Alper
Minibüs şoförüne parayı uzatırken aniden fren yapmasıyla önümdeki amcanın göbeğine yapıştım. Ulan şimdi Serkan'ın parayı ben verebilirim tavsiyesini kabul etmiş olsaydım Serkan'ın kaslarına yapışmış olacaktım.
Minibüs normalde bindiğimden daha kalabalık olduğu için insanlarla iç içeydik. Şu anda yatağımda olabilirdim ama Savaş'la festival hazırlıklarına yardım etmek için okula 2 saat önce gidiyorduk. Savaş ek not verileceği için gidiyordu ama benim kendime özel sebeplerim var. Tabi ki Serkan'ı daha fazla görebilmek için değil...
Okulun sokağına giren minibüsle toparlandık ve indik. Okula yavaş adımlarla ilerlerken bizi kapıda karşılayan hoca konferansa inmemizi söyledi ve konferansa indik. Serkan omzuma vurup grubunun yanına gittiğini belli etti. O yanımızdan ayrılırken biz Savaş ile sahnenin dekoruna yardım etmeye başladık.
Aradan yaklaşık yarım saat geçtikten sonra Serkan'a doğru baktığımda yanında bir kız olduğunu fark ettim. Konuşmalarını duymak için bir şeyle ilgileniyormuş gibi çaktırmadan yanlarına yaklaştım. Yakından bakınca kızın Ahu'nun attığı ekran fotoğrafındaki Serkan'ın kim olduğunu soran kız olduğunu fark ettim.
"Ben bir şey sormak için gelmiştim, sevgilin var mı ?" Konuşmayı tam yerinde yakaladın koçum helal olsun Alper. Bir saniye ne diyor lan bu çıyan.
"Yok, neden sordun ?" Neden sorsun amk çok belli işte sallar mısın şu kızı bebeğim ?
"Eğer sen de istersen bir ara takılsak mı ?" Anan takılsın.
"Üzgünüm seni kırmak istemem ama hoşlandığım biri var." Yaa kızı da kırmamaya çalışıyor salak. BİR SANİYE HOŞLANDIĞIN BİRİ Mİ VAR ???
Ben dikizleme işlemine devam ederken yanımda bir hareketlenme hissettim. Savaş yavaşça omzumdan tutup sarsarak "Yedin çocuğu gözlerinle." dedi.
"Kimden bahsediyorsun ne alaka yaa ?" diyerek sesli bir kahkaha attım.
"Serkan diyorum, bir sen anlayamadın şu çocuktan hoşlandığını." dediği anda hızlıca ona dönüp gözlerimi pörtlettim.
"Ne diyorsun oğlum ?"
Savaş "Atar yapma lan bana, gerçekleri söylüyoruz burada, sen de biliyorsun hiç salağa falan yatma." diye gürleyince benden bir karış kısa olan çocuğun yanında küçücük hissettim.
"T-tamam abi büyüksün, ne desen doğru."
"Git açıl şu çocuğa artık, bence o da sana karşı boş değil."
"Az önce reddettiği kıza hoşlandığı biri olduğunu söyledi, belli ki yok işte bana karşı hisleri."
"Lan salak mısın ? Senden bahsediyor işte amk !"
"Nasıl ya ?"
"Çocukla kaç gündür karşılıklı olarak gruptan flörtleşiyorsunuz daha ne olmasını bekliyorsun ?" Beni öpmesini ?
"Alsın nikah masasına oturtsun, ya benimsin ya kara toprağın desin. Ne bileyim bir önümde diz çöküp evlenme teklifi falan etsin."
Savaş bana 'gerizekalısın' bakışlarını atarak sahneyi hazırlamaya geri döndü.
Yüzümü ellerimin arasına alıp seslice ofladım. Bayağı bayağı seviyorum lan ben bu çocuğu. Ama ne tepki vereceğini kestiremiyorum. İtiraf etmesem ben kendi kendimi yiyeceğim, itiraf etsem benden hoşlanmıyorsa uzaklaşacağız.
Serkan'a doğru baktım, grubun bateristiyle konuşurken benimle göz göze geldi. Bakışlarını kaçırıp bateristle konuşmaya devam etti. Çocuk bir şey söyleyince elini omzuna atarak kahkaha atmaya başladığında sinirle işime geri döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ara Bulucu | bxb
HumorYüzüne birazcık daha yaklaşıp ellerimi uyanmasından korkarcasına saçlarına götürdüm. Neden böyle hissediyordum ? Daha önce yaşamadığım bir şeydi ve bu beni korkutuyordu. Evet şu an onu beğeniyor ve kıskanıyordum fakat ya bu beğeni daha da ileri gide...