35

309 18 37
                                    

Serkan

"Güzelim inmemiz lazım."

"Beş dakika daha."

"Minibüsteyiz bebeğim hadi evimize gidelim." dediğimde kafasını sallayarak gözlerini ovuştura ovuştura minibüsten indi. Bu haline güldüğümde dengesini kaybetmemesi için kolumu beline dolayarak binaya doğru ilerlemesine yardımcı oldum.

Asansörün önüne geldiğimizde kapısını açarak içeri girdik ve ineceğimiz katın düğmesine bastım. Kapı kapandığı an Alper'e dönerek o sevimli suratına doğru eğildiğimde, kafasını kaldırarak bana baktı.

"Bir kere daha öpeyim mi ?" diye sorduğumda Alper hızlıca kafasını sallamıştı.

"Sadece bir kere mi ?" diyerek gülümsediğinde hızlıca dudaklarımı dudaklarına bastırdım.

Tam o an açılan asansör kapısıyla hızlıca geri çekilerek Savaş'tan öğrendiğim iki üç küfürü savururken, Alper bu halime küçük bir kahkaha attı.

"Göstereceğim sana evde." diyerek göz kırptığımda Alper bunu beklemiyormuş gibi şokla gözlerini açtı. Ardından ellerini ağzına götürerek güldüğünde ben de sırıta sırıta kapıyı açtım.

"Annenler evde mi ?"

"Maalesef bebeğim, öyleler."

"Çok fesat bir çocuk olduğunu düşünmeye başlıyorum."

"Hoşuna gitmediğini söyleyemezsin."

"Uyuyorlar mı ?" diyerek dudaklarını dişlediğinde hiçbir öpücüğün bana yetmeyeceğini anlamıştım.

"Uyuyorlar sanırım gel hadi." diyerek onu kapıdan içeri çektim.

"Sen odama git ben yine de bir kontrol edeyim." dediğimde kafasını sallayarak odama doğru ilerledi.

Annemlerin yatak odasına geldiğimde içeri bakarak uyuduklarını teyit ederek hızlı adımlarla odama doğru ilerledim.

"Öyle yatma bir şeyler giy şuradan." diye dolabı gösterdiğimde kafasını sallayarak dolabıma yöneldi.

Buraya her geldiğinde giydiği kıyafetlerimi alıp bana döndüğünde ben çoktan tişörtümü değiştirmiş, pantolonumu çıkartmıştım bile.

"Ne oldu ?"

"Bir şey olmadı." diye kendi kendine fısıldadığında gülerek ona yaklaştım. Ellerimi yanaklarına koyarak kafasını kaldırdığımda dudaklarına küçük bir öpücük kondurdum.

"Sen sevgili olduktan sonra bir utangaç mı oldun sanki ?"

"Sadece hala inanılmaz geliyor."

"Niye böyle düşünüyorsun ki ? Asıl bana öyle geliyordu. Sen benim biseksüel olduğumu biliyordun ama ben seni düz sanıyordum." diye göz kırptığımda dudaklarını dişleyerek bana baktı.

"Yani aslında ben sanırım Serkanseksüelim."

"Nesin nesin ?" diye sessizce güldüğümde kaşlarını çatarak bana baktı.

"Tek etkilendiğim erkek sensin işte."

"Gururum okşandı güzelim."

"Bana da garip gelmişti işte korkmuştum çünkü ilk defa olunca-" cümlesini tamamlamasına izin vermeden ellerimi iyice yüzüne yerleştirerek bana bakmasını sağladım.

"Şu an korkuyor musun ?"

"Ne ?"

"Şu an diyorum. Şu an korkuyor musun ? Hislerinden yani, bir erkekten hoşlanma konusu..."

Ara Bulucu | bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin