Serhat
"Ya Semih vallahi billahi bu son soru ya !"
"Ya oğlum sabahtan beri senin sorularına bakmaktan ben çalışamadım hocaya falan sorsana azıcık."
"Semih şu an eğitimimi hiç desteklemiyorsun ! Nerede o baştaki eğitimimi destekleyen, beni bu yola itip her zaman arkamda duran Semih !"
"Yok o Semih, ders çalışmaya gidiyor o Semih."
"Ya iyide bal böceğim bu da ders, alıp çözüyorsun. Ya nolur birkaç tanesine daha baksan."
"Ya yavşama lan. Bildiğim konu o bilmediklerime bakacağım azıcık."
"Hangisiymiş o ? Ben de ona çalışayım onları sorarım ?"
"Ya sabır ya sabır ! İyi tamam parabol bakacağım sen de bak bugün içerisinde sorun olursa zevkle çözeceğim."
"Ya Semih bir şey diyeceğim o zaman."
"Ne oldu ?"
"Diyorum ki motorla geldim ben bugün acaba evde sen bana şey mi anlatsan ?"
"Annemden babamdan çok senin suratını görüyorum Serhat." diyerek iç çeken Semih'e korkuyla baktım. Napayım ulan hocalardan çekiniyordum ! Ben de Semih'e sorup duruyordum.
Çocuk bıktı benden. Yemin ederim içinden Hulk çıkaracağım şu çocuğun. Birimize bile bağırıp çağırmayan sakin çocuktan öküz yarattım helal bana.
"İyi tamam tamam gideriz asma suratını."
"Ya sen var ya sen yerim ulan seni." diyerek 'şükür bugünde ölmedik' diye içimden geçirip Semih'e sarıldım.
"Tamam sırnaşma ya." diyerek güldü.
Hoşuna gidiyorda çaktırmıyor işte. Sonuç olarak kimse Serhat Uslu'nun cazibesine dayanamaz.
Bunu Semih'in suratına söylesem beni ders kitabıyla döverdi net orası ayrı konu.
"Tamam o zaman seni kaçırıyorum çıkışta."
"Bizim eve gideceğiz ?"
"Bozmasana lan. Biliyoruz herhalde." dediğim an zil çalınca gözlerimi kocaman açarak Semih'e baktım.
"Ay bismillah !" diyerek sınıfa doğru koşarak kaçtığımda Semih tüm teneffüsünün boşa geçmesinin siniriyle beni kovalamaya başlamıştı.
"Ulan Serhat ya 15 dakika nasıl oyaladın lan beni !!"
"Ay hoşt ulan gelme !!" ay bu beni çiğ çiğ yer vallahi billahi yer ya.
Test kitabıyla besleniyor bu çocuk. Önüne test koysan oturur uslu uslu çözer yemin ederim bu nasıl bir azim.
"Ay canım hocam bal hocam nasılsınız hocam." diyerek önüme çıkan ilk hocayla konuşmaya başladım. Yoksa bu Semih'ten yeminle kurtulamazdım.
"Hayrola Serhatcığım bir şey mi oldu ?"
"Hocam ! Aşkolsun kırıldım gücendim. Yani ben her zaman size hal hatır sorarım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ara Bulucu | bxb
HumorYüzüne birazcık daha yaklaşıp ellerimi uyanmasından korkarcasına saçlarına götürdüm. Neden böyle hissediyordum ? Daha önce yaşamadığım bir şeydi ve bu beni korkutuyordu. Evet şu an onu beğeniyor ve kıskanıyordum fakat ya bu beğeni daha da ileri gide...