Warning🔞🔞
Sape yang tak suka baca jangan baca.~~~~~~~~~~~~~
Selesai saja solat dan sarapan, mereka semua membuat hal masing-masing. Ada yang baca buku, ada yang tidur, ada yang main. Macam-macam la.
Situasi Solar
Solar sedang duduk di birai katil. Menunggu ketibaan sang kekasih.
You are my sunshine
My only sunshine
You make me happy
When skies are gray
You'll never know, dear
How much I lobe you
Please don't take my sunshine awaySedang ralit dia mendengar lagu dari telefonnya sehingga tak sedar bahawa yang ditunggu sudah ada depan mata.
"Solar." panggil Thorn
Solar mendongak. Dia tersenyum memandang wajah polos Thorn.
"Come here."
Dia menepuk-nepuk sebelah tempat duduknya. Thorn hanya akur.
"Kenapa Solar panggil Thorn?" tanya Thorn polos
"Nothing. Kan aku dah kata aku akan sambungnya dalam bilik?"
Thorn terdiam. Dia cuba mengingat kembali. Serta merta mukanya berubah.
"S-Solar. Tapi-"
"No tapi-tapi. Kalau aku kata A, maka A lah." tegas Solar bersama dengan seringai jahilnya
"T-tapi Thorn-"
"Thorn... Please.. aku tahu sikap kau yang sebenar. Kau yang ini adalah fake. Kau... tak polos. I know."
Wajah Solar tampak sayu. Thorn yang mendengar sedikit bersalah.
Ya. Dia mengaku yang dia adalah fake. Dia bukan innocent. Dia bukan polos. Tapi dia sebaliknya.
"Kau janji takkan bongkarkan ini pada sesiapa?" soal Thorn yang sudah berubah sifat palsu ke sifat aslinya
"Promise. Dan kau juga perlu berjanji bila kau bersama dengan aku, kau akan tunjukkan sifat asli kau."
"Ok." jawabnya sepatah sambil tersenyum
Solar juga tersenyum. Tetapi hanya sebentar dan senyuman manisnya kini bertukar menjadi seringai yang membawa pelbagai maksud. Thorn pula makin mengundur apabila Solar semakin mendekatinya.
"So.... Can I start now?" tanya Solar dengan seringainya yang tak lekang dari bibirnya
"S-start? Start for what?" tanya Thorn kembali dengan takut-takut
"Start playing with you~"
Dan, tanpa izin, bibir Thorn terus di sambar Solar. Belakang kepala Thorn ditekan untuk memperdalamkan lagi ciuman mereka.
"Mmhh!"
Dari lembut bertukar ke kasar dan mengghairahkan. Sebelah tangannya yang bebas digunakan untuk menelusup ke dalam baju Thorn.
"Mmhahh! S-Solar"
Tanpa sengaja Thorn membuka mulutnya dan Solar mengambil kesempatan itu untuk memasukkan lidahnya ke rongga mulut Thorn.
Lidahnya bergelut dengan lidah Thorn.
Thorn yang merasa hampir habis oksigen menepuk-nepuk dada Solar.
"Hnggh!"
Dengan terpaksanya Solar pun melepaskan ciuman mereka.
"Hhaa.. Haa.."
Tercunggap-cunggap dia. Solar memandangnya berserta seringainya.
"Penat?"
Soalan yang bodoh tersembur di mulutnya.
"Kalau aku kata kau bodoh kau marah."
Marah Thorn yang kini bersifat asli. Pandangannya dilarikan ke arah lain. Tak sanggup dia nak bertentang mata dengan orang di hadapannya.
Perlahan-lahan Solar menolak Thorn untuk baring. Kini, dirinya di atas Thorn.
"S-Solar!"
Thorn mencuba sedaya upaya untuk menolak tubuh Solar. Tetapi apakan daya, tangannya lebih kecil kalau nak di bandingkan dengan Solar. Dia tak mampu.
Tangan Solar mula bergerak ke baju Thorn. Zip hoodie yang pakai Thorn perlahan-lahan dia tanggalkan.
"Apa kau b-buat ni?!"
"Shh... I just want play with you."
🍀☀
"Hali. Kau ada nampak Thorn tak?"
Tanya Blaze. Diikuti dengan Taufan di sebelahnya. Lama Hali memandang mereka dan akhirnya dia hanya menggeleng.
"Tak? Mana pula bufak kecik ni? Heish! Kata nak ikut sekali pergi rumah Fang! Dia pulak yang menghilang!"
Bebel Blaze.
"Dah jom la. Tinggal aja lah. Pepandai dia lah." ujar Taufan
Dan mereka berdua pun pergi tanpa menunggu atau mencari Thorn. Tiada sesiapa yang tahu apa yang terjadi diantara Solar dan Thorn. Sah pekak diorang ni.
Bersambung
Izinkan author untuk terjun ke laut. Author memang dah gila!
Maaf kalau tak teruskan sampai habis. Sebab author tak pandai.
YOU ARE READING
Kunyit
Teen FictionTak tau nak tulis apa.So,baca je. Yang penting, about Boboiboy. Siapa yang homo tu jangan baca. Tak paksa. Warning!! Yaoi 15+ Don't like?Don't read!! *Boboiboy adalah milik monsta. Saya hanya meminjam watak.*