız arama!
Ağlayarak kaldırımda uzanıyor telefonuma gelen bildirimleri red ediyordum.
Eve dönmek, küvette oturup saatlerce ağlamak istiyordum.
Yorulmuş ve sıkılmıştım, her gün aynı zırvalıkları duymaktan. Hatırlamış ve bilinmeyen numara'dan bir kez daha nefret etmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unknow | taekook
Fanfictionbilinmeyen numara: hey, sırrını biliyorum 080121| 110621| {düz yazı ağırlıklı/text}