Serkan
"Hadi Alper, Ateş geldi dövecek sonra bizi !"
"Ya geliyorum tamam. Şu çantayı kapatamadım ki bir türlü. Gelip üzerine otursana !"
"Ne aldın o kadar da kapanmadı ?" diyerek söylene söylene Alper'in yanına gittim.
"Güzelim ne yapacaksın o kadar kıyafeti acaba ?" diye bıkkınca konuştuğumda Alper tek eliyle çantayı tutup diğer eliyle beni çekti.
"Ya sen otursana bi' !"
Uzun uğraşlar sonucunda çantayı kapattık ve artık beklemekten çatlayan Ateş'in yanına gittik.
"Abicim nerde kaldınız ya ?" diye söylene söylene yanımıza geldi Ateş.
"Sorma abi benimki bir türlü hazırlanamadı." diyerek çantaları en arka koltuğa attım.
"Selamın aleyküm." diye minibüse giren Alper'e herkes selam verdi.
"Alacağımız başka biri yok değil mi ? Direkt gidiyoruz ?"
"Çok şükür yok, şimdiden benzin bitti anasını satayım." diye söylenerek bir benziliğe gitmemiz gerektiğini vurguladı Ateş minibüsü çalıştırırken.
"Zengin olsanda söyleniyorsun işte ekonominin halini sen gör." dedi Mert.
Ateş en yakın istasyondan benzin alırken biz de eve varınca ne yapacağımıza dair derin bir sohbete daldık.
Neşeli bir şekilde "Kankalar uno aldım oynarız." diyen Yiğit ile herkes iyi bok yedin ifadesini takındı.
"Abi oyunda çok iyisin, sürekli kazanıyorsun diye bize hep uno oynatıyorsun hiç zevkli olmuyor."
"Yiğit kanka sen oynama biz oynayalım."
"Siktir lan oradan, hem oyunu ben getireyim hem de dışlanayım."
Evren "Tamam onu boşverin şimdi, et yiyeceğiz lan." deyip ellerini çırptı.
O sırada Ateş'in minibüse geri gelmesiyle herkesin dikkati ona yöneldi.
"Depoyu doldurdum gençler bir daha hiç durmayız."
"Zenginlik bir başka tabi."
***
"Allah'ım iyi ki zenginsin seni çok seviyorum." diyerek Ateş'e sarılan Yiğit'le Ateş yüzünü buruşturup komik bir ifade ile bize baktı.Bu haline güldüğümüzde Mert Yiğit'i Ateş'in üzerinden almış eve doğru ilerletmişti.
"Serkan şunu tutsana ben minibüsü park edeceğim." diyerek anahtarları bana fırlattı. Anahtarları havada yakalayıp kapıya doğru ilerledim ve kapıyı açtım.
Sanki indirim günü mağaza kapısını açmışım gibi üstüme çullanan arkadaşlarımdan son anda kaçtığımda gözlerimi sımsıkı kapatmıştım. Hala ölmediğimi fark ettiğimde rahat bir nefes verip gözlerimi açacağım sırada kolumdan çekilmemle küçük bir çığlık attım.
"Ne yapıyorsun orada gözün kapalı gerizekalı." diye gülen Alper'le rahat bir nefes verdim.
"Lan öyle birden çekilir mi korktum." dediğimde kollarını belime sararak başını omzuma yasladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ara Bulucu | bxb
فكاهةYüzüne birazcık daha yaklaşıp ellerimi uyanmasından korkarcasına saçlarına götürdüm. Neden böyle hissediyordum ? Daha önce yaşamadığım bir şeydi ve bu beni korkutuyordu. Evet şu an onu beğeniyor ve kıskanıyordum fakat ya bu beğeni daha da ileri gide...