merhaba tatli ay cicekleri
finale geldik ;((
bir bolum daha geliyor instagram uzerine^^
bolumde bulunan yazim hatalari uzerine cok cok cok ozur diliyorum umarim cok fazla yoktur🙂
arkadaslar yorum istiyorum 5k kelimeye yorum yorum yorum👍😳
iyi okumalar✋
...
Aylar öncesine kadar olacağım konumu ve alacağım sevgiyi tahmin etmez ve gelen zorbalıklar yüzünden yalnızca eski hayatımdan bir pay bir anı bekleyip gülümsemeyi dilerken yalnızca somurturdum.
Şimdiyse yanımda yakışıklı, kusursuz sevgilim Taehyung, tek yuvam olan ailem ve birkaç arkadaşım vardı. Küçük ancak içerisinde kocaman sevgi, umut ve güven bulunduran bir aile olmuştuk.
Sevgilimin mezuniyeti için takım elbise seçmeye çalışırken önüne bulduğum en çirkin seçenekleri sunuyor, onu sahte takındığım sinirli ve kıskanç yanımla güldürüyordum.
Gün sonundaysa arabasında yemek yerken, sahilin olduğu yoldan açtığımız son ses müzik ile Miley Cyrus'e eşlik ederken eve dönmüştük. Huzurlu ancak geçen haftadan beri aklıma gelen an yüzünden bir o kadar kıskanç hissediyordum.
Geçen hafta Taehyung beni balosuna davet edeceği sıra bir kız beni umursamadan Taehyung'un yanına gelmiş ve flört etmeye çalışarak onu davet etmişti. Kan beynime sıçramış ve ellerim titremişti. Ancak Taehyung sadece bir hareketiyle beni sakinleştirmiş, belime koyduğu eliyle kızı nazik bir tavırla red edip 'sevgilimle geleceğim' diyerek beni işaret ettiğinde çok utanmış ancak sevinmiştim de.
Eve girdiğimizde mutfağa ilerlemiş ve bardak çıkartıp soğuk bir su içmiştim. Hava son günlerde oldukça sıcaktı. "Taehyung!" diye seslendim odasına ilerleyen sevgilime.
"Güzelim?" dedi hemen ardından ne olduğunu sorgularcasına.
"Kıyafetlerini dene hadi tekrar görmek istiyorum."
Gülümsemiş ve kapı pervazına yaslı bana doğru adımlayıp ellerini belime dolamıştı. "Sen giydirmek ister misin?" dedi sırıtarak. Omuzlarından tutup ittirmiş ve kıkırdayarak geri çekilmiştim. "Yemek yapıp eve ineceğim, mezuniyetinde yanımda senin gibi bir afet varken benim de kusursuz durmam gerek. Takım elbisemi deneyeceğim."
"Evlendiğimiz zaman beyaz bir takım elbisenin içinde seni göreceğim günü iple çekiyorum." demişti Taehyung flörtöz bir ses tonuyla.
Gülümsemiş ve kızarmış yanaklarımı umursamadan yanıtlamıştım hemen onu. "Aşağıda bekliyorum Taehyung." yanağına öpücük kondurmuş ve geri çekilip merdivenlerden inmiştim.
Mutfağa indiğimde dolaptan çıkardığım malzemelerle salata yapmış ve hızlıca ramen hazırlayıp masaya yerleştirmiştim. İçecekler için bardak çıkaracağım sıra belime dolanan kollarla irkilmiş ve bardakları çıkarmak için uzandığım dolaptan ellerimi yavaşça çekmiştim.
"Beni korkuttun." demiştim enseme öpücük kondurduğu sıra. Cevap vermemiş ve belimdeki ellerini bolartıp beni kendine çevirmişti. Yarım yamalak giydiği takım elbisesiyle oldukça kusursuz ve şık görünüyordu. Ağzımla aynı orantıda açılan kocaman olmuş gözlerimle Taehyung'u süzüyordum.
"Siktir, seni partiye göndermek istememe sebep oluyorsun." diye mırıldanmıştım. Gülümsemiş ve anlıma dağılmış saç tutamlarını geriye ittirip, şakağıma öpücük kondurmuştu. "Diğerleri pek umurumda değil. Yanımda bir güzellik ile gideceğim sikim sonik mezuniyet töreninde, gözlerimle seni izlemekten, etrafta ne olduğunu unutacağıma eminim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unknow | taekook
Fanfictionbilinmeyen numara: hey, sırrını biliyorum 080121| 110621| {düz yazı ağırlıklı/text}