Eren
"Ya gerizekalı o kaşıkla konur mu ? Kepçe alsana şurdan !" diye Evren'e son gücümle bağırdığımda korkarak benden uzaklaşmış, eline kepçeyi almıştı.
Allah'ın özürlüsü çorbayı kaşıkla koymaya çalışıyordu seneye koymayı bitirir artık.
"Ya ne yapayım mutfakla aram yok."
"Onu anlıyorum zaten sen koyana kadar kaşık eline yapışıp kalacak. Neyse adam oluyorsun sen yemek yapmayı da öğreteceğim ben sana." diye bilmiş bilmiş konuştum.
"Çok müteşekkir olurum Eren Bey." diyerek yanıma gelip bana yılıştı.
"Sen çok sevdin benle kalmayı bakıyorum."
"Senle değil canım anne ve babamla kalmayı sevdim." diye dalga geçerek konuştuğunda omuzuna bir tane geçirdim. İyi yaptım.
"Öyle olsun yerde yatarsın bugün." diye trip atarak mutfaktan çıktım. Bununla da ev arkadaşı olmak amma zormuş.
"Ya canına yandığım şaka yaptım gel buraya küsme." diye sırıta sırıta peşimden geldiğinde omuz silkerek odama doğru adımladım.
Tam kapıyı açıp odama gireceğim sırada belime sarılan kollarla adımlarımı durdurarak küçük bir çığlık attım.
"Ya oha amına koyayım daha demin kaç metre ötemdeydin ne ara yanıma geldin hayvan, insan ses çıkartır ödüm koptu."
"Küsme bana." diye kulağıma fısıldayıp gülümsedi. Bu numaralara kanar mıyım lan ben.
"İyi tamam küsmedim."
Kanarmışım.
"Sen de içecek misin çorbadan ?"
"Canım şu eli bir çek önce." diye elini ittiğimde çekildi.
"Vallahi kalbim bir miktar kırıldığı için çorbamı 'kepçe' ile sen koyarsan tabii ki içerim."
"Ya iyi ki bir kaşıkla koymaya çalıştık he."
"Oğlum tamamda akıl var mantık var kaşıkla koymak ne."
"Yaptık bir hata affet." diye ellerini yalvarır gibi tutarak bana döndü.
"Yalvarman hoşuma gitti devam et."
"Nah !" diye bağırıp ciddi ciddi bana nah çekerek mutfağa girmesiyle koca bir kahkaha patlattım.
"Oha ev inledi o nasıl bir sesti komşular gelir birazdan." diye gülmeye devam ederken mutfağa girdim.
"Elim acıdı harbi ne çektim be."
***
"Oh be sanki tüm gün ayaktaymışım gibi hissettim birden yatağa yatınca." diyerek ayakta dikilen Evren'e döndüm.
"Annenler kaçta gelecekmiş ?"
"Bugün bizi beklemeyin dediler demek ki geç dönecekler."
"Ev bize kaldı yani ?"
"Bak korkutma beni Evren." diyerek örtüyü üstüme örttüğümde Evren güldü.
"Sen de fesatlaştın iyice."
"Seninle aynı ortamda vakit geçirince oluyor öyle." diyerek göz kırptığımda gülümseyerek yanıma yattı.
"Hassiktir ya ben şeye yazmadım."
"Yine hangi kızı unuttun anasını satayım."
"Pınar'a lan kız değil, kuzenim." diyerek telefonunu eline aldı ve Pınar'la konuşmalarına girdi. Meraktan iyice Evren'in yanına kayarak kafamı omzuna yasladım. Bu açıdan telefonunu rahatça görebiliyordum fakat özel mesajlarını okumamak adına mesajları okumadım.
"Oha kaç saat olmuş sikecek ebeni bu kız diyeyim ben. Psikopat bir kuzenin var."
"Yemek yapıyordum desem de inanmaz ki şimdi."
"Ben görmesem ben de inanmam."
"Ben o kadar beceriksiz biri miyim ayıp ya."
"Tek kabiliyetin kızlar."
"Ve erkekler."
"Bayadır erkeklerle ilgilenmiyorsun ki."
"Ortalıkta dolaşabilecek konumda mıyız sanki."
"Yani o da doğru." diyerek kafamı kaşıyarak kafamı kaldırdım.
"Ayrıca dikkatini çekerim bayadır kimseyle konuşmuyorum." dediğinde kafamı sallayarak Evren'den uzaklaştım ve arkamı döndüm.
"Uyuyacak mısın ?"
"Evet." diye mırıldanarak gözümü dahi kırpmadan duvara bakmaya devam ettim.
"İyi misin ?" diye sormasının ardından telefonu kitleme sesini duydum.
Ben cevap vermeyince iyice yanıma yaklaşarak tepeden bana baktı.
"Eren." diye fısıldadığında kafamı çevirip ona baktım.
"Sana bir şey sorabilir miyim ?"
"Sorman hata direkt sorabileceğini biliyorsun."
"Evet ama ben yani beni yanlış anlama tamam mı ? Beni yanlış anlamayacak tek kişi sensin sadece ben merak ettim."
"Neyi merak ettin ?"
"Yani biliyorum bu normal bir şey zaten ama yani erkeklerden hoşlandığını nasıl anladın ? Sonuçta bizi büyütürlerken her zaman kızlarla olmamız gerekliymiş gibi büyüttüler ve..." saçmaladığımı düşünerek dudaklarımı birbirine bastırarak gözlerimi kaçırdım.
"Bir kızı nasıl güzel buluyorsan bir erkeğide bulabilirsin." diye konuşmaya başladı.
"Ya da bir kızın hisleri, düşünceleri, yaptıkları nasıl seni ona çekiyorsa bir erkeğinkilerde çekebilir." diyerek bana iyice yaklaştığında istemsizce nefesimi tuttum.
Dudakları kulağıma geldiğinde kalbimin iyice hızlandığını hissederek yorganı ellerim arasına alıp sıktığımda nefesini kulağıma üflemişti.
"Bir kızla nasıl güzel vakit geçirebiliyorsan ve bu hoşuna gidiyorsa bu bir erkeklede olabilir." kulağıma değen nefesi içimi ürpertirken dudakları kulağımdan yanağıma indi.
"Evren..." sessizce adını fısıldadığımda burnunu yanağıma sürterek kafasını hafifçe kaldırdı.
"Ben seninle çok güzel vakit geçiriyorum Eren." demesinin ardından bu seferde nefesini dudaklarıma doğru üfleyerek dudaklarını dudaklarıma sürttü.
Ben gözlerimi kapamış kendimi ana bırakmışken aniden Evren'in üstümden çekilmesiyle dudaklarımı ısırdım.
Birkaç saniye sonra kapının açılma ve kapanma sesini duyduğumda yavaşça gözlerimi aralayarak elimi kalbime götürmüştüm.
Siktir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ara Bulucu | bxb
HumorYüzüne birazcık daha yaklaşıp ellerimi uyanmasından korkarcasına saçlarına götürdüm. Neden böyle hissediyordum ? Daha önce yaşamadığım bir şeydi ve bu beni korkutuyordu. Evet şu an onu beğeniyor ve kıskanıyordum fakat ya bu beğeni daha da ileri gide...