Evren
"Yaz geldi haydi başlasın tüm eğlence..."
"Lan oğlum sus bir sus tek bir yeminle daha güzel"
"Gelemez misin benimle her şeyi boş ver sen beni dinle..."
"Sen Alper Erözer şarkılarını niye ezbere biliyorsun amına koyayım." diyerek sorgulayan bakışlarımı Serhat'a yolladım.
"Sen bunun Alper Erözer şarkısı olduğunu nereden biliyorsun." diye soruyu bana döndürdüğünde bakışlarımı başka tarafa döndürdüm.
"Hem ben soruyor muyum sana neyi ezbere bildiğini ?"
"Ne ?"
"SORUYOR MUYUM LAN BEN SANA KİMİ SAVUNDUN !"
"Lan neyi savundum."
"Abdulhamiti savundun !!"
"Savunmadım !"
"Savundun !"
"ÇIKAR GÖSTER LAN !" diye hışımla ayağa kalkıp Serhat'ın üstüne yürüdüğümde Serhat nah çekerek kaçmaya başlamıştı.
Nedensizce sinirliydim amına koyayım. Tamam nedensiz değildi aptal Mert'ti sebebi. En yakın arkadaşımı çalmıştı pezevenk. Eren'de benim yerime Mert'le takılıyordu sürekli. Hadi Mert neyse ama Eren'in benim yerine sürekli Mert'le olması beni iyice sinirlendiriyordu.
Eren'le kaç yıldır arkadaştım ve ciddi anlamda en yakın arkadaşımdı. Her şeyimi bilirdi. Çocukların benim hakkımda bildiği şeyler Eren'in bildiklerinin yanında bir hiçti. Eren tüm bildikleriyle hayatımı mahvedebilirdi.
İçimdeki boşlukla ve sanki arkadaşımı kaybetmişim hissiyle Mert ve Eren'e bakarken daha fazla katlanamayacağımı anlayıp kimseye bir şey demeden sınıfa doğru ilerlemeye başladım.
"Nereye lan ?" diye biri bağırdığında ben çoktan uzaklaşmış sınıfa gelmiştim bile.
Ağır ergen gibi davranıyordum ama sorunun ne olduğunu bilmiyordum. Eren hala arkadaşımdı anasını satayım işte iki üç gün Mert'le yakınlaştılar diye ne trip atıyorum amına koyayım.
"Evrennn" diye biri yanıma geldiğinde yüzümü buruşturdum. Normalde kimseyi kırmazdım fakat şu an değildi, şu an asla çekemezdim.
"Başım ağrıyor Gözde yemin ederim, sonra konuşalım."
"Ay neyin var ? Revire gidelim mi ?"
"İyiyim mühim bir şey değil geçer yalnız kalırsam." diye vurgu yaptığımda kafasını sallayarak uzaklaşmaya başladı.
Oflayarak kafamı öne eğdim ve yüzümü sıvazladım. Kafamı kaldırdığımda karşımda kocaman sırıtmış Eren'i gördüğümde gözlerimi kısarak yüzüne baktım.
"Ne oldu sana ? Kaç gündür bok gibi gözüküyorsun. Anlat bana." dediğinde sinirle sırıttım. Yine de Eren'e bu durumu belli etme gibi bir düşüncem yoktu. Benim aptal triplerim yüzünden Eren'in kendini üzmesine dayanamazdım.
"Bir şey yok kanki valla bak."
"Emin misin ? Eğer evde bir şey oluyorsa..?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ara Bulucu | bxb
HumorYüzüne birazcık daha yaklaşıp ellerimi uyanmasından korkarcasına saçlarına götürdüm. Neden böyle hissediyordum ? Daha önce yaşamadığım bir şeydi ve bu beni korkutuyordu. Evet şu an onu beğeniyor ve kıskanıyordum fakat ya bu beğeni daha da ileri gide...