24| arsız

1.3K 127 184
                                    

merhabalar asklarim😎

bolum asiri sacma sapan diger bolum final oldugu icin aklima bir sey gelmedi😭

yeni ficin 2. bolumune basladim🙏🏻✊

iyi okumalar size havali insanlar

....

Taehyung'un kolları arasında uyuduğum huzurlu uykum, kalçamda hissettiğim ağır sızı ile son bulmuştu. Gözlerimi kısıkça aralamış ve görüntümün netleşmesi için ellerimi yumruk yapıp, gözlerimi ovuşturmuştum. Ardından yerimden hafifçe doğrulmuş ve yanımda uyuyan sevgilime bakmıştım. Onu bu kadar güzel uyurken uyandırmak istemiyordum ancak kalçamda ki bu acıya daha fazla dayanabileceğimi sanmıyordum.

Doğrulduğum için aramızda oluşan küçük mesafeyi ona biraz daha yanaşarak kapatmış ve elimi omzuna yerleştirip, hafifçe dürtmüştüm. "Taehyung, uyan."
Birkaç mırıltı çıkartmış ardından bana sırtını dönüp uyumaya devam etmişti.

Popom çok ağrıyordu ve o hâlâ uyumaya devam ediyordu! Elimi omzuna koymuş ve onu sertçe silkeleyip, korkuyla uyanmasını sağlamıştım.

Gözleri hemen endişeyle gözlerimi bulmuştu. "Aşkım," dedi sabah olduğu için biraz daha derin ve kalın çıkan sesiyle.

"Ne oldu bebeğim? İyi misin, hm?" bir elini saçıma çıkartmış ve saçımı geriye ittirmişti. Kızarık yanaklarım ve kalçamdaki acıdan dolayı hafif dolmuş gözlerimle, yüzüne baktım.

"Taehyung, popom çok acıyor. Sanırım-sanırım ağrı kesici ya da krem gerek." sona doğru kısılan sesime kıkırdamış ve anlıma öpücük kondurmuştu.

"Kahvaltı edelim sonra da ağrı kesici içersin. Daha sonra da ben deliğin tahriş olmasın diye krem sürerim. Olur mu güzelim?" utandığım için başımı, kucağımda ki parmaklarıma indirmiş ve oynamaya başlamıştım. Hâlâ cevap bekleyerek suratıma baktığında yalnızca başımı sallayabilmiştim.

Yanağıma bir öpücük kondurup odasında ki banyoya ilerlemiş ve kısa süre sonra çıkıp, tekrar yanıma gelip, yatağın önünde eğilmişti.

"Sen burada uzan, bak telefonunda burada. Ben de kahvaltı hazırlayıp getiriyorum aşkım." gülümsemiş ve başımı sallamıştım.

Benimle ilgilenmesi hoşuma gidiyordu.

Taehyung çıkmak için odanın kapısını açtığında havlayarak bacaklarına dolanan köpeciği Yeontan'a kıkırdamıştım. Taehyung Yeontan'ı kucağına almış ve başını öpmüştü. Ardından aşağı inmeden önce patisini kaldırıp bana el sallamasını sağlamış ve bana da öpücük atıp aşağı inmişti.

Odadan çıkması ardından ben de kalçama baskı uygulamayacağım bir pozisyona geçmiş ve komodine uzanıp telefonumu almıştım.

Babam ve arkadaş grubumuzdan mesajlar, sosyal medya hesaplarımdan ise birkaç bildirim vardı.

Hepsini temizlemiş ve babam ile olan sohbetime girmiştim

...

handsome babam:
sesinizi duydum bıcırık

tosun jungkook:
ne

handsome babam:
hadi hadi utanma benden
duydum hep sesinizi

tosun jungkook:
ne

handsome babam:
çat çat güm güm diyorum gerizekali

unknow | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin