8

527 34 31
                                    

Evren

"Yine kaldık lan otobüse!"

Otobüs durağına kısa bir yürüyüşten sonra varmış, otobüs bekliyorduk. Savaş hala söyleniyordu.

"Kanka tamam alt tarafı otobüse binip Ateşlere gideceğiz sakin."

"Amına koyayım otobüstekilerle münasebetsiz durumlara giriyorum her seferinde. Bir de okul çıkışı sürüklüyorsunuz hep bir yerlere 2 kat daha kalabalık oluyor ulan!"

"Al bak geliyor şimdi yürü hadi yürü."  deyip onu ittirmeye başladım. Savaş otobüsün merdivenlerinden çıkarken ben de arkasından ilerliyordum ki arkamda bir cisim hissetim.

"Lan Eren niye dayıyorsun oğlum 1-2 adım geriden gel."

"Bebeğim çocuk için hazırlık yapıyorum."

"Yavşaman okay de cinsel olarak bu dürtünü neye borçluyum gerizekalı ?"

"Eşeğin sikine." dediği an arkadakiler gülmeye başlamıştı.

"Burada porno oynatıyorlar nerede bu sayfanın admini !"

Coşkun "Oğlum otobüsçü yanlış anlayacak yürüyün." dedi.

"Tecavüze uğruyorum burada Coşkun bunu en iyi sen bilirsin..."

"Yine tecavüzcü Coşkun esprisi mi ? Sikeceğim şimdi ecdadını."

"Bak bu yüzden diyorum işte çok sikiş sokuşçusun bu beni korkutuyor." deyip dudak büzdüm.

"Tipim değilsin canım. Ayrıca yengen var Ahu duyarsa benden önce o sikecek."

Eren "Kanka arkada şu çocuk bana dayıyor korkuyorum koru beni." deyip üstüme çullandı.

"O sana dayamasın diye sen bana dayıyorsun gerizekalı. Dayayan dayayana bugün."

Savaş "Bir susun amına koyayim sikeceğim şimdi feriştahınızı, hepinize bir dayayacağım göreceksiniz ebenizi. Bir susun da huzurla yolculuk edelim." diye çıkıştı. Reis konuştuktan sonra herkes sustu ve Ateşlere kadar kimseden çıt çıkmadı.

Otobüsten indikten sonra durağın neredeyse dibinde olan eve yürüdük ve kapıyı çaldık. Son anda zorla arabaya binen orospu Serhat kapıyı açtı ve içeri girdik.

"Hayvan gibi acıktım lan ne yiyeceğiz."

Ateş "Aç mısınııızz." diye bağırdı

Herkes hep bir ağızdan "EVEEETTT!" dedi.

"YARRAAMII YİYİİNN."

Allah seni ne yapmasın.

"Kanka o kadar küçük öğün yetmez bize tek kişi bile doymaz."

"ZAAAAA."

Herkes hayvan gibi gülerken Ateş küs küs oturuyordu.

"Söylemiyorum lan yemek ne bok yerseniz yeyin."

"Bir tek senin mi paran var lan yavşak. Biz de para toplar söyleriz."

"Bende para yok valla Ateş'in ayaklarına kapanmak üzereyim."

"Böyle ayağıma gelirsiniz fakirler."

"Dersin kendisinin parası, baban kesse sen bizden dilenirsin. Büyük konuşma derim kardeşim." deyip Ateş'e bir bakış attım.

"Evren haklı Ateşçiğim büyük konuşma derim." diye beni onayladı Eren. Bunun üstüne Ateş mırın kırın ede ede yemekleri sipariş etti.

Yemekleri beklerken Ateş'in evindeki tramboline çıkıp zıplamaya başlayan Eren'e baktım.

Ara Bulucu | bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin